'اسرار حل نشده' است و هنوز هم کمک Crack سرد موارد

در مورد Netflix راه اندازی مجدد بود و نه به اندازه کافی اسرار حل نشده شرکت سازنده تری دونن Meurer کاهش یافته ا

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

در مورد Netflix راه اندازی مجدد بود و نه به اندازه کافی اسرار حل نشده شرکت سازنده تری دونن Meurer کاهش یافته است یکی از نشان دادن علامت تجاری به روز رسانی درست در وسط مصاحبه ما ثابت کند که آماده به کار قدیمی است که هنوز هم در نخست فرم. معلوم است یک مورد نشان می دهد تحت پوشش در سال 1993 ممکن است تبدیل به یک گوشه.

ماه پیش یک افسر اجرای قانون باز کردن یک پرونده پلیس جعبه در امید گرد کردن چندین دهه مورد که در آن یک John Doe کشته های خود را در یک کلیسا. سطل خالی بود نجات برای یک چیز—یک نوار ویدئویی از سال 1993 اسرار حل نشده بخش در مورد این موضوع.

"همه چیز از دست رفته است" Meurer گفت: روزانه وحش. "ما رفت و برگشت و ما—به طور معجزه آسایی من نمی دانم که چگونه ما تا به حال آن را—اما ما تا به حال تمام جزئیات این پرونده است."

در حال حاضر Meurer گفت: مقامات باید تقریبا cracked هویت مرد. Meurer رضایت قابل لمس بود حتی از طریق تلفن به او گفت: "این قطعه فقط در حفظ و گرفتن حل شد."

اسرار حل نشده است یکی از کسانی که تلویزیون پدیده که فقط نمی خواهد بمیرد. Meurer co-ایجاد مجموعه ای با جان Cosgrove در سال 1987. نشان می دهد قالب ساده بود: بازشماری سرد مواردی که در حیطه زد نه تنها جرم بلکه از دست رفته را دوست دارد و گاه به گاه فرا زمینی داستان.

Meurer تعطیلات مورد علاقه در حال رشد بود تا هالووین. به عنوان یک بچه او pored بیش از نانسی درو کتاب و, بعد, رمان توسط آگاتا کریستی. شاید به همین دلیل تمایز در حالی که بحث در مورد چگونه اسرار حل نشده برای اولین بار به دست می آمد که او و همکار تولید کنندگان هرگز فکر نمی کردم آنها درست-جرم و جنایت نشان می دهد.

"ما همیشه باید فکر این نشان می دهد به عنوان یک رمز و راز نشان می دهد," او گفت:. "بنابراین ما همه چیز را از دست داده وارثان—شما می دانید که پول را در حساب بانکی, اما آنها نمی تواند پیدا کردن فرد متعلق به—به عشق از دست رفته, موارد, گنج موارد قتل و می خواستم فراریان. با هدف همیشه در حال شاید کسی جایی حقیقت را می داند."

"این بود که همیشه هدف" Meurer گفت. "بود برای پیدا کردن که یک نفر پیدا کنید که یک سرنخ."

آنچه در مجموعه اسرار حل نشده جدا از سایر پخش سری در زمان خود بود تعاملی خم. این نشان می دهد کار یک تیم تحقیقاتی از 12 که شناسایی داستان های مورد علاقه با استفاده از یک کلیپ خبری سرویس و خواست بینندگان با هر گونه اطلاعات که ممکن است کمک به احیای و حل این موارد در تماس است. (در نهایت نشان می دهد شروع به درخواست بیننده راهنمایی توسط اینترنت.) این اولین سری از نوع خود یک پروژه است که سلامت روح احساس می کند زنده و معاصر در رسانه های اجتماعی احساس مانند ساخت یک قاتل.

اما بیش از هر چیز نشان می دهد یکی از یک نوع زیبایی شناسی آن مجموعه جدا. گرایش ساخت و تولید از زمان همراه با نمایش به صورت جدی شور و شوق برای رمز تولید یک سری است که می تواند مساوی وحشت زده و شاخی. کم رنگ و پریده داستان همراه با در حال حاضر-مورخ دوباره لوایح و دیرین میزبان رابرت پشته روایت—به تناوب قشنگ و سرد—در حال مفرد نوع زیبایی شناختی و عاطفی تناقض است. برای طرفداران که سقوط در عشق با سری اول آن وجود دارد به سادگی هیچ چیز دیگری مانند آن.

"ما همیشه به دنبال تنوع در سراسر هیئت مدیره" Meurer اضافه شده است. "ما نمی خواهم به فقط یک قسمت و باید تمام موارد قتل, بنابراین ما می خواستیم برای مخلوط کردن دسته. ما می خواهیم به مخلوط کردن تنوع قومی و نژادی تنوع سن و تنوع محل. ما می خواستیم ترکیبی از روستایی در مقابل شهری بین المللی..."

"اساسا معیارهای ما برای Netflix بکشد سری همان" Meurer گفت. "این داستان به عنوان متنوع به عنوان ما می تواند احتمالا به طوری که مخاطب احساس می کند مانند شما در حال گرفتن یک کل داستان متفاوت با [هر] قسمت."

اصلی اسرار حل نشده برای فرار از یک دهه در NBC پس از آن در سال 1987 اکران و پس از آن شروع به پریدن کرد به فردا به مدت دو سال. وجود دارد یک سال از روی لئامت دادن در طول عمر پس از آن, اما نشان می دهد تولید متوقف و پس از پشته شد مبتلا به سرطان پروستات است. اسرار حل نشده دوباره در سنبله در سال 2008 اما تکرار جدید—که, ویژه, کوتاه, بخش, بدون موارد جدید و جدید میزبان Dennis Farina مبارزه را در پشته نقش—هرگز واقعا با طرفداران.

داده شده و تاریخ غنی خود به عنوان یک بچه باز گشت آن به سختی تعجب آور است که اسرار حل نشده است که در اینجا به مرحله دیگر دوباره به نواز دعوت. اما موفقیت یا شکست این جدید تکرار خواهد لولا در توانایی خود را برای پس گرفتن سلف خود روح.

"باب پشته بود چنین یاد بخشی از نشان می دهد, آن را سخت به تصور کنید که هر کسی پر کردن کفش خود را—و یا گاهی اوقات من می گویند پر کردن کت سنگر."

'اسرار حل نشده' شرکت سازنده تری دونن Meurer

مانند اصل در شش قسمت ارائه شده به نظر میرسد طیف گسترده ای از موضوعات. یک قسمت ویژگی های یک فرانسوی ایلخانی که به نظر می رسد به کشته شدن تمام اعضای خانواده خود را قبل از خروج از کشور; یکی دیگر از مراکز در یک توده رویت بشقاب پرنده ها از چند دهه پیش; یکی دیگر از بررسی مرگ مرموز از شهر کوچک و آرایشگاه و مادر است.

دراماتیک ترین تفاوت در این نسخه جدید که Meurer و Cosgrove اجرایی-تولید در کنار غریبه چیزهایی مدیر Shawn Levy است قدم زدن. به جای پوشش چهار داستان در هر قسمت از طریق بخش های کوتاه هر حل نشده اجرا می شود به مدت 45 تا 50 دقیقه و با تمرکز بر یک مورد.

تغلیظ مجتمع موارد به 12 و 15 دقیقه ای برای سری اصلی بود هیچ شاهکار آسان, Meurer اصرار دارد; "وجود دارد بسیاری از جزئیات خیلی از رمز و راز است که در سمت چپ در حال ویرایش کف اتاق." به هر رمز و راز خود را قسمت به معنی نشان می دهد می تواند پوشش کمتر موارد Meurer می پذیرد اما آن را اجازه می دهد برای توجه بیشتر به جزئیات است.

آن را خوب است برای این داستان که یک کمی بیشتر اتاق تنفس—اما با این وجود چیزی به نظر می رسد گم شده است. خارج از ماشین چین دهنده درخواست تجدید نظر اصلی اسرار حل نشده—شیارهای غرق در dorkiness هیچ جا یافت می شود در اینجا. به جای جدید حل نشده است همان زیبایی را به عنوان Netflix بکشد اخیر دیگر docu-سری—گسترده desaturated چشم انداز عکس, تعداد زیادی از کنتراست بالا B-roll و از نزدیک از اخم مردم سیگار. گاهی وقت اضافی اجازه می دهد تا یک مورد پیچیده به آشکار شدن در جلب رضایت مد; گاهی اوقات شما احساس می کنید مانند شما شنیده ام همان واقعیت تکرار پنج بار.

اما احیای همچنین شامل چند عاقلانه مانور—از همه مهمتر انتخاب به جست و خیز داشتن یک میزبان.

"باب پشته بود چنین یاد بخشی از نشان می دهد, آن را سخت به تصور کنید که هر کسی پر کردن کفش خود را—و یا گاهی اوقات من می گویند پر کردن سنگر کت" Meurer گفت. "من نمی دانم اگر کسی حتی می خواهم به سعی کنید به شما حقیقت را بگویید."

"خارج از ماشین چین دهنده درخواست تجدید نظر اصلی اسرار حل نشده—شیارهای غرق در dorkiness هیچ جا یافت می شود در اینجا."

"ما از دست باب," او اضافه شده است. "ما از دست او صدای ما از دست او gravitas و شیارهای است که او به ارمغان می آورد و او توانایی داستان سرایی. اما ما احساس می کنید مانند این قسمت در خود بایستند و ما خوشحال هستیم که افراد درگیر در اسرار که قادر به گفتن بیشتر از داستان های خود را."

یکی می تواند نسبتا استدلال می کنند که اجتناب جدید راوی است که در واقع فقط یک copout—یک انتخاب ساخته شده از ترس که هر راوی می تواند راه را از ارد. اما حداقل در یک قسمت این فصل که انتخاب ثابت می شود یکی از سمت راست.

یک قسمت این فصل را پوشش می دهد قتل آلونزو بروکس 23 ساله سیاه پوست که ناپدید شد و پس از حضور در یک پارتی در روستایی کانزاس است. بروکس حضور داشتند حزب را با یک گروه از دوستان سفید همه آنها ساخته شده آن را به خانه امن و هیچ یک از آنها می تواند برای حساب بروکس' محل روز بعد پس از خروج او وجود دارد. به عنوان بروکس' خانواده و دوستان نزدیک در مورد شب در مصاحبه هایی که روایت این قسمت همه درگیر به نظر می رسد به توافق برسند که بروکس " سفید دوستان قادر به محافظت از او را در آن شب—حتی از برخی از دوستان خود.

قسمت مانند بروکس یک مورد برای گسترش این اسرار فراتر از 15 دقیقه بخش حتی اگر انجام این کار می کند رقیق برخی از نشان می دهد هویت اصلی.

"ما در واقع پیگیری این داستان در سال 2017, قبل از ما حتی با نزدیک شدن Netflix بکشد برای این سری" Meurer گفت: از بروکس مورد. در میان جزئیات بیشتر در مورد که تولید کنندگان' چشم از این واقعیت بود که بروکس' خانواده یافت می شود بدن خود را در همان منطقه پلیس در حال حاضر جستجو چندین بار. آن را نیز روشن از آنچه در جزئیات ما نمی دانیم که آنچه سرنوشت فرود آمد بروکس می تواند به احتمال زیاد یک جنایت نفرت.

و شاید مهمتر از همه این مورد فقط احساس می کند که قابل حل. بروکس به حال شده است در یک مهمانی درست قبل از مرگ او Meurer اشاره کرد. کسی در خارج وجود دارد برای دانستن چیزی است. و در آنچه که مطمئنا فقط یک تصادف صرف نشان دادن علاقه در مورد تمدید مقامات بهره نیز فقط در این ماه FBI اعلام کرده است 100.000 دلار پاداش برای هر گونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری بروکس' قاتل است. امیدوارم این ثابت خواهد کرد یکی دیگر از رمز و راز این سری می تواند کمک به حل خوب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب