سازمان ملل متحد محکوم پلیس آمریکا به قتل جورج فلوید

حقوق بشر سازمان ملل از رئیس میشل باشله گفت: ما باید دست و پنجه نرم کردن با تبعیض نژادی و خشونت پلیس علیه آمریک

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

حقوق بشر سازمان ملل از رئیس میشل باشله گفت: ما باید دست و پنجه نرم کردن با تبعیض نژادی و خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار. نظرات او بودند در واکنش به مرگ جورج فلوید.

مقام حقوق بشر سازمان ملل میشل باشله در روز پنج شنبه را محکوم کرد, مرگ یک مرد در دست پلیس اصرار مقامات ایالات متحده را به "اقدام جدی" برای توقف کشتار غیر مسلح آمریکایی های آفریقایی تبار.

روز دوشنبه 46 ساله رستوران کارگر جورج فلوید بود و دستبند و قرار داده شده در زمین توسط افسران پلیس در خارج از یک فروشگاه که یکی از آنها را فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای بیش از پنج دقیقه بدون وقفه.

لحظه ای بود که فیلمی از یک تماشاچی به عنوان یک جمعیت جمع شده بودند ، در این ویدئو فلوید دیده می شود نفس نفس زدن برای هوا و گفت: "من نمی توانم نفس بکشم" تا زمانی که او از دست می دهد آگاهی است. او پس از آن گرفته شده و به بیمارستان منتقل و بعد از آن اعلام کرد مرده.

چهار افسر پلیس درگیر در این حادثه شلیک نشده است; یک بررسی در حال بررسی است.

"این آخرین در یک خط طولانی از قتل غیرمسلح سیاهپوست توسط پلیس آمریکا افسران و اعضای عمومی" شیلی گفت: لیست تعدادی دیگر از موارد بالا مشخصات آفریقایی-آمریکایی و میر در دست پلیس و اوباش.

"مقامات ایالات متحده باید اقدام جدی برای جلوگیری از چنین قتل و برای اطمینان از عدالت انجام شده است زمانی که آنها رخ می دهد. روش باید تغییر سیستم های پیشگیری باید در جای خود قرار داده و بالاتر از همه افسران پلیس که توسل به استفاده بیش از حد از زور باید متهم و محکوم برای ارتکاب جرم" او گفت:. "نقش است که تثبیت و فراگیر تبعیض نژادی در این مرگ و میر نیز باید به طور کامل مورد بررسی قرار, به درستی به رسمیت شناخته شده و با آن برخورد."

اف بی آی برای بررسی

فلوید مرگ, منجر به رشد, اعتراض ملی در رسانه های اجتماعی و در خیابان با دو روز متوالی از اعتراضات در مینیاپولیس از جمله برخی از غارت و آتش با پلیس با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت.

چهره های سیاسی از هر دو طرف نیز ابراز نارضایتی مرگ این مرد است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او تا به حال خواسته FBI به "تسریع" یک تحقیق که در حال حاضر آغاز شده است.

ادامه مطلب: اریکا گارنر: 'این پلیس هنوز هم ما را می کشد'

ما دادستان مینه سوتا اریکا مک دونالد گفت: در یک بیانیه مشترک با FBI افسر مسئول راینر برندیس که تحقیقات در این مورد بود در حال حاضر یک "اولویت است."

"این تحقیقات فدرال تعیین خواهد کرد که آیا اقدامات درگیر سابق, مینیاپولیس, اداره پلیس, افسران نقض قانون فدرال" در بیانیه ای گفت:. پلیس محلی نیز عذرخواهی به Floyd عزیزان.

"من کاملا متاسفم برای درد و ویرانی و ضربه ای که آقای فلوید مرگ اتحاد چپ در خانواده اش عزیزان و جامعه ما" مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo گفت: در روز پنج شنبه.

jcg/msh (ایسنا AP dpa)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب