UCF استاد زیر آتش برای این ادعا "سیاه و سفید امتیاز واقعی است' در توییتر بیهوده گویی

یک استاد در دانشگاه مرکزی فلوریدا چهره خواستار حذف او پس از این ادعا در توییتر بیهوده گویی است که "سیاه و سفید

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

یک استاد در دانشگاه مرکزی فلوریدا چهره خواستار حذف او پس از این ادعا در توییتر بیهوده گویی است که "سیاه و سفید امتیاز واقعی است" و اصرار دارد که پاسخ به سیستماتیک سرکوب به "اقامت تحصیلی" در میان در سراسر کشور تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید.

چارلز Negy استادیار در گروه روانشناسی دارای اخراج بیش از 30 ستیز توییتهایی دربارهی نژاد نابرابری و ظلم و ستم پس از 25 ماه مه—روز فلوید فیلم برداری شده بود بارها و بارها گفت که او نمی تواند نفس کشیدن در حالی که یک افسر فشرده زانو خود را بر روی گردن خود را برای چند دقیقه.

بحث توییتهایی که فرستاده شد در حالی که هزاران نفر از مردم در سراسر کشور به خیابان آمده اند در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و نابرابری را وادار UCF جامعه به تماس خود را برای فردی گری با استفاده از هشتگ #UCFireHim که از آنجا رفته ویروسی.

"صادقانه سوال: اگر Afr. آمریکایی ها به عنوان یک گروه همان رفتاری مشخصات به عنوان آمریکایی های آسیایی تبار (به طور متوسط انجام بهترین آکادمیک داشتن بالاترین درآمد ارتکاب کمترین جرم و جنایت و غیره.), آیا ما هنوز اعلام 'سیستماتیک نژادپرستی' وجود دارد؟" Negy توییتی بعد از ظهر چهارشنبه.

UCF مقامات گفت: در روز شنبه بیانیه مدرسه "آگاه" از Negy نظرات خود را در حساب توییتر شخصی است و در حال حاضر در حال بررسی آنها است. مدرسه, با این حال اضافه کرد که در حالی که "به طور فعال ضد نژادپرستانه به معنی دعوت کردن و مقابله با نژادپرستانه نظرات" منتقدان باید "آگاه از متمم اول قانون اساسی."

"سیاه و سفید امتیاز واقعی است: علاوه بر موضوع ، اقدام ویژه کمک هزینه تحصیلی و دیگر مجموعه کلمات قصار در حال محافظت از انتقاد مشروع یک امتیاز است. اما به عنوان یک گروه آنها گم شده را در مقدار مورد نیاز بازخورد" استاد توییتی چهار شنبه, ترجمه مقاله ای از "آزادیخواه webzine" Taki مجله که کارکنان یک بار شامل سفید ملی, ریچارد اسپنسر. مقاله اصرار دارد که "استقرار" رفتار جوامع اقلیت به عنوان "ما گاو مقدس" که "بالاتر از نقد است اما در زیر, آژانس."

که صدای یکی از نه, با ارسال پنج شنبه در میان اخبار که مینیاپولیس دادستان کل Kieth الیسون بود شارژ سه دیگر مینیاپولیس پلیس درگیر در Floyd مرگ با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم. الیسون نیز اعلام کرد که درک چوین برگزار شد که زانو خود را در Floyd گردن برای تقریبا نه ساعت در حال حاضر چهره های درجه دوم به اتهام قتل در ابتدا پس از شارژ شدن سومین قتل عمد و غيرعمد در هفته گذشته.

Negy شده است که با فلوریدا دانشگاه از سال 1998 در زمان یک رویکرد متفاوت به این اطلاعیه که به طور گسترده ای مورد ستایش به عنوان یک سنگ پله به سوی عدالت و پلیس اصلاحات.

"در اینجا یک پیشنهاد به کسانی که فکر می کنم آنها در حال 'پیچ' و مظلوم در آمریکا: اقامت در مدرسه است. بهترین دانش آموز ممکن است. جلوگیری از جرم و جنایت. جلوگیری از باندهای. جلوگیری از بارداری های ناخواسته است. اجتناب از مواد مخدر و الکل است. شگفت آور, آنچه یک کمی عقل سلیم می تواند به شما برای سرنوشت خود" Negy نوشت.

استاد نوشت که یک کتاب به نام سفید بشود: قلدری بر اساس تعصب فضیلت-سیگنالینگ و جهلنیز ناودان سفید آمریکایی که پیوست Black Lives Matter تظاهرات در همبستگی.

"من دوست دارم که سفید لیبرال بانوی جوان (sarcasm). من خیلی خوشحال هستم که او وجود دارد برای نجات ما اقلیت. چه ما بدون این مردمی با "سفید ناجی سندرم" او توییتی چهارشنبه.

در یکی دیگر از صدای جیر جیر Negy نوشت: "نگرانی من این است که رهبران ما پرتاب تنوع قدرت ما است' ما گلوی زیرا آنها می دانند که بخش خصوصی چه تر است به احتمال زیاد اتفاق می افتد به ما: قبیله گرایی را ما مبارزه بدون توقف بیش از همه چیز. ما ممکن است اطلاعات 'تنوع تفرقه.'"

Negy اصرار داشت تنها پوشش نقره ای در مورد جریان اعتراضات است که اشاره مداوم بیماری همه گیر کوروناویروس—که به کشته شدن بیش از 100 ، 000 آمریکایی—پژمرده است به پس زمینه.

"چیز خوب در مورد شورش: MSM متوقف گفتن ما 24/7 است که همه ما در حال رفتن برای مردن از COVID-19," Negy نوشت. "شورش باید ریشه کن ویروس."

در حالی که Negy بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر این استاد روانشناسی در بیانیه ای گفت به مدرسه, مقاله, شوالیه, اخبارکه او می کند "نشان نمی UCF در [خود] توییتهایی" و اشاره او به یک "حق قانونی برای بیان دیدگاه ها و سوالات بالا ببرد."

Negy همچنین برخی از صرف زمان در پاسخ به منتقدان خود را آنلاین استدلال که تلقی "نژادپرستانه" توسط صدها اجتماعی-رسانه ای کاربران و UCF دانش آموزان است.

"فاشیسم در بهترین" این استاد دانشگاه در پاسخ به یک صدای جیر جیر با خوردن سیرا یک UCF آلوم که در حال حاضر با این نسخهها کار در ESPN. سیرا توییتی که جامعه کند "ایستاده است با این كه مرد" نامیده می شود و برای بررسی توییت خود و خود را فردی گری.

یک Change.org دادخواست نیز راه اندازی شده است خواستار دانشگاه مرکزی فلوریدا بررسی Negy و به دنبال متنوع تر علمی و کارکنان به عنوان یک راه برای مبارزه با جریان سیستمیک ظلم و ستم.

این اولین بار نیست که Negy آمده است در زیر آتش خود اظهارات بحث برانگیز. در سال 2012 او مواجه صهیونیستی برای ارسال یک ایمیل به فرهنگی کلاس روانشناسی با بیان اینکه دانش آموزانی که اعلام کرد که مسیحیت معتبر ترین دین نمایش تعصب مذهبی.

"دانش آموزان در کلاس که آشکارا اعلام کرد که مسیحیت معتبر ترین دین به عنوان برخی از شما هم آخرین کلاس به تصویر کشیده دقیقا چه تعصب مذهبی است. افراد متعصبی نژادی متعصبی یا مذهبی متعصبی—هرگز از خود سوال پیش داوری و تعصب" Negy نوشت: در سال 2012 ایمیل که بعدها ارسال شده در Reddit با توجه به InsideHigherEd. "آنها معتقد هستند که اعتقادات صحیح هستند. برای مسیحیان در کلاس من که استدلال اعتبار مسیحیت در هفته گذشته گمان می کنم من باید از شما تشکر کنم برای نشان دادن به بقیه کلاس چه مذهبی غرور و تعصب به نظر می رسد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب