بریتانیا راه اندازی کمپین برای مقابله با چاقی 'بمب'

نخست وزیر بوریس جانسون ابداع "سلامت بهتر" کمپین پس از تبدیل شدن به طور جدی بیمار با coronavirus تا حدودی مقصر

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

نخست وزیر بوریس جانسون ابداع "سلامت بهتر" کمپین پس از تبدیل شدن به طور جدی بیمار با coronavirus تا حدودی مقصر وزن خود را. این طرح شامل "دوچرخه سواری نسخه" و تنقلات آگهی ممنوعیت.

دولت بریتانیا روز دوشنبه پرده برداری از یک GBP 10 میلیون ($12.8 میلیون €11 میلیون) ضد چاقی مبارزه است.

نخست وزیر بوریس جانسون می خواهد برای مقابله با چاقی پس از تحقیقات نشان داد کسانی که چاق هستند یا اضافه وزن دارند در معرض خطر مرگ یا بیماری شدید از coronavirus.

"از دست دادن وزن سخت است اما با برخی از تغییرات کوچک ما می تواند تمام احساس نازی" جانسون در بیانیه ای گفت.

در مارس Johnson صرف یک هفته در لندن یک بیمارستان از جمله 48 ساعت در بخش مراقبت های ویژه و رنج از COVID-19. او به تازگی خود را از دست دادن وزن برانگیخته شده توسط سلامت او را بترساند.

ادامه مطلب: بیماری همه گیر کوروناویروس تغییرات عادات غذایی در آلمان

چگونه دولت های مقابله با چاقی ؟

به عنوان بخشی از "سلامت بهتر" کمپین پزشکان را تشویق به موضوع "دوچرخه سواری نسخه" به اضافه وزن بیماران.

دولت برنامه ای را در بیشتر تفکیک خطوط دوچرخه سواری و ممنوعیت نشان دادن مواد غذایی آشغال آگهی در تلویزیون قبل از 9 بعد از ظهر و پایان "خرید یکی از دریافت یک رایگان" معاملات از جمله مواد غذایی با توجه به گزارش های رسانه ها.

رستوران ها نیز به انتشار تعداد کالری در وعده های غذایی آنها خدمت می کنند با توجه به یک گزارش در انگلستان ملی روزنامه دیلی میل.

ادامه مطلب: COVID-19: آسیب شدید مغزی ممکن است حتی با علائم خفیف

وزن دلیلی برای نگرانی

Junior وزیر بهداشت هلن Whately به نام obesitry "یکی از بزرگترین سلامت challengfes برای کشور ما است."

"COVID-19 به ما داده است همه از خواب بیدار کردن تماس فوری و دراز مدت خطرات ناشی از اضافه وزن" گفت: یک سخنگوی دولتی در روز یکشنبه پیش از رول.

"ما خواهد بود با اصرار مردم به استفاده از این لحظه به سهام آنها چگونه زندگی می کنند زندگی خود را به گام های ساده برای از دست دادن وزن و زندگی سالم و کاهش فشار بر روی [دولت-بودجه خدمات بهداشت ملی ] NHS."

چاقی و افزایش خطر مرگ ناشی از کوروناویروس 40 درصد با توجه به مطالعه منتشر شده در سه شنبه توسط دولت بریتانیا سازمان بهداشت عمومی انگلستان (PHE). این در معرض خطر قرار می دهد بیش از 60 درصد از بزرگسالان در انگلستان در نظر گرفته شده اضافه وزن یا چاق با توجه به PHE.

kmm/rt (AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن