ما حمله به آزادی مطبوعات دستاوردهای حامیان

خشونت و نفرت و مسخره هدف رسانه ها در ایالات متحده نشان می دهد که چگونه آزادی مطبوعات است که برده. دونالد مغلوب

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

خشونت و نفرت و مسخره هدف رسانه ها در ایالات متحده نشان می دهد که چگونه آزادی مطبوعات است که برده. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن anti-media, استراتژی است همچنین پیدا کردن مقلدان در دیگر غربی دموکراتیک متحده است.

دموکراسی در خطر است و آن است که در همه خطر پنهان: آزادی مطبوعات است که محدود در سراسر جهان و غرب دموکراتیک ایالات متحده در میان کسانی که آن را انجام می دهند — حتی اگر بر خلاف رژیم های اقتدارگرا خود دولت ها به ندرت گرفتن دست خود را کثیف در این فرآیند است.

در ایالات متحده و برزیل وجود دارد هیچ عق زدن سفارشات و یا آشکار سانسور دولتی. به جای رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و Jair Bolsonaro تحریک اجتماعی تقسیم و خشونت با انتشار اخبار جعلی و به کارگیری و بلاغت است که دشمن به رسانه ها.

بیشتر بخوانید: تهدید بدخیم, آمریکا: روزنامه نگاری در این بیماری همه گیر کوروناویروس

این خطرناک توسعه دیده می شود نه تنها در این دو کشور بزرگ در قاره آمریکا بلکه در کشورهای اروپایی از جمله مالت, مونته نگرو, اسلواکی, لهستان, مجارستان, آمریکا, انگلستان, جمهوری چک و ایتالیا.

رسانه ها به عنوان دشمن

"مغلوب ساختن پیشی جستن demonizes رسانه ها و به تصویر می کشد آنها را به وضوح به عنوان دشمن" مسیحی مهر مدیر بخش آلمانی از خبرنگاران بدون مرز (RSF) گفت: DW. "در چند روز گذشته ما ثبت کرده اند که در مجموع 68 حمله به روزنامه نگاران در ایالات متحده است."

اگر این رقم همراه با 26 حملات دیگر بر نمایندگان مطبوعات مستند بر روی پلت فرم آنلاین ما آزادی مطبوعات ردیاب به این معنی وجود داشته 94 موارد از جمله خشونت در ایالات متحده به تنهایی از شروع سال.

مهرماه گفت: او را دیدم این توسعه در آینده است. "رسانه ها به عنوان بخشی از یک قرار است 'system.' این تصور بسیار عمدا تشویق پوپولیستی رئیس جمهور مانند تهمت و Bolsonaro," او گفت:. به گزارش مهر این دو رهبر می خواهید به نشان می دهد که آنها می توانند مخالف این "سیستم" و حاکم بر وجود آن است.

ادامه مطلب: جهان بالا coronavirus کارشناسان چهره شهرت تمسخر در میان همه گیر

بیش از آخر هفته در جریان تظاهرات علیه پلیس قتل جورج فلوید, آفریقایی مرد آمریکایی سی ان ان خبرنگار دستگیر شده بود در حالی که گزارش در هوا. دو نفر از کارمندان آژانس خبری رویترز و روزنامه سوئدی خبرنگار نیز مجروح و توسط گلوله های لاستیکی در حالی که DW خبرنگار Stefan سایمونز تحت police fire.

در برزیل, رسانه های عمده سازمان اعلام کرد در 25 مه که آنها خواهد بود تعلیق گزارش از در مقابل اقامتگاه ریاست جمهوری در برازیلیا, کاخ دا الوردا به دلیل عدم امنیت. این پخش تلویزیون Globo و بندیرنتس پیشرو, روزانه, Folha de S. Paulo و اخبار سایت Metropoles تمام اظهار داشت که آنها نمی خواهد ارسال شود کارکنان به محل اقامت رسمی هر بیشتر.

به عنوان یک دلیل برای این تصمیم آنها ذکر شده ادامه آزار و اذیت توسط حامیان رئیس جمهور برزیل. در یک حادثه گفتند: نیروهای امنیتی تا به حال نه مداخله برای حفاظت از روزنامه نگاران که به اصطلاح Bolsonaristas تهدید به طوفان مطبوعات منطقه است.

ادامه مطلب: چگونه پروتستان های انجیلی در برزیل در حال چرخش COVID-19

Bolsonaro خودش توهین نمایندگان مطبوعات در فواصل منظم. هنگامی که خبرنگاران از او پرسید که در اوایل ماه مه چرا او اخراج رئیس پلیس ملی او فریاد زد و آنها را به "بسته دهان خود را." هنگامی که در پایان ماه مارس یک Bolsonaro حامی متهم روزنامه نگاران از "راه مردم در برابر رئیس جمهور Bolsonaro راننده سرشونو تکون دادن در توافق است.

شورای اروپا هشدار

حمله به روزنامه نگاران و رسانه های خانه های در حال ظهور در اروپا بیش از حد. با توجه به 2020 گزارش شورای اروپا پلت فرم برای ترویج حفاظت از روزنامه نگاری و امنیت روزنامه نگاران وجود دارد در مجموع 142 جدی حمله به روزنامه نگاران در سراسر 25 از آن 47 کشورهای عضو.

در آن سال 2020 جهانی آزادی مطبوعات شاخص RSF با هشدار نسبت به افزایش خطر ابتلا به رسانه ها در بلغارستان, رومانی, مجارستان, لهستان, یونان, کرواسی مالت و انگلستان است. آن گفت که مقامات به طور منظم محدود آزادی مطبوعات اغلب با استناد به امنیت ملی به عنوان یک توجیه. در سال 2018 به دادگاه اروپایی حقوق بشر توصیف توده نظارت از روزنامه نگاران در این کشور به عنوان نقض حق آزادی عقیده و مطبوعات است.

'Trumpian' شعارهای

"راه رسانه ها در بریتانیا در حال بی اعتبار فردی و روزنامه نگاران در حال تخطئه عمده فروشی اغلب به ارمغان می آورد مغلوب ساختن پیشی جستن به ذهن" گفت: مهرماه از RSF آلمان است. او گفت: روزنامه نگاران بودند که حذف شدند از کنفرانس های مطبوعاتی و نخست وزیر بوریس جانسون شعارهای verged در "Trumpian."

Corinne Vella خواهر این روزنامه نگار دافنه Caruana Galizia به قتل در مالت در سال 2017 خلاصه تا حملات رسانه ها در کشورهای دموکراتیک در یک جمله: "روزنامه نگاران قرار نیست خود را در معرض بزرگترین خطر زمانی که آنها گزارش از مناطق جنگی, اما زمانی که آنها نشان می دهد فساد در کشور خود هستند."

در ماه نوامبر سال 2019 در Coreact کنفرانس سازمان مافیا نين danke! ("مافیا نه ممنون!")در برلین Vella توصیف آن به عنوان یک خطر امنیتی برای تمام اروپا اگر روزنامه نگاران دیگر احساس امنیت در یک کشور عضو اتحادیه اروپا.

بیشتر بخوانید: چگونه یک روزنامه نگار را به قتل ثابت مالت را نخبگان حاکم

مسیحی مهرماه نگران است که تهمت می تواند بهره برداری ترس از شورش به ترویج مبارزات انتخاباتی خود. او گفت: به همین دلیل است که ما رئیس جمهور و پیشرو جمهوری خواهان بسیار محدود در محکومیت خشونت پلیس. "این برای تلفن های موبایل اما در کوتاهمدت خشونت می تواند به انجمن خوش آمدید مغلوب ساختن پیشی جستن," او گفت:.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب