Unilever مجموعه اقدامات جدید برای مبارزه با تغییر آب و هوا و محافظت و بازسازی طبیعت برای حفظ منابع برای نسل های آینده

Unilever مجموعه ای از یک سری جدید از اقدامات و تعهدات طراحی شده برای بهبود سلامت سیاره با در نظر گرفتن و حتی ب

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

Unilever مجموعه ای از یک سری جدید از اقدامات و تعهدات طراحی شده برای بهبود سلامت سیاره با در نظر گرفتن و حتی بیشتر اقدام قاطع برای مبارزه با تغییر آب و هوا و محافظت و بازسازی طبیعت برای حفظ منابع برای نسل های آینده است. Unilever خواهد رسیدن به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای از همه محصولات ما توسط 2039. ما همچنین توانمند سازی و کار با نسل جدیدی از کشاورزان و نگهداری آنها رانندگی, برنامه های حفظ و احیاء جنگل های خاک و تنوع زیستی; و ما با دولت ها و سایر سازمان ها به منظور بهبود دسترسی به آب برای جوامع در آب-مناطق تاکید کرد.

برای سرعت بخشیدن به عمل یونیلور برندها را در مجموع سرمایه گذاری €1 میلیارد دلار در سال جدید اختصاص داده شده آب و هوا و طبیعت صندوق. این خواهد بود که با استفاده از بیش از ده سال آینده را معنی دار و اقدام قاطع با پروژه به احتمال زیاد شامل چشم انداز مرمت احیای جنگل کربن ترسیب حفاظت از حیات وحش و حفظ آب. طرح های جدید خواهد ساخت و در این کار بزرگ است که در حال حاضر در جریان مانند بن و جری ابتکار برای کاهش گازهای گلخانه ای از مزارع لبنی; نسل هفتم برای دفاع از انرژی پاک برای همه; و Knorr حمایت از کشاورزان به رشد مواد غذایی پایدار تر.

آلن Jope, Unilever مدیر عامل شرکت توضیح می دهد: "در حالی که جهان در مقابله با اثرات مخرب Covid-19 همه گیر و دست و پنجه نرم کردن با مسائل جدی نابرابری ما نمی توانیم اجازه دهید خودمان را فراموش کنیم که بحران آب و هوا است که هنوز هم یک تهدید جدی برای همه ما است. تغییر آب و هوا و طبیعت و تخریب تنوع زیستی کاهش کمبود آب – تمام این مسائل به هم پیوسته هستند و ما باید آدرس همه آنها را به طور همزمان. در انجام بنابراین ما نیز باید تشخیص دهند که بحران آب و هوا که نه تنها اضطراری زیست محیطی آن نیز وحشتناک تاثیر را بر زندگی و معیشت. بنابراین ما با یک مسئولیت برای کمک به مقابله با بحران: به عنوان یک کسب و کار از طریق اقدام مستقیم با مارک های ما است."

مبارزه با بحران آب و هوا

ما موجود و مبتنی بر علم با اهداف: به هیچ کربن تولید گازهای گلخانه ای از خود ما عملیات و به نصف GHG رد پا از محصولات ما در سراسر زنجیره ارزش تا سال 2030. در پاسخ به مقیاس و ضرورت بحران آب و هوا ما امروز علاوه بر ارتکاب به خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای از همه محصولات ما توسط 2039 – از منابع مواد استفاده می کنیم تا به نقطه ای از فروش محصولات ما در فروشگاه.

برای رسیدن به این هدف از 11 سال پیش از 2050 توافق پاریس مهلت ما باید به طور مشترک با شرکای ما در سراسر زنجیره ارزش به مجموع رانندگی کاهش سطح انتشار گازهای گلخانه ای. ما خواهد شد از این رو اولویت بندی ساختمان مشارکت با تامین کنندگان ما که تعیین کرده اند و متعهد به خود علم مبتنی بر اهداف.

اعتقاد ما بر این است که شفافیت در مورد کربن خواهد بود شتاب دهنده در مسابقه جهانی به صفر تولید گازهای گلخانه ای است و جاه طلبی ما برای برقراری ارتباط کربن از هر محصول ما به فروش. برای انجام این کار ما خواهد شد راه اندازی یک سیستم برای تولید کنندگان ما به اعلام در هر فاکتور کربن از کالا و خدمات ارائه شده; و ما را به ایجاد همکاری با دیگر کسب و کار و سازمان تأمین جمعآوری اطلاعات و ارتباطات است.

مسابقه به صفر باید یک تلاش جمعی و کسب و کار به تنهایی نمی تواند رانندگی گذار در سرعت است که مورد نیاز است. ما از همه دولت ها به مجموعه ای بلند پروازانه net-zero اهداف و همچنین کوتاه مدت اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای پشتیبانی با فعال کردن سیاست چارچوب مانند کربن قیمت گذاری شده است.

حفاظت و بازسازی طبیعت

Unilever شده است پیشرو در صنعت پایدار منابع شیوه برای بیش از یک دهه و ما مفتخریم که 89 درصد از جنگل ما مربوط به کالاهای گواهی شده به عنوان پایدار منابع را در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده و استاندارد. با این حال به پایان زدایی, ما باید خودمان را به چالش و حتی بالاتر از استانداردهای. این به این معنی است که ما نیاز به دید دقیق منابع در محلهای دیگر تکیه بر موازنه جرم در سیستم است که اجازه نمی دهد به صورت دقیق بررسی زدایی-رایگان زمانی که منابع مشتقات کالاهای ما است.

ما را در رسیدن به یک جنگل زدایی-رایگان زنجیره تامین 2023. برای انجام این کار ما را افزایش می دهد قابلیت ردیابی و شفافیت با استفاده از در حال ظهور فن آوری های دیجیتال – مانند ماهواره نظارت بر منطقه جغرافیایی ردیابی و blockchain – شتاب خرده پا شمول و تغییر رویکرد ما به واژه منابع.

ما نیز متعهد به همکاری با صنعت سازمان های غیر دولتی و دولت ها به دنبال فراتر از جنگل peatlands و جنگلهای انبوه مناطق گرمسیری و برای محافظت از دیگر مناطق مهم حفاظت بالا ارزش و کربن بالا سهام که تحت تهدید تبدیل به زمین های زراعی, با به طور بالقوه تاثیر مخربی بر زیستگاه های طبیعی.

در ادامه علاوه بر به درایو پایدار منابع و پایان دادن به جنگل زدایی Unilever تنظیم برای کمک به بازسازی طبیعت: افزایش تنوع زیستی محلی بازگرداندن سلامت خاک و حفظ آب حفاظت و دسترسی. برای انجام این کار ما را توانمند سازی نسل جدیدی از کشاورزان و نگهداری آنها که متعهد به حفاظت و بازسازی مزرعه خود محیط زیست است. طرح های که ما درایو شامل تامین امنیت حقوقی سرزمین حقوق, دسترسی به دارایی و مالی ورود و توسعه شیوه های ترمیمی. این رویکرد یکپارچه به بهبود معیشت کشاورزان خرده پا و آنها را به اهرم به درایو بازسازی طبیعت است.

Unilever نیز معرفی پیشگام احیا کشاورزی کد برای همه ما تامین کنندگان. کد جدید را خواهد ساخت موجود ما پایدار کشاورزی کد است که به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده به عنوان بهترین در کلاس در صنعت و آن را شامل خواهد شد جزئیات بیشتر در شیوه های کشاورزی است که کمک به بازسازی منابع مهم. همانطور که ما در گذشته انجام داده اند ما را احیا کشاورزی کد در دسترس برای هر سازمان است که ممکن است پیدا کردن آن مفید – با هدف رانندگی تغییر در سراسر صنعت است.

Unilever نیز step up با لينک مستقيم تلاش برای حفظ آب است. در حال حاضر 40 درصد از جمعیت جهان را تحت تاثیر کمبود آب و بیش از 2.1 میلیارد نفر مصرف آب نا امن ، 1 ما را پیاده سازی آب پاسداشت برنامه برای جوامع محلی در 100 محل در سال 2030. برای انجام این کار به ما آموخته از ما Prabhat برنامه در هند که تکل آب با کیفیت و عرضه خطرات اطراف ما کارخانه. این برنامه طول می کشد یک رویکرد جامعه به مدیریت آب نه تنها کمک می کند تا کشاورزان در سراسر فصل برداشت اما همچنین آدرس نیاز های اساسی انسان به صورت مناسب و دسترسی آسان به آب است. ما ساخت یک مدل برای این آب پاسداشت برنامه و همکاری با تامین کنندگان کلیدی برای آنها نیز اجرا برنامه های مشابه.

Unilever را نیز با پیوستن به 2030 منابع آب گروههای ذی نفعان پلت فرم میزبانی شده توسط بانک جهانی برای کمک به تحول و تغییر ساختمان انعطاف پذیری در مدیریت آب در آب کلید-تاکید بازارها مانند هند و برزیل و آفریقای جنوبی و ویتنام و اندونزی است.

بیشتر به حفاظت از منابع آب ما نیز هدف ما را فرمولاسیون محصول زیست تخریب پذیر تا سال 2030به حداقل رساندن تاثیر آنها بر آب و اکوسیستم های آبی. اگر چه برخی از مواد تشکیل دهنده است که ما در حال حاضر استفاده از هیچ عملی زیست تخریب پذیر جایگزین خواهد شد که ما با شرکای درایو نوآوری و یافتن راه حل برای کمک به ما در رسیدن به اهداف ما.

مارک انگل Unilever رئیس زنجیره تامین افسر توضیح می دهد: "ما مسئولیت جمعی در مقابله با بحران آب و هوا است به درایو مطلق کاهش انتشار گازهای گلخانه ای نه تنها تمرکز بر جبران – و ما باید مقیاس و تعیین آن را به اتفاق می افتد. اما این کافی نیست. اگر ما می خواهیم به یک سیاره سالم به آینده ما نیز باید پس از نگاه طبیعت: جنگل های خاک, تنوع زیستی و اکوسیستم آب. در اکثر نقاط جهان, اقتصادی و اجتماعی از کشاورزان و نگهداری آنها در تولید پایدار کشاورزی است که تنها مهم ترین راننده تغییر برای توقف جنگل زدایی بازگرداندن جنگل ها و کمک به بازسازی طبیعت است. در پایان آنها استوارت از زمین. ما باید توانمند سازی و کار با نسل جدیدی از کشاورزان و نگهداری آنها به منظور ایجاد یک تغییر گام در بازسازی طبیعت است."

آلن Jope آمده است: "این سیاره در بحران است و ما باید اقدام قاطع برای جلوگیری از آسیب و برای بازگرداندن سلامت آن است. در سال گذشته ما مجموعه ای از یک طرح برای مقابله با شاید بیشتر قابل مشاهده موضوع محیط زیست ما در صنعت کالاهای مصرفی: پلاستیک بسته بندی. ما در مجموعه خودمان جدید و کشش اهداف که شامل نصف ما استفاده از پلاستیک باکره, و کمک به جمع آوری و پردازش بیشتر پلاستیکی بسته بندی از ما فروش. در حالی که این مهم به نشانی تاثیر است که محصولات ما در پایان زندگی خود را, آن را فقط به عنوان مهم به ادامه نگاهی به تاثیر آنها بر روی این سیاره در آغاز زندگی خود را در یافتن منابع مواد – و همچنین در ساخت و حمل و نقل. ما را کاهش می دهد تاثیر که محصولات ما و ما عملیات را در محیط و ما را به انجام بخشی از ما را به این سیاره به سلامت."

1 بانک جهانی

یادداشت های سردبیر

خالص صفر 2039 – هر گونه باقی مانده تولید گازهای گلخانه ای در زنجیره تامین ما متعادل خواهد شد از طریق خریداری و یا خود تولید شیپور خاموشی.

1.5 میلیارد نفر در جهان کسب معیشت خود را از نظام های بهره برداری دهقانی کشاورزی است. آنها با ارائه بیش از 80 درصد از مواد غذایی مصرفی در بخش بزرگی از جهان در حال توسعه کمک قابل توجهی به کاهش فقر و امنیت غذایی.

http://www.fao.org/fileadmin/templates/nr/sustainability_pathways/docs/Factsheet_SMALLHOLDERS.pdf

Safe Harbour

جایی که مربوط به این اقدامات منوط به مناسب مشاوره و مصوبات.

این خبر ممکن است به دنبال اظهارات از جمله 'به دنبال اظهارات' در معنای ایالات متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. کلمات مانند "خواهد شد', 'هدف', 'انتظار', 'پیش بینی', 'نظر', 'نظر', 'معتقد است', 'چشم انداز' و یا منفی از این نظر و دیگر عبارات مشابه در آینده عملکرد و یا نتایج خود را منفی در نظر گرفته شده برای شناسایی چنین اظهارات به جلو نگاه. این اظهارات به جلو نگاه مبتنی بر زمان انتظارات و مفروضات با توجه به پیش بینی تحولات و عوامل دیگر مؤثر بر Unilever گروه ("گروه"). آنها نه حقایق تاریخی و نه آنها تضمین عملکرد آینده.

چرا که این اظهارات به جلو نگاه شامل ریسک و عدم قطعیت وجود دارد عوامل مهمی است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از آن بیان شده یا ضمنی با این اظهارات به جلو نگاه. در میان خطرات و عدم قطعیت مواد یا عوامل اصلی است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی هستند: یونیلور برندهای جهانی در ملاقات با ترجیحات مصرف کننده; یونیلور توانایی نوآوری و رقابتی باقی می ماند; یونیلور در انتخاب سرمایه گذاری در آن در مدیریت نمونه کارها; ناتوانی در پیدا کردن راه حل های پایدار برای حمایت از رشد بلند مدت; اثر تغییر آب و هوا در یونیلور کسب و کار; روابط با مشتری; استخدام و حفظ کارکنان با استعداد; اختلال در زنجیره تامین ما; هزینه مواد اولیه و کالاهای; تولید محصولات سالم و با کیفیت بالا محصولات; امن و قابل اعتماد زیرساخت های آن; اجرای موفق ادغام divestitures و تحول کسب و کار; پروژه های اقتصادی و سیاسی خطرات و بلایای طبیعی; خطرات مالی; عدم پاسخگویی بالا و استانداردهای اخلاقی و مدیریت تنظیم مقررات مالیاتی و مسائل حقوقی. این اظهارات به جلو نگاه به صحبت می کنند تنها از تاریخ این اطلاعیه. به جز به عنوان مورد نیاز توسط هر قانون یا مقررات این گروه صراحتا هر گونه تعهد و یا تعهد به انتشار علنی هر گونه به روز رسانی و یا تجدید نظر به هر گونه اظهارات به جلو نگاه موجود در اینجا منعکس کننده هر گونه تغییر در انتظارات با توجه به آنها نمیدهد و یا هر گونه تغییر در حوادث و شرایط و یا شرایطی که در آن هر گونه بیانیه ای استوار است. جزئیات بیشتر از خطرات بالقوه و عدم قطعیت تاثیر این گروه در توضیح این گروه براده با بورس لندن Euronext آمستردام و آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار از جمله در گزارش سالانه در فرم 20-F 2019 و یونیلور گزارش سالانه و حساب های 2019.

لینک های مرتبط

پایداری و باز نوآوری مشارکت

اگر شما علاقه مند در کار با Unilever در اطراف پایداری محیط زیست, لطفا از سایت ما پایداری مشارکت باز و نوآوری مشارکت پورتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب