ما نفت و گاز حفاری درایوهای جهانی انتشار گاز متان سنبله

جهانی تولید گازهای گلخانه ای متان یک گاز گلخانه ای قوی, افزایش یافت و به رکورد از سال 2007 تا سال 2017 مطالعات

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

جهانی تولید گازهای گلخانه ای متان یک گاز گلخانه ای قوی, افزایش یافت و به رکورد از سال 2007 تا سال 2017 مطالعات جدید نشان داده اند. تولید انرژی و مواد غذایی نیازمند ایجاد یک 9 درصد افزایش در انتشار گاز متان است که در آن دهه است.

ما نفت و گاز, حفاری و تولید محصولات کشاورزی در سراسر جهان در حال رانندگی تا جهانی تولید گازهای گلخانه ای گاز متان, محققان گفت.

انتشار متان یک گاز گلخانه ای چندین برابر قوی تر از دی اکسید کربن — افزایش 9 درصد در یک دهه و با توجه به تقاضا برای انرژی و تولید مواد غذایی.

پژوهش منتشر شده در دو مجلات علمی — سیستم زمین, علم اطلاعات و تحقیقات محیط زیست نامه — به این نتیجه رسیدند که افزایش صنعت حفاری توسط ما کمک بسیاری به افزایش انتشار گاز متان. ما در جهان شماره یک نفت و گاز تولید.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال گذشته پیشنهاد نورد متان مقررات به طوری که شرکت های حفاری می تواند در کاهش هزینه ها.

ادامه مطلب: آنچه می تواند کشاورزان را برای حفاظت از آب و هوا?

"وجود دارد یک اشاره است که ما ممکن است قادر به رسیدن به اوج دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای بسیار به زودی. اما ما نمی شود حتی به اوج متان" گفت: محیط زیست دانشمند راب جکسون در دانشگاه استنفورد که همچنین سران جهانی کربن پروژه که انجام این تحقیقات است.

"در بسیاری سیاستگذاران و شرکت ها می توانید انجام دهید برای کاهش انتشار گاز متان. اما در بسیاری از مکان ها در سراسر جهان ما انجام نمی دهد و آنها را," او اضافه شده است.

این تحقیق همچنین نشان داد که جهان در حال حاضر تولید حدود 50 میلیون اضافی تن متان در هر سال از آن بین 2000-2006.

افزایش مصرف گوشت

آخرین یافته های شرح داده شده که چگونه متان ارائه یک تهدید در حال رشد.

پرورش دام از جمله گاو و گوسفند نیز منبع اصلی انتشار گاز متان به عنوان استخراج از معادن زغال سنگ است که انتشار گاز متان از درون سنگ.

محققان اشاره کردند یک شیفت از 2000s هنگامی که متان خروجی از فعالیت های انسانی در آمد بیشتر از معادن زغال سنگ. اما از سال 2007 از طریق 2017 متان تولید گازهای گلخانه ای ناشی از سوخت های فسیلی نشت و تولید مواد غذایی به عنوان مصرف گوشت در سطح جهان افزایش می یابد.

حدود 60 درصد از ساخته دست انسان CH4 انتشار برآورد شد آمده از کشاورزی و زباله از جمله آنجا که 30% از فرآیندهای دستگاه گوارش گاو و گوسفند.

ادامه مطلب: چرا تغذیه گاو بهتر چمن می تواند کمک به مبارزه با تغییر آب و هوا

برخی از 22 درصد از استخراج و سوزاندن نفت و گاز و 11 درصد نشت از معادن زغال سنگ.

مطالعات اخیر بر اساس تکنیک های جدید برای پیدا کردن نشت متان با استفاده از داده های ماهواره ای می گویند که تولید گازهای گلخانه ای از بخش نفت و گاز ممکن است بسیار بالاتر از آن نشان داده شده است در این مطالعه که تنها شامل داده ها از طریق 2017.

دهها میلیون نفر در معرض خطر اعدام قرار گرفتن در معرض

این رنگ oderless متان قدرتمند گاز گلخانه ای است که تله گرمای خورشید گرم شدن زمین 86 برابر حد همان جرم از دی اکسید کربن بیش از یک دوره 20 ساله.

دانشمندان هشدار می دهند که اگر انتشار گازهای گلخانه ای همچنان در اوج در مسیر فعلی سیاره شانس کمی برای محدود کردن گرمایش جهانی به 1.5 درجه سانتیگراد و یا حتی 2 درجه سانتیگراد است.

اگر زمین هوا قطره فراتر از آن است که دهها میلیون نفر از مردم می تواند در معرض خطر بودن در معرض گرما کشنده امواج ساحلی جاری شدن سیل از سطح دریا افزایش و کمبود آب شیرین.

ادامه مطلب: ضبط موج گرما در سیبری دارای پرت و دور افتاده عواقب

"توجه به این که این گزارش نشان می دهد که انتشار گاز متان در حال حاضر افزایش سطح جهان آن را تشویق نمی کند که ما قادر خواهد بود برای معکوس کردن این روند و رسیدن به لزوم کاهش در دهه آینده" گفت: یک مطالعه همکاری نویسنده توماس وبر از دانشگاه روچستر در نیویورک است.

جهانی کربن پروژه یک کنسرسیوم ساخته شده از بیش از 50 موسسات تحقیقاتی از سراسر جهان است. این گروه جمع آوری داده ها از بیش از 100 مشاهدات ایستگاه.

mvb/dr (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن