اوکراین: مرد مسلح بازداشت شده پس از تصرف اتوبوس گروگان آزاد

گروگان-یادداشت برداری و تسلیم شده است به پلیس و اتوبوس مسافران آسیبی آزاد شدند. بن بست مجبور رئیس جمهوری اوکرا

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

گروگان-یادداشت برداری و تسلیم شده است به پلیس و اتوبوس مسافران آسیبی آزاد شدند. بن بست مجبور رئیس جمهوری اوکراین به طور خلاصه وصل a 15-year-old film.

پلیس اوکراین می گویند مرد مسلح که در زمان 13 سرنشین یک اتوبوس فاصله در غرب شهر Lutsk گروگان صبح روز سه شنبه بازداشت شده است پس از آنکه مقامات یورش برده و خودرو.

"گروگان ها آزاد! مردی که در زمان گروگان نگه داشته و آنها را در یک اتوبوس در Lutsk ارسال شده است بازداشت" وزارت کشور ارسال شده در تلگرام اواخر روز سه شنبه پس از 10 ساعت ایستاده-با ضارب.

وزیر کشور Arsen Avakov توییتی چند عکس و یک ویدیو نشان دادن گروگان ها منجر به ایمنی و یک عکس بازداشت مرد دروغ گفتن بر روی زمین احاطه شده توسط افراد مسلح به افسران.

این کشور در دانشگاه شهید بهشتی خدمات امنیتی گفت: هیچ کس مجروح شد در این حادثه.

پیش از آن در شب سه نفر از گروگان ها آزاد شدند از جمله "یک زن مسن و یک نوجوان و یک زن جوان" اوکراین با معاون وزیر کشور آنتون Gerashchenko گفت.

پلیس مسلح به حرکت در

یک مرد با مواد منفجره و سلاح کشف و ضبط و در زمان 13 نفر گروگان در شمال غربی اوکراین در اوایل صبح روز سه شنبه دانشگاه شهید بهشتی گفت: در Facebook بیانیه.

پلیس قبلا قرار داده و تعدادی از گروگان ها در 20. هنوز مشخص نیست که چگونه بسیاری از مردم بر روی تخته, اتوبوس بود که آن را به تصرف در 9:25 صبح به وقت محلی (0625 UTC) یا اینکه آیا هر یک گروگان در ابتدا موفق به فرار.

ادامه مطلب: هلند به روسیه به دادگاه اروپایی بیش از MH17 داونینگ

مقامات مسدود کردن شهر Lutsk برخی از 400 کیلومتر (250 مایل) غرب از کیف و خواسته مردم محلی باقی می ماند در داخل خانه های خود و یا مکان های از کار به عنوان افسران برگزار می شود مذاکرات با مرد مسلح.

فیلم به شدت مسلح پلیس در اطراف اتوبوس بود منتشر شده توسط رسانه های محلی.

"مهاجم پرتاب نارنجک از اتوبوس که خوشبختانه نمی منفجر," دانشگاه شهید بهشتی بیانیه بخوانید. رسانه های اوکراین گزارش داد که صدای شلیک گلوله تا به حال شنیده شده است در صحنه, که همچنین با تایید رئیس ولدیمیر Zelenskiy.

Police officers stand next to a while police van as they inspect a blue and white bus where 10 hostages are being held

پلیس می گوید این مرد مسلح و حمل مواد منفجره

"صدای شلیک گلوله شنیده شده است این اتوبوس آسیب دیده است" Zelenskiy در بیانیه ای گفت posted on Facebook.

دفتر دادستان کل گفت: گروگان-یادداشت برداری کرده بود ادعا جداگانه دستگاه انفجاری قرار گرفته بود در یک محل عمومی در شهر حدود 200 ، 000 ساکنان که می تواند از راه دور منفجر.

گذشته سابقه کیفری

پیش از آن در روز 44 ساله به نام مقامات خود را پس از به دست گرفتن کنترل اتوبوس و معرفی خود به عنوان Maksym Plokhoy — یک نام مستعار که ترجمه را به "بد ماکسیم" — معاون وزیر کشور آنتون Gerashchenko گفت: در Facebook.

شناسایی فرد مدت کوتاهی پس از آن و گفت که او قبلا بادی خشم خود را با "سیستم اوکراین" از طریق رسانه های اجتماعی.

مطابق با گروگان-داوطلبان خواسته Zelenskiy ارسال شده در شش ویدئو دوم اصرار مردم برای تماشای فیلم 2005 'زمینیها,' فیلم در مورد انسان با استفاده از حیوانات, حیوانات خانگی, مواد غذایی و لباس.

"هر کس باید به تماشای 2005 فیلم "ساکنین زمین" او گفت: در این ویدئو ارسال شده به خود را در Facebook صفحه است که پس از حذف شده است.

Gerashchenko اضافه شده مرد قبلا حدود 10 سال زندان برای انواع جرائم از جمله کلاهبرداری و غیر قانونی حمل سلاح.

ادامه مطلب: اوکراین رحم جایگزین صنعت برگ پدر و مادر در برزخ

این یک نسخه به روز شده از یک مقاله قبلی است.

jlw,jsi/msh (AP, AFP, dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب