'Unhinged' تهمت خواسته های جمعی, دستگیری پرچم-سوزاندن قوانین

رئیس جمهور تهمت شدت انتقاد کرد در دولت فرمانداران دوشنبه گفت که کسانی که جمعی از معترضان را بازداشت کرد "برای

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

رئیس جمهور تهمت شدت انتقاد کرد در دولت فرمانداران دوشنبه گفت که کسانی که جمعی از معترضان را بازداشت کرد "برای مدت طولانی" را تا پایان به دنبال مانند "یک دسته از پرشهای."

"شما باید به تسلط و یا شما شبیه یک دسته از پرشهای. شما باید به دستگیری و سعی کنید مردم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک کنفرانس خصوصی تماس با فرمانداران و امنیت ملی افغانستان ، "اگر شما نمی تسلط شما در حال اتلاف وقت خود را—آنها در حال رفتن به اجرای بیش از شما است."

رئیس جمهور که bunkered در کاخ سفید اضافه شده در طول تماس که مقامات محلی را مجبور به قرار دادن معترضان و غارتگران در زندان "برای مدت زمان طولانی" به منظور ادعا می کنند کنترل یمن در سراسر کشور تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید.

"این یک جنبش اگر شما آن را قرار داده آن را بدتر و بدتر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "تنها زمانی این موفقیت زمانی است که شما ضعیف هستید و بسیاری از شما ضعیف است."

یک منبع در تماس تلفنی که مشترک آن با Daily Beast به نام تهمت با بحث "unhinged" اشاره کرد که در آن اغلب نوسان کردن در جهات مختلف است. در یک نقطه این منبع گفت: رئیس جمهور به ارمغان آورد تا پرچم سوزاندن و تشویق متحده به تصویب قوانین ممنوعیت آن.

"پرچم سوزاندن یک رسوایی... ما متفاوت با دادگاه است. و من فکر می کنم که وقت آن است که به بررسی کنید که دوباره," او گفت:. "آنها می خواستند برای بالا رفتن پرچم سنجی در واشنگتن به منظور سوزاندن پرچم اما ما آنها را متوقف کرد... اگر شما می خواستم به سعی و عبور بسیار قدرتمند پرچم سوزاندن قانون ضد سوزاندن پرچم من امیدوارم که شما آن را انجام دهد چرا که ما پشت شما 100 درصد تمام راه را. من امیدوارم که برخی از شما آن را انجام دهد."

در دیگر مقاطع رئیس جمهور شد حمایت از فرمانداران که تا به حال دیده نشده خشونت در آن وجود دارد متحده سیگنالینگ کردن رژیم صهیونیستی. Phil مورفی نیوجرسی گفت که او تا به حال انجام یک "کار بسیار خوب" در پاسخ به اعتراضات. مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا ستایش مورفی علنا برای تلاش های خود را شامل coronavirus.

تماس آمد روز پس از Hennepin County دفتر وکیل متهم درک چوین برگزار شد که زانو خود را در Floy می گردن برای تقریبا ده دقیقه طول یک خشونت آمیز 25 مه بازداشت شد و به اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس. چوین—همراه با توماس لین Tou Thao و الکساندر Kueng—از کار اخراج شدند از مینیاپولیس اداره پلیس در مه 26, یک روز پس از انفجاری فیلم حادثه موجب یک اعتراض ملی و مطالبات برای تحقیقات فدرال.

بیش از شش روز ساکنان در بیش از 40 شهرستانها به خیابانها مشغول اند در هرج و مرج و تخریب تظاهرات که در آن تظاهر کنندگان دیده می شد, سوختن ماشین پلیس غارت و برخورد با مقامات در مبارزه علیه خشونت پلیس. گارد ملی مستقر شد و تقریبا در نیمی از استانهای کشور به علاوه واشنگتن دی سی پس از مقامات یافت پلیس محلی بودند کافی برای مهار خشم به تنهایی.

با تاکید بر اعتقاد خود را که "چپ رادیکال" است و علت شورش و خشونت در سراسر کشور مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار داد که اجرای قانون با حضور در واشنگتن دی سی است به infestify در روز دوشنبه. شهردار واشنگتن دی سی موریل باوئر گفت: او سازماندهی یک شهر گسترده 7 بعد از ظهر حکومت نظامی تا روز چهارشنبه.

"واشنگتن تحت کنترل خوب اما ما در حال رفتن به آن را تحت کنترل بیشتری" رئیس جمهور گفت:. "ما در حال رفتن به جلو در هزار است." بعد او افزود: "ما در حال رفتن به سرکوب بسیار قوی است."

در مورد نیمه راه از طریق تماس رژیم صهیونیستی است. جانت میلز از مین حزب دموکرات گفت: رئیس جمهور تهمت که او نگران بود در مورد امکان سفر خود به دولت در هفته بعد.

"آقای رئیس جمهور من بسیار نگران هستم کاملا رک و پوست کنده که ... ما درک می کنیم شما ممکن است در آینده به ایالت مین در اواخر این هفته. من بسیار نگران هستم که حضور شما ممکن است مشکلات امنیتی برای کشور ما," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که نگاه به مسئله است. "ما یک جمعیت فوق العاده ای از مردم به عنوان شما می دانید" به رئيس جمهور است. "و من فکر می کنم بسیاری از آنها بسیار مطلوب است. آنها مانند رئيس جمهور است."

طی تماس مغلوب ساختن پیشی جستن خواست فرمانداران خود را به استفاده از "بزرگترین منابع"—گارد ملی برای کمک به اجرای قانون محلی سرکوب خشونت جاری.

"شما باید هر یک از این بچه ها در نوار" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "چرا شما تعقیب آنها ؟ در حال حاضر سخت تر از شما را سخت تر از شما هستند کمتر احتمال دارد شما در حال رفتن به ضربه می شود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن