سازمان ملل متحد پنل: اسرائیل برای الحاق کرانه 'نقض قوانین بین المللی'

اسرائیل قصد دارد به ضمیمه قطعات از اشغال فلسطین غرب بانک نقض "اصل حقوق بین الملل" با توجه به کارشناسان حقوق بش

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

اسرائیل قصد دارد به ضمیمه قطعات از اشغال فلسطین غرب بانک نقض "اصل حقوق بین الملل" با توجه به کارشناسان حقوق بشر ملل متحد. آنها همچنین خواست جامعه بین المللی به مخالفت با این حرکت.

گروهی از کارشناسان حقوق بشر در سازمان ملل متحد روز سه شنبه را محکوم کرد تصمیم اسرائیل در دولت ائتلافی به ضمیمه قطعات از اشغال فلسطین غرب بانک از ژوئیه 1. 47 کارشناسان مستقل منصوب شد, سازمان ملل متحد شورای حقوق بشر.

بیشتر بخوانید: آلمان Maas سر به اسرائیل به لابی در برابر غرب بانک الحاق

این گروه گفت که الحاق شد "نقض جدی منشور ملل متحد و کنوانسیون های ژنو" به عنوان "آن تحریک و جنگ و ویرانی اقتصادی, سیاسی, بی ثباتی, سیستماتیک حقوق بشر و نقض گسترده و رنج انسان."

دره اردن در خطر

این برنامه را گسترش حاکمیت بر اکثریت دره اردن و همه بیش از 235 "غیر قانونی" شهرک سازی اسرائیل در منطقه است. این را به مقدار "حدود 30 درصد از کرانه کردند."

سازمان ملل متحد اعلام کرده است که 53 ساله اشغالگری اسرائیل است منبع "عمیق نقض حقوق بشر علیه مردم فلسطین." سازمان ملل متحد قبلا متهم اسرائیل نامشروع مصادره زمین استفاده بیش از حد از زور و شکنجه و کار بهره برداری از هدف قرار دادن فعالان و روزنامه نگاران بازداشت کودکان و اخراج اجباری و جابه جایی در میان تعدادی دیگر از اعمال غیر قانونی.

ادامه مطلب: فلسطینی ها و اسرائیلی ها در اعتراض به تصمیم اسرائیل برای ضمیمه بخش هایی از کرانه

ما از انتقاد

این کارشناسان همچنین اظهار تاسف دولت ایالات متحده برای حمایت از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را "غیر قانونی" برنامه ریزی برای گسترش حاکمیت که در اثر "الحاق زمین که فلسطینی ها به دنبال برای یک دولت است."

"ما ابراز پشیمانی بزرگ در مورد نقش ایالات متحده در حمایت و تشویق اسرائیل غیر قانونی و برنامه های. در بسیاری از موارد بیش از گذشته 75 سال آمریکا نقش مهمی در پیشرفت جهانی حقوق بشر است. به این مناسبت آن را باید از بالا مخالفت قریب الوقوع نقض یک اصل اساسی حقوق بین المللی به جای فعال معاونت در جرم نقض آن است."

نتانیاهو به تازگی تشکیل دولت شد و سوگند یاد کرد در ماه گذشته و به زودی مجموعه ای در مورد هدف قرار دادن گسترش آن حکومت بر بخش هایی از دره اردن است که به عنوان مهم اقتصادی و کشاورزی منطقه برای هر دو طرف اسرائیلی و فلسطینی ها است. پی در پی دولتهای اسرائیل نیز دیده می شود آن را به عنوان یک کمربند امنیتی در برابر کشورهای عربی به شرق است.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب