ما تظاهرات: تظاهرات در سیاتل آتش به بازداشتگاه

خشونت به هایش در شهرستانها در سراسر ایالات متحده به عنوان درگیری با ماموران بیش از مسائل نژادی و بی عدالتی و پ

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

خشونت به هایش در شهرستانها در سراسر ایالات متحده به عنوان درگیری با ماموران بیش از مسائل نژادی و بی عدالتی و پلیس تاکتیک. یک ماشین سوار به یک جمعیت و یک نفر کشته شد در یک تظاهرات در دنور, کلرادو.

هزاران نفر از معترضان راهپیمایی در خیابان های سیاتل در روز شنبه در بزرگترین Black Lives Matter اعتراض در هفته های اخیر پس از فوران خشونت بین تظاهرکنندگان و پلیس فدرال عوامل در نزدیکی شهر پورتلند ،

ماموران در سیاتل با استفاده از سلاح های غیر کشنده به تلاش برای متفرق کردن جمعیت پس از برخی از معترضان آتش به سایت ساخت و ساز از یک نوجوانان محلی بازداشتگاه و دادگاه است.

پلیس گفت که آنها تا به حال بازداشت 11 نفر و که یک افسر در بیمارستان بستری شده بود با یک پا آسیب از مواد منفجره.

اعتراض صورت گرفت در میان خشونتها در شهرستانها در سراسر ایالات متحده که در آن تظاهرکنندگان در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

Teargas در پورتلند

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه اعلام کرد او تا به حال گسترش حضور پلیس فدرال در سیاتل جرقه خشم در میان معترضان و مقامات محلی است.

قبلا در شنبه محلی و پلیس فدرال در پورتلند شلیک گاز اشک آور به زور متفرق کردن معترضان. برای نزدیک به دو ماه در این شهر تجربه کرده است و شبانه تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن به اعزام نیروهای امنیتی به شهرستانها عمده ما در یک "موج" در نظر گرفته شده برای جلوگیری از افزایش خشونت است.

منتقدان را متهم به ماموران از افزایش تنش ها با سوء استفاده و خلاف قانون اساسی پلیس تاکتیک.

ماشین از طریق جمعیت در دنور

یک ماشین سوار را از طریق یک جمعیت و حداقل یک تظاهرکننده به ضرب گلوله کشته شد در اعتراض نژادی و بی عدالتی در دنور, کلرادو در روز شنبه.

یک معترض اخراج یک سلاح به عنوان ماشین سوار را از طریق جمعیت قابل توجه حداقل یک نفر که به بیمارستان منتقل شد در شرایط با ثبات شفق قطبی اداره پلیس تایید کرد در توییتر.

معترضان همچنین شکست ویندوز از دادگاه های محلی و آغاز یک آتش سوزی در یک, دفتر, پلیس گفت:. مقامات سپس دستور داد مردم را به ترک این منطقه است.

سه شات در مسلح اعتراض در لوییویل

در لوئیزویل, کنتاکی, یک گروه مسلح, سیاه, تظاهرات و راهپیمایی را از طریق شهرستان در روز شنبه به تقاضای عدالت برای Breonna تیلور یک زن سیاه و سفید بود که کشته شده توسط پلیس در ماه مارس زمانی که ماموران به اشتباه وارد لویی آپارتمان. هیچ یک از ماموران درگیر شده اند به جرم متهم است.

مسلح راهپیمایی اعتراض فسخ در یک حصار تقاطع که در آن پلیس جدا شده این گروه از یک گروه کوچک مسلح ضد داعش است.

سه تظاهرکنندگان در بیمارستان بستری شد با غیر تهدید کننده زندگی صدمات پس از یک سلاح مرخص شد به طور تصادفی.

تیلور مرگ بازگشت به ملی شهرت پس از مرگ جورج فلوید در مه 25 در دست مینیاپولیس پلیس مشتعل سیاه زندگی مهم جنبش است.

kp/dj (AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن