دو تگزاس وکلا سعی در استخدام پلیس مخفی برای کشتن یک شوهر سابق: دادگاه اسناد

شناخته شده Waco, Texas, وکیل مدافع, که پس از فرار برای شهرستان دادستان منطقه نشسته پشت میله های زندان در روز ش

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

شناخته شده Waco, Texas, وکیل مدافع, که پس از فرار برای شهرستان دادستان منطقه نشسته پشت میله های زندان در روز شنبه پس از یک پلیس محلی نیش گفته او را گرفتار توطئه برای کشتن یک همکار سابق با استفاده از یک هیتمن با توجه به دستگیری گواهی حسن به دست آمده توسط The Daily Beast.

ست اندرو Sutton به مدت طولانی برگزار شد upstanding شهرت در وکو به عنوان یک وکیل مدافع جنایی با موفقیت از مشتریان در موارد بالا مشخصات مانند پس از وکو دوچرخهسواری تیراندازی.

اما در جای جداگانه 1 میلیون دلار اوراق قرضه اجباری توسط یک قاضی محلی, Sutton و همکارش, Chelsea Tijerina ممکن است به زودی به دیدن خارج از McLennan County Jail.

می شود قاتل به گواهی حسن نشان می دهد که مخفی پلیس, همه, همراه, و, پلیس دستگیر, Sutton and Tijerina روز جمعه تحت جنایت به اتهام توطئه برای ارتکاب قتل پایتخت.

Sutton, همسرم, نمی, پاسخ به یک درخواست برای نظر از روزانه وحش در روز شنبه. آن را هنوز رتبهدهی نشده است بلافاصله روشن اگر او تا به حال حفظ یک وکیل در این پرونده است. (Tijerina است که کمتر شناخته شده در جامعه اما با این نسخهها کار در Sutton شرکت و دانشگاه دانشکده حقوق فارغ التحصیل شده و در موارد یافتند از طریق دانشگاه جانبازان درمانگاه.)

هدف مورد نظر از اتهام قتل-برای-استخدام طرح Tijerina سابق, شوهر, Marcus Beaudin همچنین یک وکیل در Waco. او را بازداشت گرفته شده در فوریه به اتهام شرمی با یک کودک به اتهام تعرض نامشخص 10 ساله از اعضای خانواده اش در ماه دسامبر. 10-year-old گزارش حادثه به مادرش. Beaudin را انکار اتهامات با توجه به این وکو تریبون-هرالد که اولین گزارش در Sutton بازداشت.

با توجه به گواهی حسن توطئه برای کشتن Beaudin گسترده بود.

ساتون اول گفته تماس مخفی افسر و ملاقات با او در 14 ماه مه به طرح ترور استشهاد می کند. در مه 20, Sutton ظاهرا ارائه شده برای به دست آوردن اسلحه برای قتل و افسر گفت: او را از نظر مالی کمک این ادعا هیتمن با حرکت به خارج از شهر پس از عمل انجام شد و با توجه به استشهاد.

بعد Tijerina به گفته این افسر اطلاعاتی در مورد Beaudin محل و جزئیات خود را در خانه لازم برای تکمیل موفقیت آمیز از "کار."

هر دو ساتون و Tijerina به امید concocting alibis برای خود و خود را مسلح به یک جدول زمانی جرم باید دنبال استشهاد می کند. در مه 22, Sutton به افسر 300 دلار برای خرید یک تفنگ با توجه به سند. آنها بازداشت شدند و بعد از آن روز.

وکو پلیس سخنگوی Sgt. Garen به bynum نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در این مورد است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب