دو مرده پس از مسلح حملات خارج شده و مرکز توزیع در کالیفرنیا

حداقل دو نفر کشته و یک فرد مسلح مورد حمله یک وال مارت مرکز توزیع در شمال کالیفرنیا شهر رد بلاف در شنبه, بیمارس

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

حداقل دو نفر کشته و یک فرد مسلح مورد حمله یک وال مارت مرکز توزیع در شمال کالیفرنیا شهر رد بلاف در شنبه, بیمارستان, مقامات گفت.

رسانه های محلی تایید مرگ با سنت الیزابت بیمارستان جامعه که در آن چهار دیگر قربانیان این داد و بیداد شد و گفت: باید در شرایط عادلانه.

پلیس هنوز به تایید اطلاعات بیشتر در مورد هرج و مرج حمله که unfolded در حدود 3:30 بعد از ظهر هنگامی که تیرانداز گزارش منفجر وسیله نقلیه خود را به داخل ساختمان باعث آتش سوزی و مجروح شدن مردم در داخل قبل از باز کردن آتش. شاهدان ذکر شده توسط رسانه های محلی گفت که او به نظر می رسد با استفاده از تفنگ حمله و اخراج ده ها تن از عکس های. پلیس بنا به گزارش او را به ضرب گلوله در قفسه سینه در حدود 15 دقیقه پس از تیراندازی اول گرفت.

"وجود دارد یک فعال تیرانداز او به ضرب گلوله کشته شد, تاریخ و زمان آخرین من شنیده ام او در راه خود را به بیمارستان" Red Bluff City مدیر ریک Crabtree گفت KRCR-تلویزیون.

هیچ جزئیات بیشتر شد و بلافاصله در دسترس بر روی قربانیان و یا ادعا مسلح.

شاهدان چپ وضعیتی وخیم پس از این حمله است که گفت: به اتفاق افتاده در طول شیفت تغییر دهید.

وینس Krick تماشا حمله آشکار از خارج از این تاسیسات که در آن او گفت: رکورد افکن روزنامه او منتظر بود برای انتخاب همسر و پسرش.

"این واقعی بود دیوانه چون شما می دانید شما می توانید هیچ چیز نمی," او گفت: به نقل از. او گفت که او برای اولین بار شاهد آتش سوزی در این ساختمان در حالی که در راه خود را به انتخاب خود ،

"این رفت و من حتی نمی دانم که چگونه بسیاری از بار او اخراج" کارمند دیگر اسکات Thammakhanty گفت: روزنامه. "من فقط می دانم آن بسیار بود."

خارج کارمند فرانکلین لیستر گفته نیویورک تایمز او فقط می خواهم خود را آغاز شیفت زمانی که کارمند دیگری زد و با جیغ "تیرانداز فعال!" او گفت که او "متوجه نبود یک مته" هنگامی که او را دیدم خون در حال اجرا پایین کارمند بازو.

"به شنیدن این که مقدار تیراندازی آن بود که از کوره در رفته. مردم در حال اجرا به عنوان سریع به عنوان آنها می تواند حرکت کند."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن