ما اذعان می کند به 'جاسوسان' هواپیمای مسافربری ایرانی

آمریکا فرماندهی مرکزی ادعا کرده است برای درگیر شدن با یک هواپیمای مسافربری ایرانی در سوریه حریم هوایی. مقامات

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

آمریکا فرماندهی مرکزی ادعا کرده است برای درگیر شدن با یک هواپیمای مسافربری ایرانی در سوریه حریم هوایی. مقامات ایرانی تهدید کرده اند را حقوقی و سیاسی بر سر این حادثه است.

فرماندهی مرکزی در روز پنج شنبه تایید کرد که یکی از جنگنده های حال ره یک هواپیمای مسافربری ایرانی در سوریه حریم هوایی.

F-15 "انجام یک استاندارد بازرسی بصری از یک Mahan Air هواپیمای مسافربری در یک فاصله امن از حدود 1000 متر (3,280 فوت) از هواپیمای این شب گفت:" کاپیتان لایحه شهری ارشد سخنگوی فرماندهی مرکزی.

"حرفه ای رهگیری انجام شد مطابق با استانداردهای بین المللی" شهری اضافه شده است.

در طول تعامل خلبان هواپیمای مسافربری ایرانی انجام یک مانور ایمنی و کاهش هواپیمای چند صد متر قبل از برقراری ثبات در ارتفاع آن. به عنوان یک نتیجه از مانور چند مسافر دریافت جراحات جزئی با توجه به رسانه های دولتی ایران.

مقامات ایالات متحده گفت که F-15 به حال نگهداری می شود حدود 1000 متر فاصله بین هواپیما.

"بصری بازرسی رخ داده است برای اطمینان از ایمنی پرسنل ائتلاف در Tanf پادگان" شهری گفت: با اشاره به استراتژیک ما در زمین حضور در سوریه است. "هنگامی که F-15 خلبان شناسایی این هواپیما به عنوان یک Mahan Air, مسافر, هواپیما, F-15 با خیال راحت باز فاصله از هواپیما."

ایران به دنبال پروب

لبنان و مقامات گفت که هواپیمای ایرانی فرود در بیروت.

"همه مسافران هستند اما برخی از رنج جزئی زخم" فرودگاه بیروت و رئیس Fadi حسن گفت: لبنان پخش تلویزیونی جدید. "Mot دچار شوک و ترس است."

مقامات ایرانی گفتند که بررسی این حادثه تعیین می کند. وزارت امور خارجه ایران در گفت و گو با تسلیم شکایت با دبیر کل سازمان ملل متحد و سفارت سوئیس در تهران که نشان دهنده دیپلماتیک آمریکا خدمات در ایران.

"جزئیات این حادثه هنوز در حال بررسی و پس از آن ما شروع های سیاسی و حقوقی گام" گفت: سخنگوی وزارت امور خارجه عباس Mussawi.

lws/stb (AP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن