نیروی دریایی ایالات متحده قصد دارد به ممنوعیت مؤتلفه نبرد پرچم کشتی

نیروی دریایی ایالات متحده می خواهد به ممنوعیت مؤتلفه پرچم معمولا همراه با برده داری از فضاهای عمومی در آن کشتی

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

نیروی دریایی ایالات متحده می خواهد به ممنوعیت مؤتلفه پرچم معمولا همراه با برده داری از فضاهای عمومی در آن کشتی ها و امکانات. سنای آمریکا ضمن تایید کرده است اولین افسر سیاه منجر به نیروی هوایی.

ما عملیات نیروی دریایی دریاسالار مایک Gilday گفت که او تا به حال به کارگردانی کارکنان خود را به پیش نویس یک منظور که منع مؤتلفه نبرد پرچم "از تمام فضاهای عمومی و مناطق کار روی تاسیسات نیروی دریایی, کشتی, هواپیما و زیردریایی."

او بیانیه صادر شده توسط نیروی دریایی یکشنبه همزمان با مراسم تشییع جنازه در هوستون, تگزاس, برای جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که قتل در مینیاپولیس در دست پلیس سفید در آوریل 25 تا کریستال تظاهرات در سراسر جهان بیش از نژادپرستی است.

بسیاری از آمریکایی ها مشاهده مؤتلفه پرچم به عنوان یک symبولو سابق برده داری و مداوم نژادپرستانه و تبعیض.

برخی به خصوص در امریکا "جنوب" آن را مشاهده کنید, اما, به عنوان یک منبع غرور و افتخار در ياد soldiers سقوط کرد که در طول یکmerica 19th قرن جنگ داخلی.

پرچم حذف بیش از قدرت به ملتهب' بخش

نیروی دریایی ایالات متحده در نظر گرفته شده را حذف مؤتلفه شرح زیر پرچم یک جهت مشابه دریایی سپاه توسط فرمانده آن ژنرال دیوید برگر هفته گذشته است.

برگر گفت: پرچم "حمل قدرت ملتهب احساسات را بدست آورد."

بیشتر بخوانید: بیش از یک تکه پارچه: the Confederate پرچم

فرمان او جمعه گذشته در بیانیه ای جداگانه گفت: مؤتلفه نبرد پرچم بود "همه بیش از حد اغلب شده است شرکت تصمیم گرفتند با خشونت افراطی و نژادپرستانه گروه که تفرقه اعتقادات هیچ جایی در سپاه."

ده اصلی ارتش ایالات متحده تاسیسات حمل سابق مؤتلفه افسران' نام گزارش AP از جمله Fort Benning, نام پس از برده داری حمایت کند.

یکی دیگر از کارولینای شمالی فورت براگ که در آن بازنشسته چهار ستاره ژنرال دیوید پترائوس خدمت کرده است. نوشتن در اقیانوس اطلس گفت: لحظه ای که آمده بود "برای ما به پرداخت چنین توجه و به دنبال روش در ارتش تغییر نام حرکت می کند.

'دو حزبی حفاظت' خواست

رویترز روز شنبه به نقل از یک سخنگوی ارتش آمریکا عنوان کرد و گفت وزیر رایان مک کارتی حاضر به باز کردن یک دو حزبی گفتگو در مورد تغییر نام پایگاه ارتش پس از نام سابق مؤتلفه رهبران.

سناتور Tammy Duckworth سابق ارتش هلیکوپتر خلبان نوشت: روز شنبه به ما خدمت سران ترغیب آنها به دنبال دریایی سپاه برگر مثال ممنوعیت نمایش عمومی از مؤتلفه نبرد پرچم.

سنا پشت آفریقایی-آمریکایی به عنوان فرمانده

سنای آمریکا ضمن تایید کرده ژنرال چارلز براون به عنوان رئیس ستاد نیروی هوایی ایالات متحده, او اولین آفریقایی-آمریکایی نظامی رئیس خدمات.

ادامه مطلب: نظر: ما نژاد پرستی بخشی از زندگی روزمره

مجلس سنا رای دادند 98-0 در یک جلسه به ریاست آمریکا معاون رئیس جمهور مایک پنس ساخت یک ظاهر غیر معمول در جمهوری-رهبری مجلسی.

قهوه ای, در حال حاضر فرمانده of امریکا در اقیانوس آرام نیروهای هوایی و کسی که فارغ التحصیل شد و در سال 1984 در دانشگاه فناوری تگزاس, پینوشت: در روز شنبه چگونه او "اغلب تنها آفریقایی آمریکایی در اسکادران."

"من فکر کردن در مورد پوشیدن پرواز همان کت و شلوار را با همان بال در قفسه سینه من به عنوان همسالان من و سوال دیگر عضو نظامی: 'آیا شما یک خلبان؟'," گفت: قهوه ایخود را صدای خام.

از 58 سال جنسl و خلبان جنگنده با از 2900 ساعت پرواز از جمله 130 در مبارزه با, گفت که او کار می کند به عنوان نیروی هوایی رئیس برای اطمینان از تنوع است.

چند رسیدن به رتبه بالا

مردم سیاه و سفید را تشکیل می دهند تنها 9 درصد از افسر سپاه در ارتش ایالات متحده اگر چه به عنوان یک کل the مشخصه "سیاه" است گفت: به درخواست 19 درصد از همه فعال وظیفه نیروهای داوطلب خدمت سربازی.

ادامه مطلب: چگونه پلیس آمریکا جلوگیری از موشکافی و حفظ قدرت

در میان کسانی که ما افسرانتنها 71 به طور کلی و یا پرچم افسرانبا پوشیدن یک تا چهار ستاره از جمله تنها دو که باید دست بالا چهار ستاره رتبه با توجه به آسوشیتد پرس.

متنوع ترین بود که ارتش ایالات متحده با 21 درصد آمریکایی های آفریقایی تبار, اما with دریایی پارسیان در تنها 10٪.

در نیروی دریایی 17 درصد در نظر گرفته بودند به عنوان سیاه و کمتر از 15% در نیروی هوایی.

منpj/rc (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن