ما سر به هفته جدید را متزلزل خشونت پلیس تظاهرات

ما در شهرستانها هستند و نیروبخش برای بیشتر ناآرامی های پس از کشمکش شش روز از ضد خشونت پلیس تظاهرات. رئیس جمهور

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

ما در شهرستانها هستند و نیروبخش برای بیشتر ناآرامی های پس از کشمکش شش روز از ضد خشونت پلیس تظاهرات. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است برای عدم انتقاد به تماس برای وحدت به جای تماس با رهبران دولت "ضعیف است."

ساکنان شهرستانها در سراسر ایالات متحده شروع به جارو کردن شیشه های شکسته و ارزیابی خسارت در روز پنج شنبه در ششمین شب متوالی تظاهرات به پایان رسید که در خشونت است.

با وجود روز از ناآرامی رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیست اعتصاب وحدت تن در روز دوشنبه به جای deriding ملت فرمانداران و خواستار تشدید سرکوب معترضان.

"بسیاری از شما ضعیف هستند" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول یک تماس تصویری با فرمانداران. "شما باید به دستگیری مردم است."

دادستان کل لایحه Barr که او نیز o تماس گفت: دولت و رهبران آنها را به "تسلط" خیابان ها و به دست آوردن کنترل ترغیب آنها به "پس از رفتن مشکل است."

مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز برای رسیدگی به این ملت بیش از این تظاهرات ترجیح می دهند تا آتش را خاموش رگبار گلوله توییتهایی که در آن او به دنبال پین سرزنش برای خشونت در جریان تظاهرات در جناح چپ قرار گرفتند.

36 شهرستانها رو به ناآرامی های مدنی

تظاهرات علیه نابرابری نژادی و خشونت پلیس جاروب ملت این هفته پس از جورج فلوید, گزارشی مرد مرده در بازداشت پلیس در شهر مینیاپولیس. سفید افسر پلیس که فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت بود به اتهام قتل در روز جمعه.

بیشتر بخوانید:Black Lives Matter: Jadon سانچو آگهی بازیکنان بوندسلیگا نشان از حمایت

تظاهرات مسالمت آمیز شده اند در حال وقوع در سراسر شهرهای آمریکا اما موارد غارت و شورش باعث شد که مسئولان شهرستان برای معرفی حکومت برای جلوگیری از خشونت است.

حداقل 36 شهرستانها در حال تجربه "قابل توجه مداوم" ناآرامی های مدنی فدرال مدیریت اضطراری آژانس روز دوشنبه گفت:.

در لوئیزویل کنتاکی یک نفر کشته شد و یک شب هنگامی که پلیس و گارد ملی نیروهای آتش بازگشت در حالی که در تلاش برای متفرق کردن جمعیت.

پلیس در مینیاپولیس نیز بازداشت راننده یک نیمه کامیون که خمرهای شکل به هزاران نفر از معترضان در یک بزرگراه در مینیاپولیس در یکشنبه شب. مقامات گفت: به نظر می رسد هیچ کس مجروح شد.

پلیس برای انتقاد از خشونت بیشتر

پلیس و نیروهای گارد ملی نیز انتقاد خود را در رفتار با اعضای مطبوعات در تظاهرات به ویژه برای بازداشت و شلیک پرتابه در روزنامه نگاران و خدمه دوربین.

DW خبرنگار Stefan سایمونز شده است که گزارش بر روی زمین در مینیاپولیس گفت که او با گلوله پلیس برای دومین شب متوالی در روز یکشنبه.

سایمونز و خدمه اش گفته بودند به ترک منطقه که در آن یک راننده کامیون سوار به معترضان. مدت کوتاهی پس از وارد شدن به ماشین پلیس و سپس ضربه پرتابه در این تیم است.

شنبه شب سیمونز' تیم شلیک گلوله توسط پلیس و در یک حادثه جداگانه او را نیز تهدید به بازداشت.

"آنها احساس نا امیدی'

تظاهرات گذاشته اند سر درد که نسل نژادی و نابرابری است تحمیل سیاه آمریکایی ها و مردم از رنگ در ایالات متحده است.

ادامه مطلب: شهرهای ایالات متحده تحمیل حکومت به عنوان ضد خشونت پلیس تظاهرات باقی بماند

"نیروی محرکه اعتراضات است, سرخوردگی مردم," دکتر گفت: برایانت علائم استاد روانشناسی در Morehouse College گفت: DW.

"آنها احساس نا امیدی و درماندگی و بسیاری از افسران پلیس و دیگر اعضای جامعه را درک نمی کنند که" او اضافه شده است.

این تظاهرات نیز در آینده در میان coronavirus همه گیر است که دیده می شود ده ها میلیون نفر از مردم در ایالات متحده از دست دادن شغل خود و است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر مردم سیاه و سفید برجسته اختلاف در مراقبت های بهداشتی درمانی.

rs/rc (AP, Reuters)

دویچه وله خبرنگار کارلا Bleiker کمک به این گزارش.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب