ایالات متحده به عصبی مسافران هوایی: شما در خود

تیاو coronavirus همه گیر را از مسیر چین به آمریکا بود از طریق فرودگاه های ما. در حال حاضر ما می تواند در آستان

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

تیاو coronavirus همه گیر را از مسیر چین به آمریکا بود از طریق فرودگاه های ما. در حال حاضر ما می تواند در آستانه موج دیگری از عفونت از طریق فرودگاه—این بار ما خود ساخت.

در حالی که بقیه جهان است اتخاذ قوانین روشن برای هدایت ایمن بازیابی مسافرت هوایی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از ترک ایالات متحده شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها به مجموعه قوانین خود را دارند.

نتیجه یک قتلگاه—گیج کننده و متناقض گریخته از اقدامات بدون اجرای یکنواخت و یا موثر راهنمایی برای مسافران که به آنها اطمینان که امن است برای پرواز.

دو سناتور دموکرات Ed Markey ماساچوست و ریچارد بلومنتال از کنتیکت خواستار روشن سازگار و قابل اجرا قوانین از سازمان های دولتی با استناد به "شکاف قابل توجهی در ما به طور کلی سیستم ایمنی." و سر مسافران بشر هشدار می دهد که هرج و مرج می تواند آمریکا را به تبدیل شدن این تابستان "یک نقطه داغ."

یکی از نشانه جدی این تهدید است که گرفته شده است که اندرو کومو فرماندار نیویورک روز پنجشنبه گفت: در سی ان ان است که با توجه به این که دولت خود را در حال حاضر کمترين ميزان عفونت در کشور او با توجه به اعمال قرنطینه مسافران در ورود به نیویورک از کشورهای که در آن موارد جدید در حال افزایش هستند.

شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها در حال اضطراب به امریکا به هوا دوباره—به صورت آشکار به دلایل اقتصادی. آن را بازشناخت که در سال 2020 تعداد مسافران خطوط هوایی در سطح جهان را رها 1.5 میلیارد دلار است. اما کارشناسان بهداشت و درمان استرس است که خطرات ناشی از سوار شدن به هواپیما در طول همه گیر هنوز هم سخت به ارزیابی و کاهش و بازگشت به پرواز برنامه ریزی شده باید با احتیاط و هدایت بهترین توصیه های پزشکی.

جهان بدن حاکم برای حمل و نقل هوایی سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی شد untypically سویفت در ایجاد اجماع در میان 192 کشور عضو برای چگونه برای از سرگیری پروازهای بین المللی هدایت یک مجموعه جدید از سلامت پروتکل های ایمنی.

این مراحل آمده در مراحل و زمان فاز "اولیه افزایش مسافر با سفر نسبتا کم مسافر حجم" شامل فاصله در فرودگاه حداقل سه پا, عمیق تمیز کردن شیرآلات و هواپیما و از بین بردن یا به حداقل رساندن مواد غذایی و آشامیدنی خدمات با پوشیدن ماسک در همه زمان ها و نه سست پیشنهاد "جدا ترتیبات صندلی در هنگام اشغال آن اجازه می دهد."

و این جایی است که اضطراب از مسافران خواهد بود بیشتر متمرکز: ایمنی و یا در غیر این صورت از هواپیما.

سوار شدن به هواپیما از نقطه ای که کنترل همه چیز از بهداشت شخصی خطرات عبور از مسافر به شرکت هواپیمایی, ورود یک لوله است که ثابت کرده است در گذشته به عنوان یک پتانسیل فوق العاده-پخش برای عفونت: این تلاقی صدها نفر از مردم از نقاط شروع را به ارمغان آورد مجاورت نزدیک به ساعت که پس از پراکنده برای بسیاری از مقاصد مختلف.

و در عین حال صنعت هواپیمایی استدلال می کند که هواپیما امن ترین و قابل اعتماد ترین در محیط استریل شما برخورد خواهد شد در این دوره از سفر. آنها را با هم مقایسه کیفیت هوای کابین به یک بیمارستان اتاق عمل, البته که هیچ کس مالش با پوشیدن و یا PPE یا زیر هر سخت پروتکل های.

در واقع بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن یاتا نه یک تنظیم کننده اما تجارت و لابی بدن برای خطوط هوایی مدعی شد که خطر ابتلا به عفونت "است که احتمالا پایین تر از در بسیاری از فضاهای محدود به دلیل مدرن هواپیما دارای کابین و سیستم های تصفیه هوا مجهز به فیلتر هپا."

هپا—high efficiency particulate air filters—با توجه به یاتا قادر به جذب بیش از 99 درصد از برنامه میکروب—"تقریبا تمام ویروس ها و باکتری ها برداشته شده است."

نیمی از گردش هوا در داخل کابین می آید از خارج و نیم دیگر توسط فیلتر recirculated هوا. در مدرن جت این است که بخشی از کلی سیستم کنترل آب و هوا است که در آن راحت دما نگهداری می شود هر کجا که در داخل کابین شما نشسته است. و کیفیت هوا در مربی باید به عنوان خوب به عنوان آن را در ابتدا و یا کسب و کار کلاس.

اما سن یک هواپیما می تواند تفاوت در کیفیت کابین آب و هوا و که ممکن است به خوبی تحت تاثیر قرار بهداشت ایمنی. روزانه وحش پرسید: IATA اگر آنها می تواند دقیق تر اطلاعات در تفاوت با توجه به سن ناوگان هواپیمایی.

پاسخ خود بود و نه خاص: هپا فیلتر شد آنها گفت: در استفاده از "همه مدرن در تولید بزرگ غربی ساخته شده هواپیما, اکثریت جوانان, بزرگ حمل و نقل و اکثر جت های منطقه ای."

آنها افزود: "برخی از turboprop هواپیما استفاده recirculated هوا با فیلتر هپا تصفیه. دیگران با استفاده از سیستم های تصفیه (و یا نه در همه) و یا استفاده از 100 درصد خارج از هوا و بدون چرخش."

یک هواپیما که ایالات متحده مسافران به خصوص به احتمال زیاد به برخورد گسترده بدن بوئینگ 767—آمریکایی دلتا و ایالات تمام پرواز آنها هر دو در مسیرهای داخلی و بین المللی و می توان آنها را به اندازه 22 سال است. کابین اغلب سن و کابین کنترل آب و هوا از دوران های مختلف.

پیشرفت های قابل توجهی ساخته شد در کابین آب و هوا با کیفیت و قابل ملاحظه ای در کیفیت هوا در دو, جدیدترین گسترده بدن جت بوئینگ 787 Dreamliner و ایرباس A350.

قبل از این جت به نظر می رسد هوای کابین در تمام جت تحت فشار بود به مساوی هوا در 8,000 ، در جدید جت های آن برابر است با از 6000 پا—ساخت آن را مرطوب بیشتر و کاهش اثرات تاخیر جت. سفر یک متخصص بهداشت گفت: روزانه وحش که خشک کن هوا "ممکن است کشتن بیشتر ویروس اما می تواند به افزایش آسیب پذیری با خشک کردن مردم, بینی, گلو و تنفسی—رطوبت بیشتری است یک گزینه بهتر است."

هنوز هم وجود دارد بسیاری از مجهولات در مورد چه اتفاقی می افتد اگر یک عفونی در فرد می شود به هیئت مدیره یک هواپیما. سطح خطر به دیگران نه فقط شامل که در آن عفونی مسافر نشسته است اما چگونه مسافران و خدمه کابین حرکت در اطراف و تعامل در طول یک پرواز عادی.

این بود که به معنای واقعی کلمه در قلمرو ناشناخته تا در سال 2016 یک تیم از دانشگاه اموری در آتلانتا یک مطالعه دقیق از 10 پروازهای داخلی در ایالات متحده متفاوت در طول 211 دقیقه به 313 دقیقه همه مربی در کلاس و همه در یک راهرو جت. در هفت از 10 پرواز وجود صندلی های خالی.

محققان تست اعتبار دیرینه هدایت عمومی سازمان بهداشت و درمان است که بزرگترین خطر آلوده بودن به بیماری تنفسی شد و به مسافران نشسته در دو ردیف عفونی فرد در طول پرواز.

یک دلیل برای این مطالعه که در طول شیوع سارس در سال 2002 و شیوع تب خوکی H1N1 ویروس در سال 2009 کشف شد که 40 درصد از مسافران آلوده در طول پرواز نشسته بودند و فراتر از ردیف دو منطقه.

در مقابل اموری محققان به این نتیجه رسیدند که بر اساس 10 پرواز در ایالات متحده وجود دارد و تنها 2 درصد احتمال گسترش عفونت به کرسی فراتر از ردیف دو منطقه بسیار پایین تر از در SARS و H1N1 موارد است. آنها توضیح داد که این با اشاره به این که این موارد رخ داده است و در مراتب دیگر transoceanic پرواز (اعم از 9-1/2 تا 14 ساعت در مدت) و دو راهرو جت که در آن وجود دارد به مراتب بیشتر در حال حرکت در اطراف توسط مسافران و خدمه کابین.

محققان دریافتند که 38 درصد از مسافران هرگز به سمت چپ کرسی های خود را در طول پرواز و یکی دیگر از 38 درصد در سمت چپ تنها یک بار. مردم در راهرو صندلی بود به احتمال زیاد به حرکت می کند و کسانی که در پنجره صندلی حداقل به احتمال زیاد.

هواپیما مورد استفاده در اموری مطالعه بودند بیشتر از همه جا در ایالات متحده داخلی مسیرهای بوئینگ 737 و ایرباس A320. کسانی از ما که به مدت طولانی تحمل ساردین می تواند فاصله در تک راهرو کابین هرگز مشکوک است که تراکم مربی صندلی در پروازهای بین قاره ای در ایالات متحده ممکن است تبدیل به یک برکت و رحمت به دلیل آن را به عنوان یک عامل بازدارنده به مسافران در حال حرکت در اطراف و در نتیجه کاهش خطر گسترش عفونت است.

البته هیچ یک از این مطالعات می تواند پیش بینی چه تلخ coronavirus خواهد بود.

دکتر ریچارد داوود متخصص در طب مسافرتی در خیابان فلیت درمانگاه در لندن گفت: Daily Beast: "بهترین راه برای کاهش خطر است برای جلوگیری از داشتن افراد آلوده در هیئت مدیره. این می تواند انجام شود با آزمایش یا با به طور فعال تشویق مردم به سفر اگر آنها علامتی—این اجرا می شود, ضد, به خطوط هوایی, فرهنگ, اما آن را می سازد ترین حس.

"قبل از پرواز تست در فرودگاه می تواند تبدیل به یک چیزی که اگر آن را می تواند در تسریع و ارزان تر و قابل اعتماد تر است. سریعترین من آمده اند در سراسر است 15 دقیقه با استفاده از یک-در-یک-ماشین زمان کاملا با هزینه های بالا اما همه در حال تلاش برای تقویت فن آوری است. در دراز مدت یک گواهی واکسیناسیون ممکن است مورد نیاز است."

دکتر داوود نگران خفه کردن نقاط به صورت شبانه روزی روند —به خصوص پل هوایی از دروازه به هواپیما: "هوا پل unventilated تله رسمی ، و نباید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک انتظار منطقه است."

ما به مراتب از دیدن نوع موثر قبل از پرواز غربالگری ذکر شده توسط دکتر داود در ایالات متحده آمریکا به فرودگاه. Paul Hudson رئیس جمهور بزرگترین کشور مسافر گروه حمایت FlyersRights توصیف عواقب ناشی از عدم وجود یک قالب منسجم برای سلامت ایمنی پرواز:

"ما در حال گرفتن گزارش در چند هفته گذشته از مردم آلوده شدن با توجه به بدون پوشش با سرفه مسافران پرواز هستند که 30 تا 100 درصد کامل و بدون مسدود کردن وسط صندلی هیچ تست یا سوال از خارج از کشور مسافران بدون حرارت چک یا غربالگری از مسافران و خدمه و یا خدمات کارگران برای بیماری و نه در برابر هشدارهای غیر ضروری سفر و یا هشدار به کسانی که بیش از 60 سال و هیچ روش برای تمیز کردن و شستشوی سطوح و پس از هر بار استفاده."

هنگامی که شرکت های هواپیمایی متوجه آنها می توانید پر پرواز همه صحبت از ترک باز وسط صندلی از بین می رود. برای مثال در این هفته به بودجه اروپا شرکت هواپیمایی EasyJet از سر گرفته شد, پرواز, Johan لاندگرن و رئیس آن گفت: احساس امنیت پرواز در کابین و که EasyJet مسافران را مجبور به نشستن شش فوت از هم جدا اگر چه آنها را مجبور به پوشیدن ماسک.

از بزرگترین خطوط هوایی ایالات متحده آمریکا است که بلند پروازانه ترین در از سرگیری پروازهای داخلی—هدف آن رسیدن به 55 درصد از آن را قبل از حذف برنامه توسط ژوئیه. دلتا با هدف به 37 درصد و در ایران 30 درصد است. اما غرب تا کنون بزرگترین بودجه خطوط هوایی در حال برنامه ریزی برای رسیدن به 62 درصد در ماه جولای. در سراسر هیئت مدیره قیمت بلیط کاهش یافت و به طور متوسط 23 درصد در ماه مه.

هادسون گفت: روزانه وحش که او ارائه مشاوره به اعضای خود به پرواز نیست اگر آنها به: "ایالات متحده پرت اینجا نه منطبق با پروتکل های بین المللی و تبدیل به عنوان یک نقطه داغ در این تابستان. برای شرکت های هواپیمایی اولویت این است که به نگه داشتن درآمد بالا رفتن هر چیز دیگری ثانویه است."

یک مشکل عجیب و غریب به امریکا است که کارشناسان بهداشت و درمان شده اند قادر به غلبه بر فرهنگی گریزی به پوشیدن ماسک دامن زده شده توسط خود را مغلوب ساختن پیشی جستن. پوشش است که به آسانی در آغوش جای دیگر در جهان به دلیل آن شده است ثابت می شود موثر است و به خصوص برای ایمنی در پرواز.

سناتور Markey و Blumenthal نوشت: وزیر حمل و نقل ایلین چائو و وزیر بهداشت و خدمات انسانی, Alex آذر در ژوئن 9 برای "بلافاصله موضوع قوی در سراسر کشور قوانین برای حفاظت از سلامت و ایمنی پرواز است."

آنها گفتند: "فدرال رهبری در خطوط هوایی ایمنی است وجود ندارد وادار کردن شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها برای توسعه قوانین خود را...متاسفانه این داوطلبانه پروتکل ایجاد کرده اند یک درهم آمیخته از قوانین است که ترک قابل توجهی ایمنی شکاف در ما به طور کلی سیستم حمل و نقل هوایی."

سناتور معرفی یک لایحه که نیاز به بخش حمل و نقل و وزارت بهداشت و خدمات انسانی و وزارت امنیت داخلی برای ایجاد یک نیروی کار مشترک است که توصیه می کنم راهنمای سفر ایمن, اما ایران اصرار دارد که چائو و آذر صبر کنید برای این لایحه برای تبدیل شدن به قانون اما بلافاصله و مستقیم است که در صورت ماسک باید پوشیده شود "توسط تمام افراد درگیر در سفر هوایی;" مطمئن شوید که خط مقدم خدمه ارائه شده با تجهیزات حفاظت فردی; ایجاد یکنواخت پروتکل های اجتماعی فاصله در فرودگاه و هواپیما و دستور استاندارد برای تمیز کردن عمیق از کابین و کاکپیت بعد از هر پرواز است.

که به احتمال زیاد نیست. هادسون می گوید که در مکرر گفتگو با نقطه مقامات آنها مشاهده هر گونه دستورالعمل صرفا داوطلبانه و حاضر به حتی تشویق شرکت های هواپیمایی به دنبال آنها.

بسیار گام های اساسی مورد نیاز برای محافظت از آگهی—فاصله در فرودگاه با پوشیدن ماسک دقیق تمیز کردن هواپیما—احتمالا حد از آنچه در صنعت (و بسیاری از مسافران) را تحمل کند.

دکتر داوود معتقد است که آن بهتر خواهد بود برای کاهش صرف وقت در فرودگاه, میله, رستوران ها و مغازه ها قبل از چک کردن در و مردم به طور مستقیم از طریق بررسی و امنیتی با استفاده از دیجیتال شبانه روزی کارت. که هنوز هم برگ های مشکل چه اتفاقی می افتد فراتر از آن. وجود دارد صحبت از کلاس کسب و کار سالن بسته بودن اما به عنوان دکتر داوود می گوید: "اگر مردم نمی توانند جمع در سالن آنها را به سادگی در نهایت تجمع در جایی دیگر."

در هر صورت همه گیر در حال تست چقدر خطر مسافران, فرودگاه و شرکت های هواپیمایی در حال حاضر به منظور به طور کامل بازگرداندن چیزی تبدیل شده است که جدایی ناپذیر به زندگی ما: آزادی سفر به عنوان اغلب و تا آنجا که ما را انتخاب کنید. اگر ما بد قضاوت که خطر—و بسیاری از آمریکایی ها به نظر می رسد آماده به ریسک های بزرگ—virus خواهد شد به زودی به ما اطلاع دهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن