ما دستور دادگاه داکوتای دسترسی به خط لوله نفت به خالی بسته

یک قاضی حکم داد که خط لوله باید تخلیه ظرف مدت 30 روز در انتظار یک ارزیابی زیست محیطی. حکم نشانه یک پیروزی برای

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

یک قاضی حکم داد که خط لوله باید تخلیه ظرف مدت 30 روز در انتظار یک ارزیابی زیست محیطی. حکم نشانه یک پیروزی برای ایستاده راک سو قبیله که گفت: خط لوله تهدید آن آب پاک.

یک دادگاه منطقه ای ایالات متحده در روز دوشنبه طرفه با ایستاده راک سو قبیله و دستور داکوتای دسترسی خط لوله به تعطیل تا اضافی ارزیابی زیست محیطی کامل است.

دادگاه دستور انتقال انرژی LP برای خاموش و خالی خط لوله — بزرگترین ناشی از داکوتای شمالی شیل های نفتی — در عرض 30 روز یک پیروزی بزرگ برای قبایل بومی آمریکا که در اعتراض به خط مسیر در سراسر حیاتی تامین آب است.

ادامه مطلب: خط لوله ستارگان: خط مقدم در مبارزه با تغییر آب و هوا

در 24 صفحه سفارش ما منطقه قاضی جیمز Boasberg نوشت که او "متوجه این اختلال" که خاموش کردن یک خط لوله شده است که در عمل برای مدت سه سال می شود اما این باید انجام شود در دوره تجویز می شوند. سفارش خود را به دنبال دیدگاه است که او ساخته شده در ماه آوریل است که این خط لوله باقی مانده است "بسیار بحث برانگیز" تحت فدرال حقوق محیط زیست و گسترده تر بررسی لازم بود از اصل است.

این حکم اعلام کرد که ارتش آمریکا سپاه مهندسین نقض کرده ملی و سیاست محیط زیست عمل می کنند (NEPA) هنگامی که آن را اعطا راحتی به انتقال انرژی به ساخت و راه اندازی بخشی از خط لوله که آنها موفق به تولید یک کافی بیانیه اثرات زیست محیطی (EIS) با وجود یک شرط برای آن است. تصمیم استراحت با سپاه مهندسان ارتش چرا که بخش های کوچکی از این خط لوله عبور زمین صاحب آن.

"پاک کردن سابقه علاقه vacatur در طول این بازداشتگاه همراه با جدیت سپاه' کمبود اهمیت بیشتری نسبت به اثرات منفی متوقف کردن جریان نفت برای سیزده ماه است که سپاه معتقد است ایجاد یک EIS را" Boasberg نوشت: در او حاکم است.

"با توجه به جدی بودن سپاه' NEPA خطای عدم امکان حل ساده این واقعیت است که داکوتای دسترسی را فرض مقدار آن خطر اقتصادی آگاهانه و آسیب بالقوه هر روز این خط لوله در عمل دادگاه مجبور است به نتیجه گیری کرد که جریان نفت بايد آتش بس" دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه کلمبیا گفت: در این حکم.

Law enforcement officers advance into the main opposition camp against the Dakota Access oil pipeline near Cannon Ball, North Dakota, U.S., February 23, 2017. (Reuters/T. Sylvester)

عمده اعتراضات در سایت قرار گرفت در نهایت پاک با اجرای قانون در سال 2017

بیشتر بخوانید (از سال 2018): Dakota خط لوله معترضان نخواهد بود اخراج'

'یک روز تاریخی'

"امروز یک روز تاریخی برای ایستاده راک سو قبیله و بسیاری از افرادی که ما در مبارزه با این خط لوله گفت:" رئیس مایک ایمان ایستاده راک سو قبیله. "این خط لوله باید هرگز در اینجا ساخته شده است. ما به آنها گفت که از آغاز است."

این خط لوله تمرکز ماه تظاهرات و اعتراضات در طول ساخت آن نزدیکی ایستاده راک سو رزرو همراه داکوتای شمالی-داکوتای جنوبی مرز. دلار 3.8 میلیارد (€3.4 میلیارد دلار) خط لوله اجرا می شود 1,172 مایل (1,886 کیلومتر) زیر زمین و عبور از زیر رودخانه میسوری است که یک منبع آب آشامیدنی برای ایستاده راک رزرو. فعالان می ترسید که این خط لوله را آلوده کنند که منبع در مورد نشت نفت.

ادامه مطلب: خط لوله نفت کانادا: کارگران نگران برای آینده خود

ایستاده راک قبیله نیز فشرده دادخواهی در برابر اپراتورها از این خط لوله که به حمل 570,000 بشکه در روز است.

Jan Hasselman یک وکیل به صورت ایستاده راک قبیله توییتی که حکم "خیره کننده است."

نتیجه نیز یک ضربه به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که تحت فشار قرار دادند تا برای سرعت بخشیدن به این خط لوله ساخت و ساز. این شرکت در سال گذشته پیشنهاد دو برابر شدن این ظرفیت به عنوان بسیاری از 1.1 میلیون بشکه در روز برای پاسخگویی به رشد تقاضا برای محموله های نفتی از داکوتای شمالی بدون نیاز به اضافی خطوط لوله و راه آهن حمل و نقل. قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس روزانه تولید نفت در داکوتای شمالی در نزدیکی رکورد 1.45 میلیون بشکه در روز است.

lc/msh (AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن