بریتانیا نگرانی های امنیتی کوه پس از خواندن حمله

دو نفر از قربانیان در خواندن پارک سلاح سرد مشخص شد یکی از آنها بود که ما ملی است. مشکوک مهاجم تا به حال قبل از

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

دو نفر از قربانیان در خواندن پارک سلاح سرد مشخص شد یکی از آنها بود که ما ملی است. مشکوک مهاجم تا به حال قبل از اعتقادات بوده و پرچم MI5.

انگلیسی, وزیر کشور Priti پاتل روز دوشنبه هشدار داد که تهدید از تنها حمله رو به افزایش است در انگلستان.

نظرات او آمد و دو روز بعد مرد با ضربات چاقو سه نفر را به مرگ در یک پارک در جنوب زبان انگلیسی شهرستان از خواندن. مقامات برچسب حادثه را یک حمله تروریستی.

"تهدید تروریستی است که ما به صورت پیچیده و متنوع و به سرعت در حال تغییر است. روشن است که تهدید مطرح شده توسط lone بازیگران در حال رشد است" پاتل گفت: قانونگذاران در مجلس.

در اوایل سفر به خواندن پاتل به نام حمله یک "غم انگیز, غم انگیز, رویداد است."

"ما نیاز به مطمئن شوید که ما درس از آنچه اتفاق افتاده در طول تعطیلات آخر هفته برای جلوگیری از هر چیزی شبیه به این از دوباره اتفاق می افتد," او گفت:.

شاهد حمله خونین دیدن چاقو-wielding man راه رفتن را از طریق پارک در مدت کوتاهی پس از 7 p. m. به وقت محلی و سلاح سرد قربانیان خود را در تصادفی. یک افسر پلیس به نام به صحنه موفق به مقابله با مشکوک به زمین.

دو نفر از قربانیان که در درگذشت سلاح سرد مشخص شد در روز دوشنبه. یک معلم تاریخ از این منطقه و دیگر ملی ایالات متحده از فیلادلفیا بود که زندگی در انگلستان برای 15 سال است.

سفیر آمریکا در بریتانیا وودی Johnson, تایید مرگ این شهروند ایالات متحده و ارائه تسلیت به همه تحت تاثیر قرار.

"به ما غم و اندوه بزرگ این شامل یک شهروند آمریکایی" او در توییتر نوشت.

ممکن است مسائل مربوط به سلامت روان

مظنون شناسایی شد توسط مقامات به عنوان یک 25 ساله Lybian پناهندگی-سالک که به طور خلاصه به این توجه از اطلاعات داخلی سازمان MI5 سال گذشته رسانه های محلی گزارش.

بیشتر بخوانید: پلیس لندن در 'مربوط به تروریسم' حادثه

او در نهایت تلقی نمی نشان دهنده یک خطر قابل توجهی شد اما "تحت نظارت است." محبوب روزنامه The Sun گزارش داد که اخیرا از زندان آزاد شد و تا به حال قبل از اعتقادات که شامل حمله به یک افسر پلیس است.

به نقل از بستگان و همسایگان سابق روزنامه تلگراف نوشت که 25 ساله گفته می شود یک بیماری روانی بود و در دارو.

وزیر کشور پاتل گفت که او نمی تواند ارائه جزئیات بیشتر به دلیل ادامه تحقیقات پلیس اما مقام های انگلیسی, سرویس های امنیتی کار می کرد "به شدت" به ارزیابی خطرات است.

"آنها عمل می کنند بر این اساس در نظر چه نوع از اقدامات حفاظتی در محل قرار داده شده در اطراف آن افراد و چه نوع حمایت مورد نیاز," او اضافه شده است.

jcg/rc (AFP ایسنا)

یادداشت سردبیر: در تلاش برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض DW تصمیم به خودداری از مظنونین به عملیات تروریستی' نام.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن