انگلستان محافظه کار مجلس بازداشت بیش از اتهامات تجاوز به عنف: گزارش

انگلیسی MP دستگیر شد پس از متهم به تجاوز و حمله جنسی با سابق مجلس, کارمند, با توجه به گزارش. پلیس به نام مجلس

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

انگلیسی MP دستگیر شد پس از متهم به تجاوز و حمله جنسی با سابق مجلس, کارمند, با توجه به گزارش. پلیس به نام مجلس اما شناسایی او به عنوان "یک مرد در 50s."

یک نماینده مجلس و وزیر سابق بریتانیا حاکم محافظه کار و حزب دستگیر شده بود روز شنبه پس از متهم به تجاوز به عنف, تجاوز جنسی و اجباری کنترل ساندی تایمز گزارش داد.

لندن شهری پلیس به نام سیاستمدار و یا تایید هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد هویت خود و یا شغل. پلیس گفت: آن را به حال راه اندازی شد رسیدگی به این پرونده است.

بیشتر بخوانید: بیش از 100 نفر بازداشت به انگلستان راست گروه های برخورد پلیس با

"در جمعه 31 جولای پلیس شهری خدمات دریافت اتهامات مربوط به چهار جداگانه حوادث مربوط به اتهام جرائم جنسی و تجاوز" به پلیس گفت.

"یک مرد در 50s دستگیر شد در شنبه 1 مرداد ظن تجاوز به عنف. او شده است با قید وثیقه آزاد شد به بازگشت در تاریخ در اواسط ماه اوت" ملاقات کردند. "این جرائم ادعا رخ داده در آدرس وست Lambeth و Hackney بین ژوئیه سال 2019 و ژانویه سال 2020 است."

بیشتر بخوانید: پلیس بریتانیا بررسی ex-PM کودک آزاری ادعا

به گزارش روز شنبه باریک زن در دهه بیست سالگی ادعا که نماینده حمله و او را مجبور به رابطه جنسی و چپ او به طوری آسیب دیده اند که او تا به حال برای رفتن به بیمارستان.

بود سابق مجلس کارمند این روزنامه است.

یک سخنگوی این حزب با صدور بیانیه ای در اواخر روز شنبه. "ما به تمام اتهامات از این طبیعت بسیار جدی است. به عنوان این است در حال حاضر در دست پلیس آن را نامناسب خواهد بود به نظر بیشتر است."

adi/aw (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب