تایسون, تازه, گوشت, به, رزومه, واترلو, آیووا, عملیات

تایسون, تازه, گوشت, Inc., گوشت گاو و گوشت خوک فرعی از Tyson Foods, Inc. (NYSE: TSN) اعلام کرد که از سرگیری تو

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

تایسون, تازه, گوشت, Inc., گوشت گاو و گوشت خوک فرعی از Tyson Foods, Inc. (NYSE: TSN) اعلام کرد که از سرگیری تولید محدود آن در واترلو آیووا تسهیلات در پنج شنبه, مه 7. اعضای تیم دعوت شده به تور تسهیلات یکشنبه برای مشاهده پیشرفته ایمنی و حفاظتی اجتماعی فاصله اقدامات نصب شده در سراسر گیاه.

بازگشایی تاسیسات زیر یک تور از گیاه توسط Black Hawk County, مقامات بهداشت واترلو شهردار کوئنتین هارت Black Hawk County Sheriff تونی تامپسون UFCW محلی 431 جمهور باب آب و دیگر رهبران کسب و کار محلی و متعاقب آن شرکت مشترک و رهبر جامعه بررسی شرکت پروتکل با خیال راحت به از سرگیری عملیات. گوشت خوک مرکز پردازش به طور موقت به حالت تعلیق عملیات برداشت در تاریخ 22 آوریل به تست آن اعضای تیم برای COVID-19.

"اولویت ما این است که سلامت و ایمنی ما اعضای تیم عزیزان خود و جوامع ما گفت:" تام هارت مدیر کارخانه از تایسون واترلو تسهیلات. "ما قدردانی از همکاری و حمایت از Black Hawk County, مقامات بهداشت شهردار هارت و کلانتر تامپسون که ما تست شده و اعضای تیم در زمان فعال مراحل برای تکمیل ما موجود تلاش های پیشگیری, کار با اپیدیولوژی و کارشناسان دیگر."

تایسون با همکاری ماتریس شبکه پزشکی پیشرو در پزشکی بالینی خدمات شرکت برای ایجاد یک محل درمانگاه برای ارائه به اعضای تیم با افزایش مراقبت. این شامل تشخیصی (PCR) تست برای COVID-19 روزانه بالینی نمایش دسترسی به پزشکان و کارکنان آموزش و پرورش و پشتیبانی شخصی برای اهداف سلامت و یا نگرانی.

"من تا به حال شانس به تور تایسون گیاه در واترلو و دیدن مراحل اضافی گرفته شده برای نگه داشتن کارگران امن در طول این تلاش و ناشناخته نیوز" گفت: باب آبهای جمهور UFCW محلی 431. "تایسون رفته بالا و فراتر از آن برای نگه داشتن کارکنان خود را امن و از من حمایت بازگشایی تاسیسات. این گیاه گوشت خوک و تمام اقدامات آنها در محل قرار داده شوند یک مثال از اینکه چگونه به طور موثر راه اندازی یک محیط ایمن کار برای کارکنان."

"این است که من صادقانه امیدواریم که تایسون واترلو عملیات بار دیگر می توانید پیدا کردن جای پا خود و تبدیل شدن به بهتر و پربارتر حتی بخشی از ما Black Hawk County جامعه کسب و کار" گفت: کلانتر تونی تامپسون. "مقدار انرژی مشخص قرار داده و به پرداختن به این گیاه فضای کاری و شخصی محافظ کمبود روشن شد در دیدار اخیر ما و من مشتاقانه منتظر ادامه به نظارت و کار محلی گیاه رهبری برای اطمینان از تلاش تعاونی در حال حرکت رو به جلو است."

"مردم ما شماره یک دارایی و اولویت اول" گفت: شهردار هارت. "من خوشحال هستم که تایسون در حال کار بر روی حفاظت از کارکنان خود و همکاری با رهبران جامعه برای همه است."

همه اعضای تیم از بازگشت به کار شده اند تست شده برای COVID-19 و هر عضو تیم است که آزمایش مثبت باقی خواهد ماند مرخصی استعلاجی تا زمانی منتشر شده توسط مقامات بهداشتی برای بازگشت به کار. اعضای تیم که آزمایش نشده خواهد بود قادر به بازگشت به کار و تمام استخدام های جدید خواهد شد تست قبل از شروع کار.

در حالی که این کارخانه بیکار بود این شرکت انجام شده اضافی تمیز کردن عمیق و مایع از کل تسهیلات است. بازگشت اعضای تیم را ببینید تغییرات ساخته شده به ترویج اجتماعی فاصله و اقدامات حفاظتی است که ملاقات و یا بیش از CDC و OSHA راهنمایی. این خدمات عبارتند از:

  • سلامتی بهداشت غربالگری از همه اعضای تیم هر بار که آنها می رسند تسهیلات برای چک کردن علائم مانند سرفه یا تنگی نفس در ادامه علاوه بر استفاده از دماسنج مادون قرمز برای بررسی متوسط.
  • عرضه محافظ صورت پوشش به هر عضو تیم و نیاز به آنها استفاده می شود.
  • مورد نیاز استفاده از سپر برای اعضای تیم کاری که در آن موانع جسمی نمی تواند اجرا شود.
  • اضافی اختصاص داده شده فاصله اجتماعی مانیتور مستقر در سراسر تسهیلات در تمام شیفت برای کمک به اطمینان از اعضای تیم پایبندی به پروتکل های ایمنی و اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

این شرکت آن دو برابر شده است "با تشکر از شما" جایزه خود را در خط مقدم کارگران است. اعضای تیم که نمی تواند رسیدن به محل کار به دلیل بیماری و یا مهد کودک مسائل مربوط به COVID-19 ادامه خواهد داد به واجد شرایط. تایسون مواد غذایی نیز افزایش یافته است در کوتاه مدت از کار افتادگی پوشش به 90 درصد از پرداخت های عادی تا 30 ژوئن برای تشویق اعضای تیم برای ماندن در خانه زمانی که آنها بیمار هستند.

در مورد مواد غذایی تایسون

Tyson Foods, Inc. یکی از بزرگترین شرکت های مواد غذایی و یک رهبر شناخته شده در پروتئین است. تاسیس در سال 1935 توسط John W. تایسون و رشد تحت سه نسل از خانواده رهبری این شرکت یک مجموعه گسترده ای از محصولات و برندها مانند تایسون®, Jimmy Dean®, Hillshire Farm® توپ, پارک®, رایت®, Aidells®, ibp® و دولت عادلانه®. Tyson Foods نوآوری به طور مستمر به پروتئین بیشتر پایدار خیاط مواد غذایی برای همه جا در دسترس است و بالا بردن جهان انتظارات چقدر خوب غذا می توانید انجام دهید. که مقر آن در اسپرینگدیل آرکانزاس شرکت 141,000 اعضای تیم است. از طریق آن ارزش های اصلی Tyson Foods تلاش برای کار با صداقت و ایجاد ارزش برای سهامداران و مشتریان جوامع و اعضای تیم و خدمت به عنوان یک مباشر از حیوانات زمین و محیط زیست واگذار شده به آن است. بازدید TYSONFOODS.COM.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن