بریتانیا و ایالات متحده لگد کردن ایران در مذاکرات

بریتانیا و مقامات آمریکایی شروع دو هفته از مذاکرات در یک معامله تجاری نمادین و سیاسی اهمیت برای هر دو کشور. ام

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

بریتانیا و مقامات آمریکایی شروع دو هفته از مذاکرات در یک معامله تجاری نمادین و سیاسی اهمیت برای هر دو کشور. اما کشاورزی باقی می ماند یک مسئله موجب ناراحتی با انگلستان مخالف ضعیف ما استاندارد.

بریتانیا و ایالات متحده تجارت مذاکره کنندگان آغاز رسمی مذاکرات در آینده معامله تجارت در روز سه شنبه.

انگلیسی تجارت بین المللی, منشی, لیز خرپا و ما تجارت نماینده رابرت Lighthizer برگزار شد یک ویدئو کنفرانس که لگد دو هفته دور از مذاکرات دو جانبه که شامل برخی از 100 مقامات.

هر دو کشور در بیانیه ای گفت که یک اطلس توافقنامه تجارت آزاد را "کمک به سلامت طولانی مدت از اقتصاد ما که مهم و حیاتی است که ما از بهبود از چالش های مطرح شده توسط COVID-19."

آنها وعده داده اند به کار در "سرعت" به اعتصاب یک معامله است.

شروع مجدد مذاکرات می آید که باید مذاکره موافقتنامه تجارت آزاد با اتحادیه اروپا پس از مبارزه با تروریسم در اروپا و در میان یک بیماری همه گیر است که تهدید به upend اقتصاد جهانی است.

تجارت کالا بین آمریکا و انگلیس به ارزش $127.1 میلیارد (€117.2 میلیارد دلار) در سال 2018 است. بریتانیا هفتم-بزرگترین متحده کالا شریک تجاری پس از کره جنوبی با توجه به اداره آمار آمریکا.

ادامه مطلب: بوریس جانسون و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امید برای 'بلند پروازانه توافقنامه تجارت'

کشاورزی یک مسئله موجب ناراحتی

برای دولت بریتانیا عقد یک قرارداد تجاری با ما حمل نمادین و سیاسی اهمیت در پی مبارزه با تروریسم در اروپا حتی به عنوان کشور می ایستد برای به دست آوردن متوسط منافع اقتصادی از آن است.

در ماه مارس انگلستان گفت که از بین بردن تعرفه ها در دو سوی اقیانوس اطلس تجارت کالا خواهد افزایش اندازه اقتصاد آن تنها 0.16% بیش از 15 سال آینده.

برای مغلوب ساختن پیشی جستن, مدیریت, تجارت, معامله ارائه می دهد یک فرصت برای تغییر زنجیره تامین به ما و به دور از چین است. آن است که بخشی از آن "خرید آمریکایی" کمپین برای ما ساخته کالا.

حزب جمهوری خواه و سناتور چاک Grassley آیووا گفت: تا به حال امید زیادی برای معامله تجارت و که آن را به ارسال یک پیام قوی به اتحادیه اروپا.

"من امیدوار هستم که به انجام این است که اگر ما یک معامله خوب با انگلستان در کشاورزی آن را شرمسار اروپا" Grassley خبرنگاران در یک کنفرانس تلفنی.

اما کشاورزی است که انتظار می رود یکی از سخت ترین موضوعات در مذاکرات دو جانبه. در موضوع قوی انگلیسی, مخالفت با اصلاح ژنتیکی محصولات کشاورزی و ضد باکتری برای درمان مرغ از ما.

منتقدان نخست وزیر بوریس جانسون دولت می گویند که یک معامله با واشنگتن منجر به پذیرش looser ما مواد غذایی و استانداردهای زیست محیطی.

دولت بریتانیا این ادعا را رد کرده است. جانسون عهد کرده است به درایو یک "معامله سخت" و بریتانیا تجارت بین المللی, منشی, لیز خرپا متعهد شده است که بریتانیا نمی خواهد آن را کاهش می دهد ایمنی مواد غذایی استاندارد برای خاطر یک معامله است.

jcg/aw (dpa رویترز AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن