حقوق مدنی در آمریکا پیشگام congressman John Lewis می میرد: نماینده مجلس

در این زمان عضو مجلس نمایندگان آمریکا که درگذشت, مجلس نانسی پلوسی گفت. لوئیس که اعلام کرده بود در ماه دسامبر ا

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

در این زمان عضو مجلس نمایندگان آمریکا که درگذشت, مجلس نانسی پلوسی گفت. لوئیس که اعلام کرده بود در ماه دسامبر است که او تا به حال پیشرفته سرطان لوزالمعده شد 80.

ما نماینده مجلس, John Lewis, پیشگام جنبش حقوق مدنی و زمان عضو مجلس نمایندگان آمریکا درگذشت, خانه سخنران نانسی پلوسی گفت: در روز شنبه.

لوئیس که اعلام کرده بود در ماه دسامبر است که او تا به حال پیشرفته سرطان لوزالمعده شد 80.

پسر sharecroppers آفریقایی-آمریکایی لوئیس یکی از اصلی آزادی سواران که مبارزه با تبعیض نژادی در آمریکا سیستم حمل و نقل در اوایل دهه 1960 در نهایت تبدیل شدن به یک ملت قدرتمند ترین صداها برای عدالت و برابری.

او جوانترین و آخرین بازمانده از شش مدنی فعالان حقوق یک گروه به رهبری کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور که
تا به حال بیشترین تاثیر را در حرکت. او بهترین و شناخته شده برای رهبری برخی از 600 معترضان در یکشنبه خونین مارس در سراسر
ادموند Pettus پل در شهر سلما در ایالت آلاباما.

در سال 1963 لوئیس راهپیمایی در واشنگتن با کینگ جونیور و دو سال بعد تقریبا مرده بود از خونین ضرب و شتم توسط ایالت آلاباما troopers. هر دو حوادث کمک galvanize مخالفت با تبعیض نژادی

بیشتر بخوانید: آمریکا دادگاه عالی اموزش Bader Ginsburg برای درمان سرطان است اما نمی خواهد در گام پایین

Pelosi آگهی احترامات

"جان لوییس بود titan جنبش حقوق مدنی که نیکویی و ایمان و شجاعت تبدیل ملت ما — از تعیین که با او ملاقات تبعیض در ناهار شمارنده و آزادی سواری به شجاعت او نشان داد به عنوان یک مرد جوان رو به پایین خشونت و مرگ در ادموند Pettus پل اخلاقی و رهبری او را به کنگره برای بیش از 30 سال" پلوسی در بیانیه ای گفت.

"در کنگره John Lewis احترام بود و معشوق در دو طرف راهرو و هر دو طرف از کاپیتول. همه ما با فروتنی به تماس با کنگره لوئیس یک همکار و دل شکسته با عبور خود را."

مراسم تجلیل از ریخت و در از سیاستمداران دیگر:

"جان لوئیس بود یک آیکون که مبارزه با هر اونس بودن خود را برای پیشبرد علت حقوق مدنی برای همه آمریکایی ها گفت:" سناتور کامالا هریس, اولین آمریکایی آفریقایی به نمایندگی از ایالت کالیفرنیا در سنای آمریکا در توییتر. "من ویران شده ام برای خود و خانواده و دوستان و کارکنان و همه کسانی که زندگی او را لمس کرد.

سناتور الیزابت وارن در توئیتر نوشت: "جان لوئیس بود یک قهرمان واقعی آمریکا و قطب نمای اخلاقی ملت ما. ممکن است شجاعت و اعتقاد راسخ به زندگی می کنند در همه ما به عنوان ما همچنان به خوبی ایجاد مشکل برای عدالت و فرصت است."

mm/kp (یمن)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب