دپارتمان انرژی ایالات متحده جوایز دو راکتور پیشرفته پروژه ها با استفاده از BWRX-300 کوچک و مدولار طراحی راکتور

این دپارتمان انرژی ایالات متحده اعلام کرده است جوایز به دو تیم از کارشناسان صنعت به منظور توسعه ابزار برای تبد

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

این دپارتمان انرژی ایالات متحده اعلام کرده است جوایز به دو تیم از کارشناسان صنعت به منظور توسعه ابزار برای تبدیل این عملیات و تعمیر و نگهداری از پیشرفته راکتورهای هسته ای از طریق استفاده از هوش مصنوعی-فعال دیجیتال دوقلوها با استفاده از GE Hitachi (GEH) BWRX-300 مدولار کوچک راکتور به عنوان یک مرجع طراحی.

جنرال الکتریک و تحقیقات MIT اعطا شده است کمک های مالی از طریق دپارتمان انرژی ایالات متحده (DOE) پروژه های تحقیقاتی پیشرفته سازمان انرژی (ARPA-E) تولید برق با مدیریت هوشمند دارایی های هسته ای (GEMINA) برنامه خود را برای رهبری تیم پروژه است که به توسعه دیجیتال دوقلو تکنولوژی پیشرفته راکتورهای هسته ای با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته و مدل سازی کنترل.

جنرال الکتریک تحقیقات-led تیم متشکل از Exelon نسل Oak Ridge National Laboratory (ORNL) دانشگاه تنسی-ناکسویل و GEH خواهد ساخت دیجیتال دوقلو از BWRX-300 اجزای حیاتی و استفاده از هوش مصنوعی پیش بینی فن آوری را به خطر تصمیم گیری آگاهانه. Exelon که در عمل بزرگترین ناوگان ایالات متحده از نیروگاه های هسته ای را ارائه داده های تاریخی بر اساس تجربه قابل توجهی برای اطلاع از مدل ها و اهداف است که با هدف کاهش هزینه های عامل و نگهداری از پیشرفته راکتورهای.

MIT به رهبری تیم متشکل از جنرال الکتریک تحقیقات و GEH پیشرفت خواهد کرد و نشان جدید تعمیر و نگهداری پیش بینی روش ها و مدل های مبتنی بر تقصیر سیستم تشخیص تکنیک های. دیجیتال, دوقلو, آدرس مکانیکی و حرارتی و خستگی نارسایی حالت که درایو عملیات و فعالیت های تعمیر و نگهداری.

"تخصص و تجربه از تیم های آینده هم برای این پروژه ها واقعا چشمگیر" گفت: Jon توپ, معاون اجرایی رئیس جمهور از هسته ای محصولات برای GEH. "استفاده از هوش مصنوعی و دیجیتال دوقلوها تکمیل خواهد شد زمان توسعه این بازی تغییر تمیز کردن راه حل انرژی و افزایش توانایی ما برای کاهش بیشتر هزینه های عملیاتی. ما قدر رهبری وزارت نیرو در حمایت از آمریکا انرژی هسته ای رقابت از طریق ARPA-E برنامه است."

Abhinav Saxena ارشد هوش مصنوعی دانشمند در GE تحقیقات و رهبر پروژه در هوش مصنوعی-فعال نگهداری و تعمیرات پیشگویانه دیجیتال دوقلوها پروژه می گوید: GE توسعه یافته و مستقر شده اند و بیش از 1.2 میلیون دیجیتال دوقلوها در آرایه ای از محصولات و خدمات است که دهانه حمل و نقل هوایی, حمل و نقل و انرژی از جمله انرژی هسته ای. او می گوید این تیم هیجان زده است به گسترش کاربرد آن در انرژی هسته ای بخش از طریق هر دو پروژه است.

"ما هیجان زده در چشم انداز استفاده از جنرال الکتریک دوقلو های دیجیتال فناوری و ما رمان مفهوم فروتن هوش مصنوعی پیشرفته راکتور هسته ای" Saxena گفت. "فروتن هوش مصنوعی است که بخشی از واژگان جدید از هوش مصنوعی شرایط در حال ظهور به عنوان AI می شود یکپارچه به بحرانی صنعتی که در آن زیرساخت های ایمنی و قابلیت اطمینان و عملکرد اهمیت است. آن را اجازه می دهد تا ما را به ارائه بهبود عملکرد و خدمات در حالی که حفظ و حتی افزایش ایمنی و قابلیت اطمینان است."

Saxena اشاره کرد که جنرال الکتریک در حال حاضر شده است خلبانی خود را فروتن هوش مصنوعی با تکنولوژی توربین های بادی در این زمینه و توربین گاز برای احتراق, که هر دو منجر به بهره وری بالاتر و انرژی خروجی است. هدف این است که به همان کسانی که مزایای همراه با کاهش های عملیاتی و هزینه های تعمیر و نگهداری و بیشتر گیاه اتوماسیون به هسته ای بخش. دوقلو های دیجیتال و فروتن هوش مصنوعی فن آوری های توسعه یافته تحت این برنامه را مشابه تاثیر در بخش هسته ای حرکت فعالیت های تعمیر و نگهداری از زمان بر اساس به وضعیت مبتنی بر تعمیر و نگهداری و هموار کردن مسیر به سمت مستقل عملیات.

"این پیشنهاد ایجاد شده بر لبه برش هوش مصنوعی, فن آوری" گفت: مرلین Kray, معاون رئیس جمهور, استراتژی و توسعه برای Exelon نسل هسته ای ناوگان. "Exelon نسل هیجان زده است به حمایت از ابتکار عمل با گیاه داده و همچنین به عنوان ابزار اپراتور را تجربه کنند."

"تیم مونتاژ توسط GE تحقیقات را قادر می سازد ما را به گام های بلندی به جلو در امن و مقرون به صرفه تعمیر و نگهداری و بهینه سازی برای آینده صنعت برق هسته ای, ترکیب دولت از هنر BWRX-300 طراحی راکتور با درس های آموخته شده از ناوگان فعلی در مقیاس بزرگ BWRs به عنوان یک تظاهرات برای ریسک تصمیم گیری آگاهانه" دکتر گفت: جیمی قایق پارویی گروه مهندسی هسته ای دانشگاه-کالج باروخ.

"کاهش عملیات و تعمیر و نگهداری هزینه های ضروری برای افزایش رقابت اقتصادی از انرژی هسته ای" گفت: Pradeep Ramuhalli فنی منجر به ORNL. "دوقلو های دیجیتال فن آوری فراهم می کند وسیله ای برای نیروگاه های هسته ای خود را کاهش دهند و O&M هزینه های را قادر می سازد ریسک تصمیم گیری آگاهانه در کارخانه عملیات سیستم پیکر بندی دوباره و نگهداری و تعمیرات پیشگویانه برنامه ریزی است که بهینه سازی هزینه ها بدون به خطر انداختن ایمنی است."

"هسته ای علوم و مهندسی در دانشگاه MIT است سرمایه گذاری یک تلاش عظیم با حمایت وزارت انرژی برای سرعت بخشیدن به انتقال از صنعت هسته ای به سمت بالا وفاداری شبیه سازی در شکل دینامیک سیالات محاسباتی (CFD)" گفت: استاد امیلیو Baglietto Department of Nuclear Science & Engineering, MIT. "ما هیجان زده به این فرصت را به کار با GE و به نشان دهد که چگونه پیشرفت این فن آوری می تواند تاثیر فوق العاده ای در بهبود اقتصاد انرژی هسته ای و حمایت از استقرار نسل بعدی نیروگاه های هسته ای."

این BWRX-300 300 مگاوات آب سرد گردش طبیعی SMR با سیستم های ایمنی غیر فعال است که اهرم طراحی و صدور مجوز اساس GEH ایالات متحده NRC-گواهی ESBWR. از طریق دراماتیک طراحی ساده GEH پروژه های BWRX-300 نیاز به به طور قابل توجهی کمتر از هزینه سرمایه در هر مگاوات که در مقایسه با سایر آب سرد SMR طرح یا بزرگ موجود راکتور هسته ای طرح.

با اعمال نفوذ موجود ESBWR گواهینامه طراحی, استفاده های مجاز و ثابت سوخت هسته ای طرح ترکیب ثابت قطعات و زنجیره تامین و اجرای ساده سازی نوآوری های BWRX-300 می تواند GEH معتقد است تبدیل به هزینه رقابتی با تولید برق از سیکل ترکیبی گاز گیاهان انرژی های تجدید پذیر و سیستم عامل. به عنوان دهمین تکامل از جنرال الکتریک برای اولین بار آب جوش Reactor (BWR) طراحی GEH را BWRX-300 نشان دهنده ساده ترین و در عین حال نوآورانه ترین BWR طراحی پس از جنرال الکتریک آغاز وجوهي راکتورهای هسته ای در سال 1955.

GE Hitachi در ادامه به پیشرفت های قابل توجهی در پیشرفت این فن آوری است. در ماه ژانویه این شرکت اعلام کرد که آن را به حال به طور رسمی آغاز کرده است ایالات متحده نظارتی فرآیند صدور مجوز برای راکتور با اخطار اول صدور مجوز موضعی گزارش را به کمیسیون تنظیم مقررات هسته ای. در ماه فوریه این شرکت اعلام کرد که آن را به حال ساخته شده خود را برای اولین بار اخطار به کانادا هسته ای کمیسیون ایمنی. علاوه بر این چند کشور دیگر از جمله لهستان و جمهوری چک و استونی ابراز علاقه در BWRX-300 به عنوان بخشی از انرژی آینده خود را مخلوط.

در مورد GE Hitachi انرژی هسته ای

بر اساس در ویلمینگتون, N. C., GE Hitachi انرژی هسته ای (GEH) در جهان است پیشرو در ارائه دهنده پیشرفته راکتورهای هسته ای و خدمات. در سال 2007 تاسیس GEH جهانی هسته ای اتحاد ایجاد شده توسط جنرال الکتریک و هیتاچی به خدمت جهانی صنعت هسته ای. هسته ای داد اعدام یک چشم انداز استراتژیک برای ایجاد یک نمونه کارها گسترده تر از راه حل های در حال گسترش قابلیت های آن برای راکتور جدید و فرصت های خدمات. اتحاد ارائه می دهد مشتریان در سراسر جهان به رهبری تکنولوژیکی مورد نیاز را به طور موثر افزایش عملکرد راکتور قدرت خروجی و ایمنی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب