یو پی اس ستایش ایالات متحده آمریکا و بریتانیا برای راه اندازی تجارت مذاکرات

خواستار مذاکره کنندگان به کار به سوی یک توافق جامع یو پی اس® (NYSE: یو پی اس) جهانی تدارکات ارائه دهنده و مداف

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

خواستار مذاکره کنندگان به کار به سوی یک توافق جامع

یو پی اس® (NYSE: یو پی اس) جهانی تدارکات ارائه دهنده و مدافع پیشرو تجارت جهانی, به نظر می رسد به جلو به شروع بریتانیا-ایالات متحده آمریکا مذاکرات تجاری و امیدوار است برای بلند پروازانه و بالا-استاندارد توافقنامه تجارت به دروغ به خدا بسته بود.

"یو پی اس معتقد است که بریتانیا و ایالات متحده توافقنامه تجارت را تقویت رشد اقتصادی و ایجاد شغل به خصوص برای کوچک و متوسط کسب و کار" گفت: علامت ول مدیر عامل یو پی اس در انگلستان است. "هماهنگی بریتانیا-ایالات متحده رویه های گمرکی و تسهیل فرآیندهای اداری مرتبط با تجارت در سراسر مرزها را گسترش افق کسب و کار بسیاری از شرکت های کوچکتر که ما با آنها کار می کنند هر روز."

"این مذاکرات در آینده در یک زمان بحرانی هنگامی که ما نیاز به در نظر گرفتن مراحل را برای تحریک هر دو کشور در اقتصادی بهبود در یک پست COVID-19 جهان گفت:" لورا لین, رئيس جمهور از یو پی اس های جهانی در امور عمومی است. "با توجه به ایالات متحده و بریتانیا نقش رهبری در تنظیم بالا از لحاظ استاندارد برای تجارت از مذاکره این توافقنامه نشان دهنده یک فرصت مهم را برای تنظیم اقتصاد پیشرو قرن 21 قوانین برای خدمات سفارشی نوسازی و تجارت الکترونیکی است."

یو پی اس بوده و آوازی حامی رایگان و نمایشگاه. در سطح جهانی یو پی اس حرکت 3 ٪ از تولید ناخالص داخلی جهان و خود را بیش از 480,000 کارکنان کار در 220 کشور و منطقه حمل و نقل بیش از 20 میلیون بسته و اسناد روزانه از پشتیبانی بزرگترین خانه آداب و رسوم کارگزاری عملیات. ما به طور کامل پشتیبانی ایالات متحده و بریتانیا گسترش تجارت جاه طلبی.

در مورد یو پی اس

یو پی اس (NYSE: یو پی اس) یک رهبر جهانی در تدارکات ارائه طیف گسترده ای از راه حل های از جمله حمل و نقل بسته بندی و حمل و نقل; تسهیل تجارت بین المللی و استقرار فن آوری های پیشرفته به مدیریت کارآمد دنیای کسب و کار. یو پی اس های متعهد به عامل پایدار تر – برای مشتریان محیط زیست و جوامع ما در خدمت در سراسر جهان است. مقر اصلی آن در آتلانتا و یو پی اس در خدمت بیش از 220 کشور و منطقه در سراسر جهان است. یو پی اس اهدا شد امریکا بهترین خدمات به مشتریان شرکت حمل و نقل و ارائه خدمات توسط مجله نیوزویک; مجله فورچون با ارزش ترین نام تجاری در حمل و نقل; و رتبه بندی بالا در فقط 100 لیست برای مسئولیت اجتماعی داو جونز پایداری جهان شاخص و هریس نظرسنجی شهرت هوش میان دیگر معتبر رتبه بندی و جوایز. این شرکت می تواند بر روی وب در ups.com یا pressroom.ups.com و شرکت های بزرگ آن وبلاگ را می توان در یافت ups.com/longitudes این شرکت پایداری eNewsletter, [i]UPS افق[/i] می توان در یافت ups.com/sustainabilitynewsletter . اطلاعات بیشتر در مورد ما تلاش های پایداری در ups.com/sustainability .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن