مشاغل آمریکا در بهبودی بستگی به کسب و کار کوچک است که باقی مانده است در معرض خطر بزرگ با توجه به IHS Markit

بهبود اقتصادی در ایالات متحده خواهد بود جدایی ناپذیری به بهبود کسب و کار کوچک بخش با توجه به یک گزارش جدید از

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

بهبود اقتصادی در ایالات متحده خواهد بود جدایی ناپذیری به بهبود کسب و کار کوچک بخش با توجه به یک گزارش جدید از IHS Markit (NYSE: INFO) یک رهبر جهانی در بحرانی اطلاعات تجزیه و تحلیل و راه حل های. با توجه به آن توجهی رد پای اقتصاد ایالات متحده هر گونه بهبود اقتصاد ایالات متحده بهره مند از قوی بازیابی کوچک-بخش کسب و کار.

"چگونه بسیاری از کسب و کارهای کوچک خواهد بود قادر به بازگشایی و دوباره جای پای خود و کلیدی خواهد بود برای یک جهش اقتصادی با توجه به نقش حیاتی کسب و کارهای کوچک در نظر شغل و رشد اقتصادی گفت:" بن Herzon ارشد اقتصاددان IHS Markit. "اما کسب و کارهای کوچک صورت بیشتر به چالش کشیدن آینده از شرکت های بزرگ, از آنجا که آنها تمایل دارند که ذخایر نقدی و یا دسترسی به اعتبار به راه خود را از طریق طوفان است."

اهمیت کسب و کارهای کوچک روشن است از نظر شغل با توجه به گزارش جدید کسب و کار کوچک و بهبود اقتصادی. در سال 2019 بودند 10 میلیون موسسات با کمتر از 50 نفر پرسنل اندازه گیری IHS Markit استفاده می شود برای تعریف کسب و کار کوچک حسابداری برای 44 درصد از کل اشتغال بخش خصوصی. کسب و کارهای کوچک نقش کلیدی در توسعه اقتصادی بین سالهای 2009 تا 2019 که 1.1 میلیون کسب و کارهای کوچک تاسیس شد.

"کل خصوصی استخدام در گذشته توسعه اقتصادی افزایش 20.4 میلیون اشتغال در میان کسب و کارهای کوچک حسابداری برای هشت میلیون شغل جدید – نزدیک به 40 درصد از کل گفت:" جیم Diffley ارشد اقتصاددان IHS Markit. "که کسب و کار با کمتر از 50 نفر به طور متوسط شش کارکنان هر حساب برای چنین سهم بزرگی از کل رشد در مشاغل عهد به پویایی کسب و کار کوچک در آمریکا و به همین دلیل نقش آن در بازیابی خواهد بود بسیار قابل توجه است."

"نقش مهم کسب و کار کوچک شده است یکی از نشانه های اقتصاد آمریکا و مرمت این بخش انجام خواهد شد بسیار برای تعیین سرعت و قدرت ایالات متحده بازیابی" Diffley اضافه شده است. این IHS Markit مطالعه نشان داد که کسب و کار کوچک نقش مهمی در سراسر هر بخش عمده ای از اقتصاد ایالات متحده. کسب و کار کوچک حساب برای بیش از 60 درصد اشتغال در خدمات املاک و مستغلات, خدمات مواد غذایی و ساخت و ساز.

نقش کسب و کار کوچک خواهد بود یکی از تمرکز در IHS Markit در حال تجزیه و تحلیل پویایی و بهبود اقتصادی در ایالات متحده و در سراسر جهان است.

در مورد IHS Markit (www.ihsmarkit.com)
IHS Markit (NYSE: INFO) یک رهبر جهانی در بحرانی اطلاعات تجزیه و تحلیل و راه حل های برای صنایع عمده و بازار که درایو اقتصاد در سراسر جهان است. لندن دفتر مرکزی شرکت ارائه نسل بعدی اطلاعات تجزیه و تحلیل و راه حل برای مشتریان در کسب و کار سرمایه گذاری و دولت خود را بهبود بهره وری عملیاتی و ارائه بینش عمیق که منجر به مطلع, اعتماد به نفس تصمیم گیری. IHS Markit دارای بیش از 50 ، 000 کسب و کار و مشتریان دولت از جمله 80 درصد از فورچون جهانی 500 و پیشرو در جهان از موسسات مالی.

IHS Markit یک علامت تجاری ثبت شده از IHS Markit Ltd. و/یا وابسته به آن است. دیگر شرکت و نام محصول ممکن است علائم تجاری صاحبان مربوطه می باشند © 2020 IHS Markit Ltd. تمام حقوق محفوظ است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن