باز کردن قفل اسرار یک زندگی شاد با شعر

یک درخت مانند یک چشم به صورت چاپگر. آن را به عنوان سنین رشد می کند و بیشتر می شود و خیره کننده هرگز نشان می ده

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

یک درخت مانند یک چشم به صورت چاپگر. آن را به عنوان سنین رشد می کند و بیشتر می شود و خیره کننده هرگز نشان می دهد که سن آن تاثیر می گذارد و آن را در هر راه. اگر چه unmoving آن را همچنان به رشد خود هرگز توقف. درختان نماد کامل از آنچه در آن به معنی سن با زیبایی هرگز توقف رشد و برای همیشه برای مراقبت از دیگران در راه خود را.

کار ادبی توسط مارگارت Brinson با عنوان "شاخه من از زندگی" با هدف الهام بخشیدن به خوانندگان خود را برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در زندگی خود را بدون در نظر گرفتن سن و یا بیماری است. واقعا شامل نقل قول: "شما فقط به عنوان به عنوان شما احساس می کنید" در آن سن نمی گذارد نظر خود را در زندگی اما نه انگیزه شما برای دیدن و انجام بیشتر با زندگی خود را.

شعر است که اغلب به عنوان ستایش از یک معنی به معنی عمیق تر به چیزی به عنوان ساده به عنوان یک حکم. ما یک مثال عالی از این شعر با تشکر از مارگارت Brinson الهام بخش نویسنده و عاشق زندگی و تمام شگفتی های آن. مارگارت باعث می شود خوانندگان خود فکر می کنم و بطور منظم احساس خود را fondest از خاطرات.
 
من شاخه ای از زندگی
نوشته شده توسط مارگارت Brinson
Kindle | $2.99
شومیز | $9.95

نسخه هایی از این الهام بخش ترکیب در دسترس است در آمازون BookBaby و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان. بود heartened و احساس خاطرات جوانی بار می آیند.

درباره نویسنده
مارگارت J. Brinson متولد و بزرگ شده در کارولینای شمالی. او یکی از ده فرزند در خانواده است. هنگامی که او آمد از سن و سال او تصمیم گرفت برای خدمت به کشور خود در ارتش و در نهایت ازدواج کردم در واشنگتن و سپس به نیویورک نقل مکان کرد.

او سفر کرد و به طور گسترده در ایالات متحده و خارج از کشور. او در حال حاضر زندگی با شوهرش در فلوریدا.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب