دو تا از مغلوب ساختن پیشی جستن اهداف بالا در حال لغزش به دور از او

MILFORD, New Hampshire—رئیس جمهور تهمت ممکن است دلیل باید ریزشی حدود دو شمالی انکلاوها متحدان خود را به مدت طو

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

MILFORD, New Hampshire—رئیس جمهور تهمت ممکن است دلیل باید ریزشی حدود دو شمالی انکلاوها متحدان خود را به مدت طولانی چشم برای جیب خود را از وفاداران و آزادیخواه گرایش.

این دو ایالت نیوهمشایر و مین بودند هنگامی که به عنوان نخست وانت فرصت برای تیم مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال گسترش آن نقشه از یک اواز یا موسیقی دو نفری از باریک انتخابات ضرر و زیان در سال 2016. در حال حاضر برخی از برجسته جمهوری خواهان پیوستن به حزب دموکرات در ارزیابی آنها که رئیس جمهور را مناسب ترین چشم انداز جدید انگلستان پیروزی شروع به لغزش به دور از درک خود به عنوان کشور همچنان به حلقه از یک cratering اقتصاد جهانی و همه گیر به خوبی به تابستان.

"چرا که او از لحاظ جسمی اومده اینجا ؟ من فکر آن است که کمی بیشتر در مورد نوستالژی" فرگوس کالن سابق رئیس نیوهمپشایر حزب جمهوری خواه گفت: در مورد تهمت آینده رالی در پورتسموث فقط 10 دقیقه به دور از کالن شهر دوور. "آنها باید به خوراک خود نفس است. او تا به حال این تثبيت در مورد, New Hampshire. او نمی تواند بپذیرد که شاید او فقط ساده از دست داد."

چهار سال پیش رئیس جمهور معروف شمارش نیوهمپشایر به عنوان kickstarting چه خواهد تبدیل به یک سری از پیروزی با توجه به پیروزی این حزب نامزدی در برابر بیش از یک دوجین رقیب جمهوری خواه. "او برنده مقدماتی نیوهمپشایر بود و این که او برای اولین بار سیاسی به نفع خود. یک مرد هرگز فراموش خود را اولین بار" کالن شوخی.

اما در انتخابات عمومی مغلوب ساختن پیشی جستن از دست داده و با کوچکترین حاشیه از هر کشور کمتر از نیم درصد است. که تنگی و نهایی با شکست هیلاری کلینتون در اینجا در سمت چپ رئیس جمهور متحدان گرسنه برای پیروزی در سال 2020 شاهد یک پیروزی به عنوان یک حرکت نمادین افزایش و بخشی از یک استراتژی انتخاباتی است که می تواند کمک به پر کردن شکاف اگر او دچار تزلزل در جای دیگر.

که البته قبل از coronavirus بالغ بر بیش از 130,000 مرگ و میر در سراسر کشور.

"دموکرات ها در حال انجام یک کار خوب" مایکل Dennehy جانباز جمهوریخواه مشاور سیاسی از نیوهمشایر گفت. "آنها برنده روایت است که coronavirus و تاثیر است زیرا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. رئیس جمهور برای دفاع از خود و او نیاز به حمله."

یکی دیگر از دیرین جمهوری خواه عمل در دولت که دیدم مغلوب ساختن پیشی جستن ظهور نزدیک پیش بینی چیزهایی که می تواند به طور قابل توجهی بدتر برای او در اینجا در آینده نزدیک.

"این رفتن به یک پر از دست انداز چهار ماه" بالا نیوهمپشایر جمهوری خواه گفت. "پایین می افتد."

مغلوب ساختن پیشی جستن مراجعه به نیوهمپشایر در شنبه, علائم اولین انتخابات عمومی تجمع در میدان نبرد دولت است. این رویداد, که برگزار خواهد شد در خارج از منزل در نخود هوایی گارد ملی پایه در پورتسموث را در خدمت به عنوان یک بازگشت به جایی که یک بار به او پیشنهاد زیادی مشتاق جمعیت به تازگی به عنوان تنها چند ماه پیش. در ماه فوریه در آستانه اولیه رئیس جمهور به میزبانی مگا تجمع در مرکز شهر منچستر.

اما حرکت بر روی زمین شده است لغزش از مغلوب ساختن پیشی جستن از آنجا با نظرسنجی پس از نظرسنجی اشاره به منفی تصویب رتبه بندی و به طور قابل توجهی در پشت presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن با انتخاباتی خود را گام به مطمئن شوید سنگ گرانیت دولت نیست و یک شکست در نوامبر است.

"داشتن زندگی 2016 نزدیک, مردم, می خواستم یک disruptor. و من آنها را سرزنش نیست" ایران استراتژیست گفت. "اما هنگامی که آن پایین می آید به تانک اقتصاد به عنوان به خوبی به عنوان تاج این نوع از راهنمایی تعادل. مردم خسته هستند. وجود دارد یک حس 'به اندازه کافی است."

"اگر شما از من خواست شش ماه پیش من فکر می کنم وجود یک امکان واقعی از افرادی که نمی خواهم تهمت اما ممکن است به او رای دادند به هر حال از آنجا که اقتصاد بود خیلی خوب" دانته Scala یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه نیوهمشایر گفت. "در حال حاضر که تکه ای از رای دهندگان یک خطر واقعی برای او."

جمهوری خواه فعالان تردید از مغلوب ساختن پیشی جستن توجه داشته باشید که مبارزات قبل از رزرو تبلیغات زمان برای پاییز اما احتیاط که چرا که آنها نه صرف تبلیغ پول در عین حال برخی در مدار خود ممکن است نیوهمپشایر به عنوان دورتر از رسیدن به بیش از یک بار پیش بینی شده است.

"وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین رزرو وقت و خرید زمان" کالن گفت. "آنها نیست در واقع تا به حال برای قرار دادن پول خود را. ما دیده ایم در واقع هیچ سرمایه گذاری قابل توجهی از آنها در نیوهمپشایر. چه تر است, به احتمال زیاد, این است که چون آنها فکر می کنم, New Hampshire است که در کیسه? یا چون آنها فکر می کنم آنها در حال حاضر نوشته شده نیوهمپشایر؟"

جمهوریخواهان نزدیک به کمپین عملیات در نیوهمپشایر می گویند که به سادگی مورد نیست و اصرار آنها احساس بسیار با اعتماد به نفس است که تلاش های خود را به دادگاه ایران و رای دهندگان مستقل همراه با بایدن فقدان شور و شوق در میان دموکرات ها خواهد بود ابزار قدرتمند در انتخابات موزاییک است که کمک می کند تا امن دور دوم برای رئیس جمهور.

یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن-تراز جمهوری خواه عمل در نیوهمپشایر با اشاره به بایدن را عملکرد ضعیف در مقدماتی حزب دموکرات—آینده در مکان پنجم—به عنوان اثبات این که خود نه نشان دادن شور و هیجان برای او. زمانی که فشار در مورد دودویی ماهیت انتخابات و این واقعیت است که رای گیری نشان داده مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی نزدیک به دو رقمی در زمان این منبع با اشاره به نمونه کوچک اندازه که ممکن است نشان دهنده که در آن دادگاه در حال حاضر و یا خلق و خوی از رای دهندگان در چهار ماه. دوم منبع رسمی مشاوره مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گفت: روزانه وحش است که این ایالت کالیفرنیا ، کریس Sununu که یک دوست نزدیک از معاون رئیس جمهور مایک پنس در انتظار استقبال از رئیس جمهور در فرد در روز شنبه. (Sununu بخشی گفت: برو داخل واقعی رالی خواهد شد و با پوشیدن ماسک.)

"وجود دارد هیچ چیز مهم تر برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین از انجام این تظاهرات" Dennehy گفت. "این تنها راه برای رسیدن به او رای دهندگان پایه و انرژی آنها است. هواداران خود را دریافت کنید, پس از آن طول می کشد برای هفته اگر نه ماه."

اما به عنوان رئیس جمهور همچنان غرق در سراسر کشور خود را برای دست زدن به اقتصاد و COVID-19 نیوهمشایر رای دهندگان به او قوی مخالفت رتبه بندی قابل توجه downtick از موج از حرکت او یک بار اینجا لذت می برد. بر اساس یک نظرسنجی از دانشگاه نیوهمپشایر گرفته شده در اواخر ماه ژوئن تقریبا دو سوم از ساکنان رد از مغلوب ساختن پیشی جستن COVID-19 پاسخ با تصویب خود را در میان جمهوری خواهان رو به کاهش مداوم در هر ماه از ماه مارس. سنت آنسلم نظرسنجی از اواسط ماه ژوئن نیز نشان داد بایدن تا 7 امتیاز در برابر تهمت در 49 درصد به 42 درصد در میان رای دهندگان ثبت نام با اکثریت قاطع—72 درصد —بیان که آنها فکر می کنم این کشور به رهبری در "جهت اشتباه."

"گرانیت Staters نمی خواهد رای برای رهبران که بازی سیاست در طول یک بیماری همه گیر" گفت: Michael بیر سخنگوی نیوهمپشایر حزب دموکرات است. "مغلوب ساختن پیشی جستن Sununu و کل نیوهمپشایر حزب جمهوری خواه باید به حال هرج و مرج و آمادگی پاسخ به COVID-19 که هزینه صدها گرانیت Staters خود را به زندگی و معیشت."

جلوتر از شنبه رالی کمپین فرستاده سلب مسئولیت ثبت نام الزام است که شرکت کنندگان در "درک و صراحتا اذعان کرد که ذاتی خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 وجود دارد و در هر محل عمومی که در آن مردم در حال حاضر" و "حضور در این رویداد شما و هر مهمان به طور داوطلبانه فرض تمام خطرات مربوط به قرار گرفتن در معرض COVID-19 و چشم پوشیدن از انتشار و تخلیه Donald J. Trump برای رئیس جمهور, Inc."

همان سلب مسئولیت ذکر شده بود پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در اوکلاهما ماه گذشته که در آن چند تن از خود رئیس جمهور کارکنان آزمایش مثبت برای کوروناویروس. "من نمی دانم چه مقدار از آن است که در مورد نیوهمپشایر به عنوان [آن را] در مورد گرفتن چیزی در روباه که به نظر می رسد بهتر از تولسا" Scala گفت.

اما نگرانی در مورد بازدید رئیس جمهور در حال حاضر آغاز شده برای رسیدن به رای دهندگان در ایالت مین که در آن برخی از صاحبان کسب و کار و ساکنان ابراز نگرانی که یک گردهمایی بزرگ در این کشور همسایه می تواند منجر به یک چشم انداز مثبت در موارد تا شمال.

"روشن است از صحبت های ما که مردم عصبانی کردن" خواهد Mantell یک سخنگوی مترقی مشارکت پروژه گفت: روزانه جانور مورد تهمت گسترده. "آنها در ابتدا و آنها آماده," او گفت:. "رای دهندگان در ایالت مین و نیوهمپشایر با انگیزه به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر."

مترقی مشارکت پروژه تلاش برای تبدیل "متناقض دموکرات"—کسانی که ممکن است همیشه به نوبه خود به رای دادن یا ممکن است رای دموکراتیک در گذشته برای تبدیل شدن به فعال دموکراتیک رای دهندگان در سال 2020 انتخابات داشتن زدم در 9,000 درب در مین و 2,200 در نیوهمپشایر. و این فقط یکی از چندین گروه نیز با تمرکز بر جوانان رای دهندگان. NextGen امریکا مترقی فوق العاده PAC تاسیس دموکراتیک میلیاردر تام Steyer است با تمرکز بر ثبت نام رای دهندگان در 11 متحده از جمله نیوهمپشایر و مین که در حال حاضر دارای یکی از بالاترین رای دهندگان ثبت نام نرخ در کشور است.

"وقتی که می آید به تهمت و بایدن داستان جوان رای دهندگان در ایالت مین نیست تغییر قلب مورد تهمت آن را به یک تغییر از قلب در مورد سیاست و رای گیری" الیزابت روزن NextGen مین دبیر مطبوعاتی گفت:. "گذشته سه و نیم سال به عنوان خسته کننده به عنوان آنها بوده است نیز انرژی رای دهندگان در راه من فکر نمی کنم که ما دیده ایم در دهه."

در حالی که مین به دقت رفت و برای کلینتون در سال 2016 آماری طبیعت نزدیک از نتیجه بود تا حد زیادی به سفید رای دهندگان روستایی در دولت 2nd District که اهدا مغلوب ساختن پیشی جستن یک چهار آرا برای grabs. برخی از کارشناسان معتقدند که در حالی که دولت به احتمال زیاد به طور کلی برای بایدن به عنوان آن را برای کلینتون برگ برنده های کمپین ماهیگیری برای تکرار پیروزی در یک انتخابات رای اعطا شده در این منطقه است که از لحاظ فرهنگی محافظه کارانه تر در مورد مسائل مانند اسلحه های سقط جنین, حقوق همجنسگرایان.

"به هیچ وجه مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به برنده 1st District" جیمز Melcher یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه مین فارمینگتون گفت. اما "2nd منطقه است که بسیار در بازی" اشاره کرد که نامزدهای مختلف در حال اجرا در جمهوریخواه اولیه برای آن خانه صندلی باید بسته مارک های خود را به صراحت به مغلوب ساختن پیشی جستن.

هنوز هم تهمت موفقیت خواهد تکیه بر گسترش موجود خود را پایه استراتژیست گفت و اشاره کرد که آنها باور دارند که او انجام داده است کمی برای رسیدن به رای دهندگان.

"من می توانم هر دلیل به این باور است که رئیس جمهور انجام داده است و هر چیزی که به رشد پایه خود را در هر بخشی از دولت گفت:" دیوید کشاورز یک مدیر سیاسی گروه مشاوره برنشتاین شور در پورتلند. "و او در اینجا بود او اینجا بوده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید Guilford یک شهر روستایی در شمال غربی بنگر ماه گذشته. و در حالی که کشاورز گفت: این جمعیت که با حضور چشمگیر بود برای این منطقه او را باور نمی کند آن را یک تاثیر بزرگ در نتیجه در ماه نوامبر. "من نمی بینم که آن را نقل مکان کرد و هر کسی و یا تغییر هر کسی ذهن" او گفت:.

مانند در نیوهمشایر مستقل در مین تاریخی تمایل به فرار و کمتر وابسته به حزب ایدئولوژی. در سال 2008 برای مثال دموکرات نامزد ریاست جمهوری باراک اوباما و جمهوری خواه ایالت سوزان کالینز هر دو برنده دو رقمی. کالینز است که برای انتخابات مجدد اما عقب او دموکراتیک چلنجر در آخرین رای گیری شده نگه داشته و خودش را در طول بازو از مغلوب ساختن پیشی جستن و به ویژه حضور نداشتند مین رویداد. و در midterms دموکراتیک تشکر. Jared طلایی دقت اسیر 2nd منطقه—که در آن تهمت و تا به حال برنده خاورمیانه—و رای دهندگان انتخاب دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. جانت میلز به جای جمهوری خواه Paul LePage یک متحد از رئیس جمهور.

این جو بر روی زمین ظاهر می شود به آینه تازه ترین داده های موجود در دولت است. نظرسنجی جدید از PPP در روز دوشنبه منتشر شد, برای اولین بار در دسترس نظرسنجی در ایالت مین در ماه نشان داد مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی بایدن با 11 امتیاز و 53 درصد به 42 درصد است. از همه رای دهندگان در نظر سنجی بیش از نیمی از رد کار رئیس جمهور در حال انجام است.

"او واقعا سخت از حمایت است که رفتن به متین برای او" Melcher گفت اما اشاره کرد که "برای اولین بار در 20 سال وجود دارد که دموکرات ها بیشتر از مستقل در ایالت مین است."

"این رفتن به گرفتن برخی از چرخش به اطراف در بخشی خود را," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب