United Colors of Benetton, پیشرو ایتالیایی نام تجاری مد نظر شفافیت

Benetton گروه خود منتشر کرده است 2019 یکپارچه گزارش که شامل عملکرد خود را در زمینه پایداری در کنار این شرکت نت

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

Benetton گروه خود منتشر کرده است 2019 یکپارچه گزارش که شامل عملکرد خود را در زمینه پایداری در کنار این شرکت نتایج مالی.
در شرایط اقتصادی این شرکت با ثبت یک کاهش قابل توجه در تلفات در مقایسه با سال های گذشته است. این رفت و دست در دست به دنبال اهداف برنامه ریزی شده از نظر پایداری و نوآوری است.
 
در زمینه محصول جدید هنری جهت Jean-Charles de Castelbajac افتتاح شد با اولین United Colors of Benetton, مد نشان می دهد در طول هفته مد میلان. به طور جداگانه با همکاری Woolmark جهانی اقتدار در پشم تقویت تعهد به یک نخ و اساسی است که برای یک شرکت است که در خط مقدم بافتنی برای چند دهه.
 
علاوه بر این در مقابل تجاری گسترده سرمایه گذاری در انتقال دیجیتال تولید شده افزایش قابل توجهی در تجارت الکترونیکی و خرید و فروش در هر دو United Colors of Benetton و Sisley مارک.
 
در مورد مدیریت زنجیره تامین و برای چندین سال Benetton گروه اجرا کرده است یک سری از روش ها و طرح های به اطمینان حاصل شود که هر کس درگیر در زنجیره تامین است که با عدالت رفتار شود و به درستی. یکپارچه گزارش که در سال 2019 به تاثیرات اجتماعی بیش از 300 کنندگان مورد بررسی قرار گرفتند. هفتاد درصد از این از عهده یک روند اصلاحی غیر conformities در حالی که 18 روابط تجاری بودند به پایان رسید.
 
امروز 80 درصد از الیاف در United Colors of Benetton, لباس منشاء طبیعی و در نتیجه کاهش تاثیر بر محیط زیست — تشویق رقم با در نظر گرفتن به طور فزاینده ای در دایره اقتصاد است. به ویژه پس از سال 2017 Benetton گروه شده است یک عضو BCI (بهتر است پنبه ابتکار) بزرگترین برنامه در جهان اختصاص داده شده به پنبه پایداری. در 2019, 54 درصد از پنبه استفاده شده توسط Benetton گروه BCI-منابع (محاسبه شده به عنوان یک درصد از کل سالانه پنبه مورد نیاز) یک جهش بزرگ رو به جلو در مقایسه با 23 درصد سال قبل است.
 
قابل توجه نتایج نیز به دست آمده از نظر تدارکات که در آن واردات کالا توسط راه آهن/جاده از چین منجر به حدود 90 درصد کاهش در تولید گازهای گلخانه ای CO2 و مدیریت پسماند که در آن 84 درصد از بستر Ponzano و Castrette پردیس جدا شد برای بازیافت. به مقر خود را کارآمد تر و پایدار Benetton Group راه اندازی شد 'ورد پردیس یک پروژه است که به دنبال ترویج شیوه های زیست محیطی در میان کارکنان.
 
این گزارش همچنین اعلام کرد یک سری از طرح ها و اهداف برای آینده مانند راه اندازی در سال 2020 از یک پایداری پلت فرم برای Sisley و کامل انتقال پایدار پنبه در تمام Benetton Group مجموعه تا سال 2025.
 
این و دیگر پروژه های آینده خواهد بود به رهبری ماسیمو Renon که منصوب شد مدیر عامل این شرکت در ماه آوریل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر:
benettongroup.com/media-press
benettongroup.com/sostenibilita
instagram.com/benetton
facebook.com/benetton
youtube.com/benetton
pinterest.آن/benetton



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب