یونسکو دعوت سهامداران به استفاده از علم باز کردن برای بهتر کنار آمدن با این بیماری همه گیر

چند وجهی اثرات جدید کروناویروس بیماری در حال احساس به خصوص در اقتصاد جهانی است. این بیماری همه گیر در حال تولی

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

چند وجهی اثرات جدید کروناویروس بیماری در حال احساس به خصوص در اقتصاد جهانی است. این بیماری همه گیر در حال تولید یک بحران بی سابقه ای که دیگر تنها سالم است. ضروری است در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به تقویت همکاری های علمی بین دانشمندان و سیاستگذاران خصوصی پزشکان, صنایع, بهداشت حرفه ای و جامعه مدنی برای یک رویکرد چند بعدی به مبارزه با کروناویروس.

در این زمینه مشخص شده توسط COVID-19 گیر هائیتی جامعه نیاز به اطلاعات قابل اعتماد برای انطباق با پاسخ آن با توجه به یک رویکرد چند بعدی که به معنی باز کردن دسترسی به دانش علمی و تخصص; به عبارت دیگر, سیاست تصمیم گیری مبتنی بر شواهد. در این معنا یونسکو در Port-au-Prince, پیشنهاد برای سازماندهی یک مجموعه آموزشی در رابطه با نقش باز علم در مبارزه با COVID-19 در هائیتی.

در واقع به عنوان یک راه برای تبدیل COVID-19 بحران در هائیتی به یک فرصت برای آینده به ویژه برای آماده سازی برای دوره پس از بحران یونسکو می خواهد برای شروع یک بحث سازنده در مورد نقش علم و پژوهش در خدمت توسعه پایدار از طریق حمایت برای تولید دانش و ارتقای پژوهش ها و باز کردن داده های علمی.

این سری از آموزشی که مسائل جنسیتی به حساب در بحث هدف برجسته در سراسر جولای نقش دانشگاهی و علمی بازیگران در علمی فرایند تصمیم گیری در پی اهداف تعیین شده توسط یونسکو برای جوامع به افزایش ظرفیت خود را به بسیج دانش محلی سیستم و ایجاد هم افزایی با علم به مقابله با چالش های توسعه پایدار.

"هائیتی رو به COVID-19 pandemic: کفش علوم و تحقیقات در پاسخ" این است که موضوع انتخاب شده برای این سری از مبادلات و بحث های علمی که شامل سیاسی تصمیم گیران اما بیشتر محققان و استادان از دانشگاهها و همکاران. اما این اهداف کل جمعیت به طور کلی, اما به ویژه در دانش آموزان, جامعه مدنی, رسانه ها در هدف های آموزشی روزنامه نگاران و همه انواع تولید محتوا است.

5 برنامه ریزی جلسات به آدرس زیر تم خاص به کلید جهت برای تجدید حیات و استفاده از علوم طبیعی, نرم افزار مهندسی اجتماعی و در هائیتی در زمینه COVID-19 یعنی امنیت غذا و تغذیه, چالش های آموزشی تداوم نقش فن آوری اطلاعات (هوش مصنوعی) و مهمتر از همه تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر در هائیتی. این مناظره زنده پخش خواهد شد در صفحات موسسات همکار و همچنین در یونسکو وب سیستم عامل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب