Unanet A/E ادغام خط خطی به کمک معماری و مهندسی شرکت پرداخت سریع تر

Unanet A/E طراحی شده توسط Clearview انعطاف پذیر و مبتنی بر پروژه نرم افزار ERP هدف ساخته شده برای معماری و مهن

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

Unanet A/E طراحی شده توسط Clearview انعطاف پذیر و مبتنی بر پروژه نرم افزار ERP هدف ساخته شده برای معماری و مهندسی (A/E) صنایع امروز اعلام کرد آن یکپارچه بازار پیشرو پرداخت و تکنولوژی پردازش از راه است. این ویژگی های جدید کمک می کند/E شرکت به طور قابل توجهی کاهش زمان و تلاش مورد نیاز برای دریافت و پرداخت از مشتریان خود را.
 
خط خطی از ویژگی های یکپارچه با Unanet A/E جدید فاکتور تحویل و پرداخت تابع است که ساده صورتحساب پیشرفته با ابزار ردیابی خودکار یادآوری و آنلاین پرداخت تسهیلات است که پشتیبانی از هر دو ACH و کارت های اعتباری. این قابلیت همچنین شامل مالی آشتی و گزارش.
 
"کمک/E شرکت های پرداخت بیشتر به سرعت و کارآمد از طریق خط خطی ادغام شده است یک مثال دیگر چگونه ما در حال سرمایه گذاری در نرم افزار ما به ارائه به مشتریان قوی تر و ویژگی های غنی تجربه" گفت: اسد Jarrahian رئیس محصول افسر Unanet. "ما پیش بینی بیشتر عملکرد و پیشرفت برای ما یک/E محصول خط در سال 2020 و ما متعهد به مشتریان خود در معماری و مهندسی و ساخت و ساز در فضا."
 
خط خطی ادغام می آید بر روی پاشنه از چندین ویژگی جدید برای Unanet A/E از جمله آسان به استفاده از برنامه وب است. در حال حاضر Unanet A/E مشتریان و همکاران با استفاده از پردازش پرداخت از جمله تکنیک راه حل ،
 
"ما فقط دریافت اولین پرداخت از طریق Unanet A/E و خط خطی" گفت: لری Potts, مدیر عامل شرکت تکنیک راه حل ، "برنامه جدید بلافاصله کارآمد ما به طور کلی چرخه صدور صورت حساب آن را آسان تر برای ما به روند و ارائه فاکتورها; در حالی که در همان زمان ارائه به مشتریان ما چندین گزینه های آسان برای پرداخت آنلاین. یکی دیگر از جنبه های بزرگ است یادآور خودکار از ویژگی های که گرفته شده فشار کارکنان ما به باید به صورت دستی یادآوری مشتریان در هنگام پرداخت سر رسیده است. آن است که پیشرفت های قابل توجهی مانند این است که به ما اجازه می دهد به تمرکز در ارائه درجه بالا خدمات حرفه ای به مشتریان ما انتظار دارند و سزاوار است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Unanet A/E را پرداخت تسهیل طراحی شده توسط خط خطی مراجعه کنید https://unanet.com/erp-for-a-e/.
 
در مورد Unanet
Unanet پیشرو در ارائه دهنده راه حل های ERP هدف ساخته شده برای پیمانکاران دولت, یک/E و خدمات حرفه ای. بیش از 2000 پروژه محور سازمان بستگی دارد Unanet به نوبه خود اطلاعات خود را به بینش عملی رانندگی بهتر تصمیم گیری و پرورش رشد کسب و کار. برای اطلاعات بیشتر www.unanet.com. دنبال Unanet A/E در @UnanetAE در توییتر و Unanet-AE در LinkedIn.
 
# # #
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن