UFC 251: عثمان در مقابل Masvidal از UFC FIGHT جزیره در جزیره یاس ابوظبی به طور انحصاری در ESPN+ ESPN و ESPN Deportes

UFC 251: عثمان در مقابل Masvidal جریان به طور انحصاری در ESPN+ PPV این شنبه, جولای 11 در 10 p. m. و زمانی که ه

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

UFC 251: عثمان در مقابل Masvidal جریان به طور انحصاری در ESPN+ PPV این شنبه, جولای 11 در 10 p. m. و زمانی که هشت ضلعی سفر به جزیره یاس ابوظبی در امارات متحده عربی. UFC 251: عثمان در مقابل Masvidal خواهد شد از ویژگی های سه قهرمانی حملات و آغاز یک سری از چهار وقایع از UFC FIGHT جزیره است. UFC قهرمان سبک وزن Kamaru عثمان در دوم خود را با عنوان دفاع از چهره های شماره 3-رتبه مدعی و baddest در ورزش, خورخه Masvidal در رویداد اصلی. شرکت اصلی را از ویژگی های یک مسابقه برگشت بین قهرمان ورزشکار پروزن الکساندر Volkanovski برابر سابق بخش قهرمان و No. 1 contender حداکثر هالووی.

شنبه را پوشش آغاز می شود در 2 p. m. و با زنده یک ساعته UFC زنده: عثمان در مقابل Masvidal پیش-نمایش در ABC. پوشش زنده همچنان در 6 p. m. و با prelims در ESPN ESPN Deportes (اسپانیایی) و ESPN+ (انگلیسی و اسپانیایی). روز جمعه UFC زنده خواهد هوا در ESPN در 8 p. m. و ارائه طرفداران با بینش منحصر به فرد و نمایش در بزرگترین داستان به عنوان UFC 251.

عثمان (16-1-0) است که شکست نخورده برای بیش از هفت سال وارد ضلعی برای دوم خود را با عنوان دفاع پس از غالب پیروزی بر رقیب و موقت سابق UFC قهرمان سبک وزن Colby Covington. او اسیر سبک وزن عنوان ماه مارس سال گذشته پس از شکست Tyron Woodley با تصمیم به اتفاق آرا در UFC 235 شرکت اصلی رویداد.

Masvidal (35-13-0) به عنوان یکی از بهترین ها در این ورزش را به چالش برای UFC عنوان برای اولین بار در زندگی حرفه ای خود پله در کوتاه مدت متوجه به جای No. 1 contender گیلبرت می سوزد که آزمایش مثبت برای COVID-19. میامی بومی بود و دیدنی و جذاب در سال 2019 با خیره کننده برنده در برابر Nate Diaz در UFC 244 و بن Askren در UFC 239, که در آن او را شکست داد Askren با به ثمر رساندن سریعترین KO در تاریخ UFC با پرواز زانو همراه با یک ضربه فنی به پیروزی رسید سابق سبک وزن UFC عنوان رقیب دارن تا در مهمترین رویداد UFC لندن است.

UFC قهرمان ورزشکار پروزن الکساندر Volkanovski (21-1-0) دفاع از کمربند خود مربع خاموش در برابر سابق بخش king Max هالووی (21-5-0) که تلاش خواهد کرد برای به دست آوردن تاج و تخت خود را در یک مسابقه برگشت از جنگ خود را در UFC 245. در سومین عنوان مبارزه با شب جدید, UFC قهرمان خروس وزن خواهد شد تاج گذاری هنگامی که پتر یان (14-1-0) که در حال آمدن است خاموش حذفی برنده بیش از UFC Hall of Famer Urijah Faber در UFC 245, چهره سابق دو بار UFC قهرمان ورزشکار پروزن Jose Aldo (28-6-0) برای UFC خروس وزن عنوان خالی هنری gabriel gomez rojo پس از بازنشستگی خود در UFC 249.

UFC 251 در ESPN+: عثمان در مقابل Masvidal محتوا

تماشا کنید:

  • بهترین UFC on ESPN+

ESPN.com:

  • UFC 251: چرا الکساندر Volkanovski عنوان دفاع مارس لولا در MMA آخرین مد زودگذر
  • مارک Raimondi: از کاخ سفید به رپتورز جاده به حداکثر Holloway, Inc.
  • برت Okamoto: این داستان الهام بخش از Kamaru عثمان را در ارتباط با پدر خود محمد عثمان. (از شنبه)
  • MMA Fightcenter: آمار زندگی می کنند و جنگنده کارت مشخصات
  • UFC on ESPN: برنامه کامل

اجتماعی: @ESPNMMA Twitter, Facebook و Instagram.

طرفداران می توانید ثبت نام برای ESPN+ در هر زمان و در ESPNPlus.com, ESPN.com یا در ESPN برنامه و خرید UFC 251 PPV.

UFC 251 در ESPN+: عثمان در مقابل Masvidal برنامه نویسی

(همه زمان ها و همکاران)

Fri., 7/10

ساعت 9 صبح -- UFC 251 وزن در نشان می دهد: عثمان در مقابل Masvidal (ESPN+)
12 p. m. -- UFC 251 پیش نمایش: عثمان در مقابل Masvidal (ESPN+)

8 p. m. -- UFC زنده: عثمان در مقابل Masvidal (ESPN

Sat., 7/11

ساعت 2 بعد از ظهر -- UFC زنده: عثمان در مقابل Masvidal از پیش نشان می دهد (ABC)
6 p. m. -- UFC 251: عثمان در مقابل Masvidal (Prelims), ESPN ESPN Deportes, ESPN+ (انگلیسی و اسپانیایی)
10 p. m. -- UFC 251: عثمان در مقابل Masvidal (کارت اصلی) ESPN+ PPV (انگلیسی و اسپانیایی)

1 a. m. -- UFC 251 نمایش پست: عثمان در مقابل Masvidal ESPN+

کامل UFC 251: عثمان در مقابل Masvidal مبارزه با کارت

در مورد UFC®

UFC® برتر جهان, مخلوط هنرهای رزمی سازمان (MMA) با بیش از 318 میلیون طرفداران و 102 میلیون پیروان رسانه های اجتماعی. سازمان تولید بیش از 40 زنده رویدادهای سالانه در برخی از معتبر ترین عرصه در سراسر جهان در حالی که رادیو و تلویزیون به حدود یک میلیارد تلویزیون خانوار در سراسر بیش از 175 کشور جهان است. UFC را ورزشکار فهرستی از ویژگی های بهترین جهان MMA ورزشکاران به نمایندگی از بیش از 65 کشور جهان است. سازمان دیجیتال ارائه شده شامل UFC FIGHT PASS® یکی از جهان پیشرو جریان خدمات برای ورزش رزمی. UFC بود به دست آورد و در سال 2016 جهانی, سرگرمی, ورزشی و مطالب, شرکت تلاش همراه با سرمایه گذاران استراتژیک Silver Lake Partners و KKR. UFC است که مقر آن در لاس وگاس, نوادا. برای اطلاعات بیشتر UFC.com و به دنبال در UFC Facebook.com/UFC توییتر اسنپ چت و Instagram: @UFC.

در مورد ESPN+

ESPN+ پیشرو مستقیم به مصرف کننده ورزشی خدمات جریان از دیزنی مستقیم به مصرف کننده و بین المللی (DTCI) بخش و ESPN. راه اندازی در مه 2018, ESPN+ رشد کرده است به سرعت به 7.9 میلیون مشترک ارائه طرفداران هزاران نفر از حوادث زندگی می کنند, برنامه نویسی اصلی در دسترس نیست در ESPN خطی تلویزیون و یا شبکه های دیجیتال و همچنین حق بیمه و محتوای سرمقاله.

برنامه نویسی در ESPN+ شامل منحصر به فرد UFC و Top Rank boxing, حوادث, هزار نفر از, کالج, رویدادهای ورزشی (از جمله فوتبال و بسکتبال) از بیش از یک دوجین ورزشی در 20 همایش صدها نفر از MLB و NHL, بازی, بالا, داخلی و بین المللی فوتبال (سری آ, MLS, جام حذفی, بوندسلیگا - آغاز در سال 2020 EFL قهرمانی و Carabao جام Eredivisie), گرند اسلم, تنیس داخلی و بین المللی راگبی و کریکت منحصر به فرد ESPN+ سری اصلی تحسین استودیو را نشان می دهد و کتابخانه کامل از ESPN برنده جایزه 30 به مدت 30 فیلم._

طرفداران اشتراک ESPN+ فقط برای $4.99 یک ماه (یا $49.99 در هر سال) از طریق ESPN برنامه (در تلفن همراه و دستگاه های متصل), ESPN.com یا ESPNplus.com. همچنین در دسترس به عنوان بخشی از یک بسته نرم افزاری ارائه می دهد که مشترکان دسترسی به دیزنی+ Hulu (ad-supported) و ESPN+ — همه فقط برای $12.99/ماه

در مورد ESPN

ESPN پیشرو در جهان ورزش, سرگرمی, شرکت, ویژگی های بیش از 50 دارایی – نه ایالات متحده شبکه های تلویزیونی ESPN رادیو ESPN.com ESPN, بین المللی, ESPN The Magazine, و بیشتر. ESPN است که 80 درصد آن متعلق به ABC, Inc. (غیر مستقیم شرکت تابعه از شرکت والت دیزنی) و 20 درصد توسط هرست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن