ما رئیس دیپلمات Pompeo پشت coronavirus ووهان آزمایشگاه ادعا

چه آغاز شده به عنوان یک بی اساس تئوری توطئه را دریافت کرده یک دوم افزایش عمده از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. و

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

چه آغاز شده به عنوان یک بی اساس تئوری توطئه را دریافت کرده یک دوم افزایش عمده از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo می گوید چین دارای سابقه در حال اجرا عام و آزمایشگاه.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت: امورى است که این بیماری همه گیر کوروناویروس سرچشمه در یک آزمایشگاه در ووهان چین.

"عظیم وجود دارد شواهدی وجود دارد که این است که در آن آغاز شد" گفت: Pompeo بر ما پخش ABC ThisWeek نمایش با اشاره به ووهان موسسه ویروس شناسی (WIV).

اما در حالی که بسیار مهم چین را از دست داده و همه گیر شیوع آمریکا وزیر خارجه کاهش یافته است می گویند که آیا او فکر کرد که این ویروس شده بود عمدا منتشر شد.

"من فکر می کنم تمام جهان می توانید ببینید [آن را] در حال حاضر به یاد داشته باشید چین دارای سابقه آلوده جهان و در حال اجرا عام آزمایشگاه" Pompeo اضافه شده است.

نظرات خود را اکو کسانی از ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که این هفته گفت: او تا به حال دیده شواهد ارتباط ووهان آزمایشگاه به سرایت بدون دادن جزئیات بیشتر.

ادامه مطلب: 'همه گیر پوپولیسم': آلمان می بیند افزایش در تئوری های توطئه

مرطوب بازار منبع

دانشمندان بر این باورند که ویروس قاتل شروع به پریدن کرد از حیوانات به انسان احتمالا از یک بازار در ووهان فروش حیوانات عجیب و غریب برای گوشت است. اما نظریه پردازان توطئه را گسترش شایعات که این ویروس ساخته شد در WIV و احتمالا منتشر شد عمدا.

این اتهامات بی اساس را به دست آورده اند به اندازه کافی کشش در سطح جهان به بی درنگ دفتر مدیر ما اطلاعات ملی و سازمان بهداشت جهانی برای این هفته به انکار آنها را به عنوان حدس و گمان خالص.

"جامعه اطلاعاتی نیز concurs با اجماع علمی است که COVID-19 ویروس بود نه ساخته دست انسان و یا اصلاح ژنتیکی شده," بیانیه ای از سعید در روز جمعه.

این که شرایط اضطراری رئیس Michael Ryan اصرار در روز شنبه که ویروس نیست ساخته دست انسان.

ادامه مطلب: Coronavirus و طاعون: این بیماری ویروسی تئوری های توطئه

آیا چین تاخیر ؟

اما نگرانی در حال رشد در مورد امکان, چینی, پوشش های تقویت شده توسط وحی از 15 صفحه پرونده وارد شده توسط پنج چشم سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و استرالیا و نیوزلند و کانادا و انگلستان است.

پرونده برای اولین بار نشان داد توسط استرالیا دیلی تلگراف در شنبه ذکر شده است که کارکنان از WIV بودند که یا روت یا کار توسط یک استرالیایی سلامت حیوانات آزمایشگاهی که در آن آنها با انجام تحقیقات بر روی کشنده عوامل بیماری زا در زندگی خفاش ها از جمله مرگبار بیماری تنفسی سارس.

این پرونده همچنین به بررسی تخریب شواهد از آزمایشگاه ها در چین و این کشور را به امتناع از ارائه ویروس زنده نمونه به دانشمندان بین المللی.

با وجود ادعاهای جدید استرالیا دولت این موقعیت باقی می ماند که این ویروس به احتمال زیاد ریشه در ووهان مرطوب بازار با 5% شانس آن را به طور تصادفی به بیرون درز از یک آزمایشگاه, گزارش روزنامه.

شفافیت بیشتر مورد نیاز

آیا رهبران دیگر بر این باورند در آزمایشگاه تئوری یا نه برای تماس های بین المللی حمله به ریشه های شیوع بیماری در حال رشد بوده است.

آلمان وزیر خارجه Heiko Maas روز یکشنبه به نام برای چین به ارائه یک توضیح برای ریشه های شر: "آن است که در تمام دنیا علاقه که دقیق منشاء ویروس روشن است," او گفت: در نظرات به Funke Mediengruppe – آلمان سومین روزنامه و مجله و ناشر است.

kmm/mm (AFP dpa)

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن