UpChord موسیقی حرکت آن در دوره های آنلاین با استفاده از ATEM Mini Pro

Blackmagic Design اعلام کرد که پکن بر اساس تولید موسیقی مدرسه آموزش UpChord موسیقی شده است و جریان آن دوره به

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

Blackmagic Design اعلام کرد که پکن بر اساس تولید موسیقی مدرسه آموزش UpChord موسیقی شده است و جریان آن دوره به دانش آموزان در سراسر جهان با استفاده از ATEM Mini Pro و ATEM مینی سیستمهای.

تاسیس در سال 2016 UpChord موسیقی اختصاص داده شده به ارائه حرفه ای تولید موسیقی آموزش از جمله ترکیب موسیقی, تنظیم, گل و طراحی صدا برای کسانی که می خواهند به طور حرفه ای موسیقی.

UpChord است که بر خلاف موسیقی سنتی آموزش که در آن معلم نقش صفحه کلید و نه هر دانش آموز می تواند خود را ببینید و یا او را شست و معلم نمی تواند نوشتن نت های موسیقی روی تخته سیاه برای دانش آموزان در حالی که او در بداهه نوازی پیانو. UpChord با استفاده از خود را در خانه توسعه یافته سیستم JoyChord برای رسیدگی به این مسائل است که قطاری از معلم, انگشت, آن را تبدیل به نت های موسیقی و نشان می دهد که یادداشت بر روی صفحه نمایش در زمان واقعی است.

"ما ارائه نمی دهد کلاس های آنلاین تا زمانی که از ما خواسته شد توسط شانگهای تئاتر آکادمی در سال 2019 به آموزش دانش آموزان خود را برای اجرای موسیقی از آنجا که ما نمی خواهم به صرف زمان بیش از حد اغلب سفر بین شانگهای و پکن" گفت: Zhicheng وانگ بنیانگذار UpChord موسیقی.

هنگامی که در حال حرکت به کلاس آنلاین UpChord بزرگترین نگرانی این بود که چگونه برای اطمینان از کیفیت کلاس های آنلاین خواهد بود به عنوان نزدیک که آفلاین کلاس به عنوان امکان پذیر است. "کلاس های آنلاین هستند به سادگی چت تصویری آنلاین. به عنوان یک موسیقی حرفه ای در مرکز آموزش ما نیاز به نشان می دهد دانش آموزان ما 1080p HD با صدای استریو با کیفیت بالا و زمان تاخیر کم تعامل است که نمی توان تنها با گوشی های هوشمند و یا وب کم."

با کمک از فارغ التحصیلان ارتباطات دانشگاه چین که در آن بسیاری از فارغ التحصیلان حرفه ای در این فیلم و پخش صنایع وانگ ساخته شده است تا یک آموزش آنلاین سیستم با ترکیب خود را JoyChord سیستم با سیستمهای تصویری.

"اولین تصویری سیستمهای ما با استفاده از هزینه بیش از $دلار 15k و پشتیبانی تا 1080i60. اما ما متوجه شدیم که هم آمیختن تصویری را برآورده نمی خواست ما از آنجا که خط در نماد موسیقی نگاه لرزان در هم آمیختن فرمت. ما یک راه حل برای این موضوع اما به زودی ما آن را ساخته شده نماد موسیقی نگاه تند و زننده. ما شروع به دنبال یک بهتر سیستمهای قادر به 1080p HD."

"ما همچنین می خواستم آن را به عنوان جمع و جور که ممکن است چرا که ما می خواستیم به آن را در یک flypack بنابراین ما قادر خواهد بود به آن را در هر نقطه در هنگام انجام سخنرانی های مختلف در مدارس و کالج ها. ما را انتخاب Blackmagic طراحی ATEM تلویزیون Studio HD که پشتیبانی از 1080p و خیلی جمع و جور است که آن را همراه با HyperDeck Studio, مینی تنها در زمان یک دندانه دار کردن واحد."

"هنگامی که ATEM مینی اعلام شد آن رفت و فراتر از آنچه من می دانستم که در مورد چگونگی جمع و جور و حرفه ای سیستمهای می باشد. همچنین آنچه مرا تحت تاثیر قرار بود توانایی خود را برای تبدیل و همگام سازی منابع به طور خودکار که بسیار دوستانه بود برای مبتدیان. آنها فقط نیاز به اتصال کابل و ATEM کوتاه خواهد شد مراقبت از بقیه. همچنین, آن, میکسر صوتی قدرتمند است. بنابراین ما خریداری آن را بدون تردید."

جدید ATEM Mini Pro, گیر افتاد, توجه خود را دوباره زمانی که راه اندازی این مه که آمد با ویژگی های جدید از جمله سخت افزار و جریان ثانیه.264 ضبط و multiview. "ما گنجانیده شده آن را به ما گردش کار بیش از حد. راه عامل یکسان است که از عامل اصلی ATEM مینی. زمانی که من آن را داد به ما معلمان که جریان با ATEM Mini آنها به زودی کردم آشنا با مدل های جدید."

"هر دو از مدل های ما اجازه می دهد برای صرفه جویی در ایستگاه از پیش تنظیم از جمله جریان و تصویر در تصویر تنظیم ساده گردش کار ما است."

برای نمونه UpChord آنلاین کلاس سه فید استفاده می شود که عبارتند از DAW رابط کاربری این JoyChord رابط ساخته شده از یک صفحه کلید مجازی و واقعی در زمان تولید نماد موسیقی و خوراک دوربین زنده است که قطاری از صفحه کلید معلم در حال پخش است برای رفتن به یک پردازنده که سپس بخیه سه خوردها با هم. بخیه تصویری و زنده خوراک از معلم در یک صفحه نمایش سبز هستند و سپس فرستاده شده به ATEM Mini Pro که در آن معلم تصویری تحمیل بخیه تصویر با استفاده از تلفن را رنگی keyer در حالی که یک کانال آرم تزیین با پایین keyer.

صوتی استریو تعبیه شده است به HDMI تغذیه و معلم صدا توسط میکروفن به عنوان صدای مونو و می رود به ATEM Mini Pro از طریق ورودی میکروفون.

این برنامه می رود به یک کامپیوتر در حال اجرا است که زوم از طریق USB-c است که اجازه می دهد تا به صورت استریو صوتی و تصویری HD و همچنین به عنوان زمان واقعی تعامل است.

"با این آنلاین آموزش راه حل ساخته شده با ATEM Mini Pro زمانی که شیوع کروناویروس مجبور بسیاری از امکانات آموزش به توقف خود را در کلاس های ما قادر به حرکت دوره های ما به طور کامل آنلاین فورا. پخش زنده نیز به ما کمک کرد شکستن موانع جغرافیایی اجازه می دهد بیشتر عالی معلمان در سراسر جهان برای پیوستن به ما از طریق اینترنت و به دانشجویان ما متنوع تر محتوای با کیفیت بالا!" وانگ به این نتیجه رسیدند.

مطبوعات عکاسی

عکس محصول از ATEM استودیو تلویزیونی HD, ATEM, مینی ATEM Mini Pro, HyperDeck استودیو مینی و همچنین دیگر Blackmagic طراحی محصولات در دسترس هستند www.blackmagicdesign.com/media/images.

در مورد Blackmagic Design

Blackmagic طراحی ایجاد جهان را با بالاترین کیفیت ویرایش ویدئو, محصولات, دیجیتال, فیلم, دوربین, رنگ, کجا, مبدل ویدئو, مبدل تصویری, نظارت, روتر, زندگی سیستمهای تولید دیسک ضبط موج مانیتور و زمان واقعی اسکنر فیلم, برای فیلم سینمایی, پست, تولید و پخش تلویزیونی صنایع. Blackmagic طراحی DeckLink ضبط کارت راه اندازی یک انقلاب در کیفیت و قیمت در پست تولید در حالی که این شرکت امی™ برنده جایزه داوینچی تصحیح رنگ محصولات را تحت سلطه تلویزیون و سینما از سال 1984. Blackmagic Design همچنان شکستن زمین نوآوری از جمله 6G-SDI و 12G-SDI محصولات و stereoscopic 3D و Ultra HD گردش. دهکده جهانی پیشرو در تولید پست سردبیران و مهندسین Blackmagic طراحی دفاتر در ایالات متحده آمریکا, انگلستان, ژاپن, سنگاپور و استرالیا است. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به www.blackmagicdesign.com.

دانلود دارایی

UpChord موسیقی 1 - 2000x1290 - 2682 KB - دانلود تصویر

UpChord موسیقی 2 - 2000x1500 - 5816 KB - دانلود تصویر

UpChord موسیقی 3 - 2000x1250 - 1802 KB - دانلود تصویر

UpChord موسیقی 4 - 2000x1500 - 6333 KB - دانلود تصویر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن