ما افسر پلیس 'کمین' توسط تیرانداز

یکی دیگر بدن داشت در راه آهن چند بلوک دور. پلیس می گویند آن است که مربوط به تیراندازی. این سومین چنین حادثه هد

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

یکی دیگر بدن داشت در راه آهن چند بلوک دور. پلیس می گویند آن است که مربوط به تیراندازی. این سومین چنین حادثه هدف قرار دادن افسران در کالیفرنیا است.

مرکزی کالیفرنیا کلانتر معاون ضرب گلوله کشته شد در یک "کمین" حمله روز چهارشنبه در 3:45 am به وقت محلی. تیرانداز بود و در بزرگ پس از تیراندازی.

مقامات گفتند تیرانداز افتتاح شد آتش سوزی در یک ایستگاه پلیس در پاسو روبلز در سان لوئیس Obispo شهرستان با قصد آسیب رساندن یا کشتن افسران پلیس.

کلانتر معاون ضرب گلوله کشته شد در حالی که در پاسخ به حمله. شریک زندگی خود را گزارش کشیده و او را به ایمنی و آتش بازگشت. او به بیمارستان منتقل شد و در یک وضعیت بحرانی است.

San Luis Obispo County Sheriff ایان پارکینسون گفت: "ما احساس می کنیم که این یک کمین که او برنامه ریزی شده آن است که او در نظر گرفته شده برای افسران به بیرون آمدن از اداره پلیس و حمله به آنها را."

در پاسو روبلز اداره پلیس توییتی یک تصویر از تیراندازی مظنون درخواست اطلاعات در مورد او. یک جستجو از مرکز شهر پاسو روبلز به پایان رسید بدون هیچ گونه بازداشت.

یک بدن داشت در نزدیکی راه آهن چند بلوک دورتر از ایستگاه پلیس که محققان گفته شد مربوط به تیراندازی.

این سومین چنین حادثه ای در کالیفرنیا پس از دو تیراندازی مرگبار هدف قرار دادن افسران. یک Santa Cruz شهرستان کلانتر گروهبان کشته شد و دیگری معاون مجروح شد که یک گروهبان نیروی هوایی حمله کردند و آنها را با خانه ساخته شده بمب و تفنگ. محققان گفت: مظنون بود قصد کشتن افسران.

tg/aw (AP, Reuters)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن