ما خانه می گذرد پولیس مردمی اصلاحات لایحه

مجلس نمایندگان آمریکا را تایید کرده است فراگیر دموکراتیک لایحه پلیس اصلاحات. نمایندگان مجلس با تصویب این قانون

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

مجلس نمایندگان آمریکا را تایید کرده است فراگیر دموکراتیک لایحه پلیس اصلاحات. نمایندگان مجلس با تصویب این قانون تا حد زیادی در امتداد خط حزب و لایحه چهره های اپوزیسیون زمانی که آن می رسد سنا.

قانونگذاران در مجلس نمایندگان در روز پنج شنبه به تصویب پلیس لایحه اصلاحات توسط 236-181 میان با مشخصات بالا بحث است که به دنبال قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید.

تنها سه جمهوری خواهان رای دادند برای جورج فلوید عدالت در پلیس قانون که تصویب شد توسط حزب دموکرات کنترل خانه در سراسر کشور پس از تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

ماه گذشته یک افسر پلیس را به زانو پین فلوید پایین گردن که منجر به مرگ او.

این اقدامات جدید حمایت پیشرو حقوق مدنی گروه ما با هدف کاهش خشونت پلیس, گسترش آموزش و ایجاد مسئولیت پذیری در سطح ملی است.

"دقیقا یک ماه پیش جورج فلوید صحبت نهایی خود را با کلمات — "من نمی توانم نفس بکشم' — و تغییر مسیر تاریخ" گفت: مجلس نانسی پلوسی ایستاده بر روی پله های ساختمان کنگره ایالات متحده با کنگره سیاه حزبی.

ادامه مطلب: چگونه پلیس آمریکا جلوگیری از موشکافی و حفظ قدرت

اندازه گیری در حال حاضر حرکت به سنا برای رای گیری که در آن انتخاب "به افتخار جورج فلوید زندگی و یا به انجام هیچ چیز نیست," او اضافه شده است.

اما در مجلس سنا اکثریت جمهوری خواه گفت: در حال حاضر آنها را در مخالفت با اصلاحات فراگیر, ساخت آن بسیار بعید است برای تبدیل شدن به قانون است.

باریک تر جمهوری خواه مجلس سنا پیشنهاد شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مسدود شده توسط دموکرات ها با جدید مذاکرات در چشم.

ادامه مطلب: سیاه پوستان در آمریکا هدف قرار ناعادلانه سیستم عدالت

تهمت مخالفت با خانه اندازه گیری این ادعا که دموکرات ها به دنبال پایان افسر ایمنی و "تضعیف ما پلیس."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن