Tyson Foods, Inc. انتشار نتایج از Covid-19 تست در پورتلند مین گیاه

 Tyson Foods, Inc. (NYSE: TSN) اعلام کرد که آن را تکمیل کرده است امکانات گسترده ای برای تست COVID-19 در پورتلن

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

 Tyson Foods, Inc. (NYSE: TSN) اعلام کرد که آن را تکمیل کرده است امکانات گسترده ای برای تست COVID-19 در پورتلند مین مرغ گیاهی در آن تولید محدود از سر گرفته و در هفته گذشته. از 403 اعضای تیم و پیمانکاران که کار در تاسیسات, 51 آزمایش مثبت از جمله 31 افرادی که نمی نشان می دهد هیچ نشانه و در غیر این صورت نمی خواهد شناسایی شده اند. اعضای تیم که تست مثبت دریافت پرداخت را ترک کنند و ممکن است بازگشت به کار تنها زمانی که آنها را ملاقات کرده اید معیارهای ایجاد شده توسط CDC و تایسون.

پورتلند تسهیلات است که در میان اولیه گروه از بیش از 30 امکانات تولید در ایالات متحده که در آن تایسون است نورد از تست های پیشرفته و قابلیت های پیشرفته مراقبت از گزینه های در سایت برای اعضای تیم در همکاری با ماتریس پزشکی پیشرو در پزشکی بالینی خدمات شرکت و دیگر همکاران. این شرکت در اولویت جوامع با شیوع COVID-19 و ارزیابی نیازهای اضافی بر اساس بالینی قابل عوامل خطر CDC هدایت و دسترسی به تست.

به عنوان آن در حال انجام در پورتلند تایسون را فاش تایید نتایج آزمون در گیاهان دیگر برای سلامت و مقامات دولتی و اعضای تیم و ذینفعان به عنوان تبدیل شدن آنها در دسترس به عنوان بخشی از تلاش های خود برای کمک به جوامع آسیب دیده که در آن این عمل را بهتر درک coronavirus و اقدامات حفاظتی است که می تواند گرفته شده برای کمک به جلوگیری از گسترش آن.

"اولویت ما این است که سلامت و ایمنی از اعضای تیم ما, و ما در حال کار با ادارات بهداشت محلی برای مدیریت تاثیر این بیماری همه گیر در تیم ما اعضای خانواده ها و جوامع ما گفت:" تام Brower معاون ارشد رئیس جمهور از سلامت و ایمنی برای مواد غذایی تایسون. "همانطور که ما یاد بگیرند بیشتر در مورد این ویروس ما همچنان به انجام همه چیز ما می توانیم برای محافظت از اعضای تیم ما و اطمینان حاصل شود آنها احساس امن و زمانی که آنها به کار می آیند. ما افتخار ما تایسون اعضای تیم و حمایت از آنها را با به روز کردن اطلاعات و منابع برای مراقبت از سلامت خود است."

تست در پورتلند تسهیلات از محل در زمان ممکن 2 - 4 در حالی که این کارخانه به طور موقت بسته برای تمیز کردن عمیق و مایع. این گیاه که از سر تولید محدود در مارس 7, واقع در کامبرلند کانتی که در آن 714 تایید COVID-19 موارد گزارش شده به عنوان از آوریل 11.

اعضای تیم در تایسون پورتلند تسهیلات خواهد شد که دسترسی به روزانه بالینی علامت نمایش, پرستار پزشکان و افزایش آموزش و پشتیبانی شخصی برای اهداف سلامت و یا نگرانی. این برنامه ها علاوه بر یک میزبان از محافظ مراحل تایسون است در محل قرار داده است که ملاقات و یا بیش از CDC و OSHA راهنمایی برای جلوگیری از COVID-19. این خدمات عبارتند از درجه حرارت چک برای همه اعضای تیم قبل از هر تغییر ارائه اجباری محافظ ماسک های صورت برای تمام اعضای تیم و همچنین به عنوان یک طیف اجتماعی فاصله اقدامات از جمله موانع فیزیکی بین ایستگاه های کاری و در اتاق استراحت.

تایسون افزایش یافته است در کوتاه مدت از کار افتادگی پوشش به 90 درصد از پرداخت های عادی تا 30 ژوئن برای تشویق اعضای تیم برای ماندن در خانه زمانی که آنها بیمار هستند. این شرکت همچنین آن دو برابر شده است "با تشکر از شما" جایزه خود را در خط مقدم کارگران است. اعضای تیم که نمی تواند رسیدن به محل کار به دلیل بیماری و یا مهد کودک مسائل مربوط به COVID-19 ادامه خواهد داد به واجد شرایط.

"به عنوان بزرگترین شرکت مواد غذایی در ایالات متحده ما نه تنها یک مسئولیت به رهبری, ما آن را در آغوش" چاد مارتین, گروهی, رئیس جمهور, مرغ, برای Tyson Foods گفت. "ما ادامه خواهد داد به تکامل و انطباق با ما قفل اسلحه در سراسر شرکت و کشور برای کمک به محافظت از جوامع ما و حفظ سالم و پایدار تامین مواد غذایی برای ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها است."

در مورد مواد غذایی تایسون

Tyson Foods, Inc. یکی از بزرگترین شرکت های مواد غذایی و یک رهبر شناخته شده در پروتئین است. تاسیس در سال 1935 توسط John W. تایسون و رشد تحت سه نسل از خانواده رهبری این شرکت یک مجموعه گسترده ای از محصولات و برندها مانند تایسون®, Jimmy Dean®, Hillshire Farm® توپ, پارک®, رایت®, Aidells®, ibp® و دولت عادلانه®. Tyson Foods نوآوری به طور مستمر به پروتئین بیشتر پایدار خیاط مواد غذایی برای همه جا در دسترس است و بالا بردن جهان انتظارات چقدر خوب غذا می توانید انجام دهید. که مقر آن در اسپرینگدیل آرکانزاس شرکت 141,000 اعضای تیم است. از طریق آن ارزش های اصلی Tyson Foods تلاش برای کار با صداقت و ایجاد ارزش برای سهامداران و مشتریان جوامع و اعضای تیم و خدمت به عنوان یک مباشر از حیوانات زمین و محیط زیست واگذار شده به آن است. بازدید TYSONFOODS.COM.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب