فوق العاده قرار دادی شرکت مسافرتی و خطرات آن را تمام و مشتریان می پرسد که چرا آنها سفر در تمام ؟

لندن-بر اساس قرار دادی شرکت در سفر است گام گذاشتن در یک سرمایه گذاری جدید ایجاد ایده های انکوباتور تشویق مشتری

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

لندن-بر اساس قرار دادی شرکت در سفر است گام گذاشتن در یک سرمایه گذاری جدید ایجاد ایده های انکوباتور تشویق مشتریان به استفاده از آب و هوای فعلی برای تجدید چرا آنها سفر.

قهوه ای + هادسون راه اندازی آن ایده های جدید انکوباتور است که از ما دارند در حال حاضر به کمک به همه ما فکر می کنم در مورد این که چرا و چگونه ما به آینده سفر می کند.

در حالی که سفر دلسرد زمان سفر پیشگام اتحاد چرخد و ایجاد WHERETOWHY ایده های انکوباتور برای کمک به مشتریان را به بهترین استفاده از آنها قفل شده است-زمان پایین.

این تغییر تمرکز از این که از سفر به چرا درخواست دادی سفر شرکت به شاتر را که در آن منطقه از آن وب سایت و راه اندازی 'WHERETOWHY' در 5th مارس سال 2020 در www.brownandhudson.com/where-to-why. توپی از ایده ها و افکار از مشتریان و دیگر منابع و ارائه مجموعهای از به طور منظم به فکر قطعات, ایده ها چگونه به رشد در حال حاضر آب و هوای دیگر الهام بخش محتوا و در نهایت بینش چگونه به فکر می کنم متفاوت در مورد سفر.

قهوه ای + هادسون در حال ساخت در فلسفه طولانی مدت از مشتریان آموزش چگونه برای دریافت بیشتر از سفر می کند. این شرکت همچنین سرپرستی یک کنجکاوی بسته مراقبت " است که آن را فرستاده است به آن آریا حفظ مشتریان. "ما می خواستیم به مشتریان ما برخی از اهل تفریح و بازی و فکری دهید برای کمک به آنها را به چالش وضع موجود از خود سفر لوکس."

تأکید بر رویکرد شرکت است که آن باور است که سفر با این حال نزدیک یا دور ساده و یا پیچیده و دارای ظرفیت برای افزایش شادی در حل مشکلات و کمک به پاسخ به زندگی را از مهم ترین مسائل است.

سفر می تواند وسیله ای برای کشف خود تقویت اوراق قرضه خانواده و یا افزایش درک درستی از یک فرهنگ خاص. شروع با " چرا " اولین گام در این سفر قهرمان به باز کردن پتانسیل کامل از سفر.

قهوه ای آمده: "این غیر معمول و جالب زمان و تحول در راه ما از زندگی به ما می دهد یک فرصت ارزشمند برای دوباره تأمل و تجدید نظر در آنچه در آن است که اکثر عزیز به ما و به همین دلیل است."

قهوه ای + هادسون 'WHERETOWHY' hub می توان در یافت www.brownandhudson.com/where-to-why



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب