بریتانیا می تواند میلیون ها نفر در هنگ کنگ یک مسیر به شهروندی

نخست وزیر بریتانیا جانسون گفت که پیشنهاد چین امنیتی قانون برای هنگ کنگ خطرات "به شدت فرسایش" مدنی حمایت های من

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

نخست وزیر بریتانیا جانسون گفت که پیشنهاد چین امنیتی قانون برای هنگ کنگ خطرات "به شدت فرسایش" مدنی حمایت های مندرج در هنگ کنگ نظام حقوقی. او وعده داده که بریتانیا را "افتخار تعهدات خود."

نخست وزیر بوریس جانسون گفت که بریتانیا نمی خواهد "راه رفتن به دور" از مردم هنگ کنگ اگر پکن تحمیل امنیتی جدید قانون در این مستعمره سابق بریتانیا.

انگلستان نگران است که این قانون پیشنهادی را به خطر اندازد نهادهای قضایی مستقل و مطبوعات آزاد است که زیر بنای هنگ کنگ موقعیت به عنوان یک کسب و کار جهانی hub.

"هنگ کنگ موفق شود چرا که مردم آن ها رایگان هستند. آنها می توانند به بحث و به اشتراک گذاری ایده های جدید خود را ابراز کنند. و آنها زندگی می کنند و تحت حاکمیت قانون اداره مستقل دادگاه" جانسون نوشت: در یک ستون چهارشنبه منتشر شده توسط روزنامه تایمز لندن.

"بسیاری از مردم در هنگ کنگ از ترس است که راه خود را از زندگی — که چین متعهد به رعایت — تحت تهدید" جانسون ادامه داد. "اگر چین درآمد حاصل برای توجیه ترس خود را پس از آن بریتانیا نمی تواند در وجدان خوب شانه را بالا انداختن شانه های ما و راه دور; در عوض, ما افتخار ما تعهدات و ارائه یک جایگزین."

جانسون وعده 'مسیر به شهروندی'

در ستون Johnson مجددا اظهارات هفته گذشته توسط انگلستان وزیر امور خارجه Dominic Raab نشان می دهد که انگلستان با توجه به کاهش قوانین مهاجرت برای هنگ Kongers برگزاری یک ملی (خارج از کشور) (BNO) گذرنامه اگر پکن تحمیل امنیت قانون است.

ادامه مطلب: هنگ کنگ رهبر کری لام انتقاد شدید آمریکا استانداردهای دوگانه آمریکا با تظاهرات

این حرکت اجازه می دهد 350,000 BNO دارندگان 12 ماه ویزا-دسترسی رایگان به انگلستان و گسترش واجد شرایط بودن برای یک BNO گذرنامه به حدود 2.5 میلیون نفر در هنگ کنگ است.

جانسون گفت: BNO دارندگان گذرنامه از هنگ کنگ داده می شود "بیشتر مهاجرت حقوق از جمله حق کار که می تواند محل آنها را در یک مسیر به شهروندی."

BNO گذرنامه صادر شده به مردم در هنگ کنگ قبل از قلمرو تحویل داده شد و برگشت به چین در سال 1997 پس از 150 سال از حکومت بریتانیا.

در روز سه شنبه Raab گفت: او تماس گرفته و از اعضای "پنج چشم" هوش-های اتحاد متشکل از, استرالیا, نیوزیلند, آمریکا و کانادا در مورد برنامه های احتمالی و امکان "بار-های" اگر امنیت قانون باعث می شود که "خروج دسته جمعی" از هنگ کنگ.

چین هشدار بریتانیا 'دخالت'

روز شنبه, چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت که بریتانیا باید "دست کشیدن از جنگ سرد ذهنیت و استعمار طرز فکر" و "به رسمیت شناختن و احترام این واقعیت است که دلار هنگ کنگ بازگشته است" به چین است.

ادامه مطلب: نظر: تیان آن من همواره در خدمت به عنوان یک اخلاقی برای یادگیری از

ژائو گفت: لندن باید "بلافاصله دخالت کردن در هنگ کنگ و امور چین در امور داخلی و یا این قطعا نتیجه معکوس."

هنگ کنگ لرزاند بوده است توسط خشونت گاهی اوقات طرفدار دموکراسی تظاهرات بیش از سال گذشته است.

پکن می گوید پیشنهاد خود را امنیت ملی که به دور زدن هنگ کنگ قوه مقننه در پاسخ مورد نیاز برای متوقف کردن "تروریسم و تجزیه طلبی" با هدف "تجزیه طلبی براندازی دولت قدرت تروریسم و دخالت خارجی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب