ایالات متحده هشدار روسیه در نعمت در حالی که تهمت گریه می کند 'خبر جعلی'

وزارت امور خارجه ایالات متحده صادر کرده است هشدار به روسیه وجود خواهد داشت که پیامدهای اگر مسکو می پردازد نعمت

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

وزارت امور خارجه ایالات متحده صادر کرده است هشدار به روسیه وجود خواهد داشت که پیامدهای اگر مسکو می پردازد نعمت به طالبان برای موفقیت در کشتن سربازان آمریکایی با توجه به دو مقامات ارشد آمریکایی و دیگری فردی با آگاهی از این موضوع است.

هشدارهای صادر شده از طریق وزارت کانال های دیپلماتیک از گزارش های خبری در ماه ژوئن است که ایالات متحده در حال جمع آوری اطلاعاتی در مورد روسیه و نعمت های آن مقامات گفت. یک مقام توصیف ارتباطات به عنوان "جدی است." یکی دیگر گفت که مسکو در پاسخ به انکار این گزارش آن را به حال راه اندازی و یا بودجه فضل برنامه به کشتن نیروهای ایالات متحده.

این راز هشدارهای ایستادن در مقابل به آنچه که رئیس جمهور تهمت گفته است در مورد هوش سوال. در مصاحبه ای در اوایل این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او باور نمی ديار خود شدند و به ارزش افزایش در صحبت های اخیر با رهبر روسیه ولادیمیر پوتین. "بود که یک تماس تلفنی به بحث در مورد چیزهای دیگر و رک و پوست کنده که مسئله ای است که بسیاری از مردم شد و جعلی اخبار" مغلوب ساختن پیشی جستن در مصاحبه های اخیر گفت.

به نیویورک تایمز گزارش داد ژوئن 26 که روسیه تا به حال مخفیانه ارائه طالبان پول نقد در ازای کشتن ایالات متحده و نیروهای ائتلاف در افغانستان که هوش گنجانده شده بود در انتخابات ریاست جمهوری روزانه توجیهی بسته در ماه فوریه است. مقامات کاخ سفید همواره گفته است که فضل هوش شده است "تأیید شده است." مقامات قبلا گفته روزانه وحش که وجود اختلاف نظر در اطلاعات و امنیت ملی جوامع بیش از هوش و روش های مورد استفاده برای جمع آوری آن است.

چند مقامات آمریکایی از جمله وزیر دفاع علامت Esper و ژنرال مارک Milley را علنا مورد مناقشه ، در جولای 9 کنگره شنوایی Esper گفت: آمریکا هیچ شواهدی وجود دارد که پیشنهاد وجود دارد ارتباط مستقیم بین روسیه و نعمت ها و آمریکایی ها کشته شدن در این زمینه است.

هشدار به روسها برجسته جدیت با آن مقامات در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را در پاسخ به گزارش آموزي. آنها همچنین بالا بردن سوال در مورد میزان که مقامات درک درستی از اعتبار فضل هوش واگرا که از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

معلوم نیست تا چه حد اگر در همه رئیس جمهور شده است در جریان این هشدارها. کاخ سفید و شورای امنیت ملی را بلافاصله ارائه نظر به The Daily Beast. وزارت امور خارجه پاسخ نمی دهند در رکورد به یک درخواست برای نظر. Pompeo به تازگی گفت: در طول یک فاکس نیوز مصاحبه ای که ایران می خواهد "پاسخ به هر گونه تهدید چه که ایرانیان با استفاده از طالبان و یا روسیهns," او گفت:. "ما می خواهیم مطمئن شوید که آنها می دانند."

در مصاحبه خود با Axios این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار داشت که هوش "هرگز رسیده میز" هر چند از آن شده است به طور گسترده ای گزارش شده است که اینتل تا به حال شده است از جمله در رئیس جمهور روزانه مختصر.

در طی این مصاحبه که تهمت خواسته شده بود در مورد روسیه سال تلاش برای ارائه سلاح به طالبان نیروهای رئیس جمهور پاسخ داد: "ما عرضه سلاح های زمانی که آنها در مبارزه با روسیه ، طالبان در افغانستان...من فقط میگم ما که بیش از حد."

نماینده ایالات متحده در حال حاضر در وین اتریش دیدار با روس ها در کنترل تسلیحات—منطقه ملی مقامات امنیتی می گویند می تواند یک مسیر همکاری هر چند روسیه به تازگی راه اندازی یک ضد ماهواره سلاح به فضا است. با توجه به مصاحبه با سه مقام سابق گذشته تلاش در همکاری با روسیه شکست خورده اند از جمله های از مبارزه با تروریسم هوش و درگیر شدن در مذاکرات در فضایی می تواند مفید باشد برای حفاظت از منافع آمریکا وجود دارد.

اما چند زمان و مقامات ارشد سابق می گویند که آنها مطمئن نیستید اگر وجود دارد هر موضوع که در آن ایالات متحده می تواند همکاری با روسیه داده های اخیر تلاش های مسکو-مربوط به هک ایالات متحده coronavirus تحقیقات واکسن و کشور انتشار دروغ در coronaivurs.

در جلسه هفته گذشته در مقابل کمیته روابط خارجی سنا وزارت امور خارجه, معاون وزیر Biegun گفت: سال كه اقدامات توسط روس ها "را ساخته اند آن را تقریبا غیر ممکن است برای پیشرفت ... به هیچ وجه شکل یا فرم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن