فضانورد آمریکایی برای بازگشت به زمین در فرود نادر در کپسول SpaceX

فضانوردان باب Behnken و داگ هرلی در حال انتظار برای فرود برای اولین بار در 45 سال در خلیج مکزیک است. ناسا نظار

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

فضانوردان باب Behnken و داگ هرلی در حال انتظار برای فرود برای اولین بار در 45 سال در خلیج مکزیک است. ناسا نظارت بر آب و هوا به عنوان طوفان Isaias می تواند تاخیر بازگشت.

اولین فضانورد آمریکایی برای سفر به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) در آمریکا فضاپیما در نزدیک به یک دهه در حال برنامه ریزی برای بازگشت به زمین آخر این هفته ناسا روز جمعه تایید کرد.

باب Behnken و داگ Hurley, در زمان خاموش روی یک SpaceX خدمه اژدها از کیپ کاناورال فلوریدا در تاریخ 30 مه. خود را undocking از ISS برنامه ریزی شده است برای حدود 7:34 pm (23:34 UTC) شنبه و فرود در 2:42 pm (18:42 UTC) در روز یکشنبه.

فرود هدف خواهد بود در خلیج مکزیک در سواحل فلوریدا پاناما سیتی در نیمه راه بین شهرهای تالاهاسی و Pensacola.

درست مثل پرتاب سفینه فضایی سوار به عقب خواهد بود به طور کامل خودکار با خدمه و پرواز کنترل مداخله تنها در صورتی لازم است.

اما دانشمندان خواهد بود از نزدیک نظارت بر آب و هوا به عنوان طوفان Isaias بشکه از طریق باهاما و سر به ساحل شرقی فلوریدا. ناسا را به یک تماس نهایی در مورد اینکه آیا به ادامه حدود شش ساعت قبل از undocking.

"ما نمی خواهد ترک ایستگاه فضایی بدون برخی از خوب فرود فرصت ها در مقابل ما خوب فرود آب و هوا" Behnken به خبرنگاران گفت:. "ما می تواند در اینجا دیگر. بیشتر وجود دارد چو من و من می دانم ایستگاه فضایی برنامه رو بیشتر در کار هایی که ما می توانیم انجام," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: آیا SpaceX راه اندازی آتش تا آمریکا و روسیه سفر به فضا رقابت ؟

بیماری دریا می رود

این فرود بازگشت خواهد بود که برای اولین بار یک فضانورد آمریکایی 45 سال. فضانوردان گفت: آنها باید دریازده کیسه های آماده برای فرود.

از اوایل دهه 1970 ناسا فضانوردان معمولا احساس ناخوشی پس فرود, Hurley اشاره کرد. احساس بیمار "است که راه آن است که با آب فرود," او اضافه شده است.

پس از فرود آنها را به صبر یک ساعت یا بیشتر قبل از کپسول بريدن توسط جرثقیل بر روی یک SpaceX بازیابی کشتی که در آن دریچه باز خواهد شد. پرواز جراحان خواهد بود در میان ده ها تن از بازیابی اعضای تیم در سایت.

دو crewmates گفت: آنها به دنبال به جلو به رفتن به خانه پس از دو ماه در فضا است. "پسر من شش سال دارم و می توانم بگویم از این ویدئوها که من دریافت کنید و از صحبت کردن به او تلفن که او تغییر زیادی" Behnken گفت.

Behnken همسر, همسرم, NASA astronaut مگان مک آرتور خواهد بود در میان چهار خدمه انتظار برای پرواز به فضا در همان مرمت کپسول بهار آینده. "و البته من یک مقدار زیادی از راهنمایی برای او," او گفت:.

jcg/ (AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب