ما تظاهرات آخرین: تظاهرکنندگان مخالف حکومت در سراسر کشور

تظاهرات برگزار شد در خارج از کاخ سفید در نیویورک و بسیاری از شهرهای بزرگ. در همین حال اتحادیه اروپا می گوید کش

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

تظاهرات برگزار شد در خارج از کاخ سفید در نیویورک و بسیاری از شهرهای بزرگ. در همین حال اتحادیه اروپا می گوید کشتن جورج فلوید بود "سوء استفاده از قدرت است." دنبال DW برای آخرین.

- خشم بین المللی در حال رشد است و بیش از مرگ جورج فلوید و خشونت پلیس در ایالات متحده است.

- شهر نیویورک تمدید آن شب مقررات منع رفت و آمد تا روز یکشنبه به مقامات آماده شدن برای تظاهرات.

- رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در مواجهه واکنش بیش از یک عکس-op در مقابل یک کلیسا که به معنای صلح آمیز معترضان در واشنگتن دی سی شد و اشک با گاز کشته شوند.

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

02:16 معترضان در شهرستانها عمده ما باید به مبارزه طلبیده حکومت با هدف جلوگیری از غارت و شورش.

در واشنگتن دی سی معترضان شعار می دادند شعار علیه رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در خارج از کاخ سفید برای بیش از یک ساعت پس از منع رفت و به اثر در 06:00 pm به وقت محلی (2200 UTC).

در نیویورک معترضان به نام پلیس به "زانو" در حمایت از تظاهرات علیه خشونت پلیس پس از citywide مقررات منع رفت و آمد به اثر رفت در 08:00 pm به وقت محلی.

روزنامه نگار جیمز Reinl در نیویورک گفت: DW که اگر چه بسیاری از معترضان مسالمت آمیز رفته بود, صفحه اصلی گروه زیادی از مردم در تلاش بودند به منهتن حدود یک ساعت پس از حکومت نظامی آغاز شد.

در آتلانتا گارد ملی شروع به متفرق کردن جمعیت معترضان به عنوان به زودی به عنوان 09:00 pm مقررات منع رفت و آمد به اثر رفت. رسانه های محلی گزارش داد نیروهای نظامی با استفاده از گاز اشک آور برای روشن شدن خیابان.

شهرهای دیگر از جمله شیکاگو و لس آنجلس آماده می شدند برای حکومت برای رفتن به اثر.

01:35 مایک مولن بازنشسته نیروی دریایی دریاسالار که رهبری نظامی از سال 2007 تا سال 2011 گفت که او "بیمار" در استفاده از نیروهای گارد ملی برای روشن شدن معترضان در تظاهرات مسالمت آمیز در مقابل کاخ سفید است.

معترضان بودند پراکنده با استفاده از کپسول های دود و فلفل توپ تا راه را برای ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه رفتن به یک کلیسای تاریخی برای یک عکس-op.

در op-ed منتشر شده در اقیانوس اطلس , مجله خبری مولن همچنین با انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به استقرار نظامی آمریکا در خاک آمریکا.

"حتی در میان قتل عام ما شاهد ما باید تلاش برای دیدن آمریکایی شهرستانها و شهرهای ما خانه ها و محله های ما" گفت: مولن. "آنها" نبرد فضاهای' به سلطه و هرگز نباید تبدیل شده است."

A demonstration near the White House

فعالان در سراسر کشور به مبارزه طلبیده حکومت با وجود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به ارسال ارتش به شهرستانها

01:22 Roxie واشنگتن از جورج فلوید 6-year-old daughterگفت: او می خواست جهان را به می دانم که او یک پدر خوب که هرگز دختر خود را به رشد در حال حاضر.

"من می خواهم همه بدانند که این است آنچه که افسران گرفت. در پایان روز آنها را وادار به رفتن به خانه و خانواده خود" واشنگتن گفت: در یک کنفرانس خبری flanked توسط Floyd دختر Gianna.

"من اینجا هستم برای کودک من و من در اینجا برای جورج چون من می خواهم عدالت برای او," او گفت:. "من می خواهم عدالت برای او چرا که او خوب بود. مهم نیست چه کسی فکر می کند او خوب است."

00:54 ما پارک پلیس را تکذیب کرد با استفاده از گاز اشک آور علیه معترضان که با تجمع در مقابل کاخ سفید روز دوشنبه گفت: آنها به جای استفاده از کپسول های دود و فلفل توپ. پارک پلیس گفت: آنها پراکنده جمعیت در پاسخ به معترضان پرتاب اقلام در آنها ادعا می کنند که در تضاد با AP خبرنگاران حساب از این حادثه.

مدت کوتاهی پس از معترضان پراکنده رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن راه می رفت از طریق این منطقه در مسیر به یک کلیسای تاریخی برای یک عکس-op.

پارک پلیس ادعا کرد که انگیزه نیز درگیری با آن داده شده توسط وزارت دادگستری با مقامات گفت که پلیس انجام سفارشات بیشتر گسترش محیط امنیتی در اطراف کاخ سفید است. که سفارش شده بود گزارش داده شده توسط دادستان کل آمریکا اندرو Barr.

00:10 لحظات قبل از حکومت نظامی در اثر صدها نفر از معترضان در نیویورک به نام پلیس به "زانو" در همبستگی با این جنبش است.

اما تماس رد شد که پلیس در آنجا ماند در مواضع خود.

شهر نیویورک عضو شورای براد کاوشگر ارسال شده یک ویدیو در توییتر از صدها نفر از معترضان دیگر آواز "ما باید غلبه بر."

"در اینجا این است که جمعیت در بارکلی مرکز که شهردار در حال برنامه ریزی برای اعمال مقررات منع رفت و آمد در 30 دقیقه" گفت: کاوشگر. "نگاهی به گوش دادن و دیدن اگر شما فکر می کنم همه آنها را باید دستگیر شود. #BlackLivesMatter."


در اوایل این هفته, نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio تحمیل سراسر شهر بود پس از وقوع شب متوالی از غارت در منهتن.

23:09 هزاران نفر از معترضان جمع شده بودند در نزدیکی کاخ سفید یک روز پس از تظاهرات پراکنده با گاز اشک آور و نارنجک تا راه را برای ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عکس-op در کلیسای سنت جان.

معترضان شنیده می شد شعار دادند: "ما چه می خواهیم ؟ عدالت است. که آیا ما آن را می خواهید ؟ در حال حاضر است."

سناتور الیزابت وارن یک نامزد سابق ریاست جمهوری, حضور, اعتراض, با توجه حزب دموکرات وکیل اندرو دادند.

دویچه وله الکساندرا فون Nahmen صحبت کرد و به برخی از صدها نفر از معترضان که باقی مانده خارج از کاخ سفید در سرپیچی از 07:00 pm (2300 UTC) مقررات منع رفت و آمد. آنها به او گفت که آنها ناراحت شدند توسط رئیس جمهور تهمت را تهدید به اعزام نیروهای نظامی. یکی از معترضان گفت: "او در تلاش برای ترساندن و تحریک ما است."

22:51 ما مجلس نانسی پلوسی به نام خود کرد و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به "شفا دهنده در رئیس" بازی در رئیس جمهور نقش به عنوان فرمانده کل قوا از نیروهای مسلح.

"ما امیدواریم که رئیس جمهور ایالات متحده خواهد دنبال رهبری بسیاری از روسای جمهور قبل از او را به عنوان یک شفا دهنده در ارشد و fanner شعله," او گفت: با اشاره به مربوطه تلاش های [رئیس جمهور سابق] باراک اوباما و جورج بوش پدر است. در پی رادنی کینگ شورش و مرگ اریک گارنر در بازداشت پلیس.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل از مغلوب ساختن پیشی جستن حزب جمهوری خواه گفت که او می تواند "درک خشم" بیش از فلوید مرگ در دست پلیس است.

"وجود دارد هیچ سوال وجود دارد که باقی مانده نژادپرستی در آمریکا" مک کانل گفت. "این یک معضل دیرین و همه ما آرزو می کنم ما می تواند به یک جای بهتر."

22:34 یک دادستان در گرجستان به اتهام شش آتلانتا افسران پلیس در طول مشارکت خود را در نمایشی دستگیری دو جوان بودند.

تصویری از دستگیری نشان داد افسران پلیس با استفاده از تفنگ بی حس کردن در برابر مسیح جوان 22 و دوست دختر خود را Taniyah زائر, 20, که هر دو از دانشجویان دانشگاه. آنها گرفتار شده بود در ترافیک ناشی از اعتراضات باعث فلوید مرگ در بازداشت پلیس.

حداقل دو نفر از افسران اخراج شدند روز یکشنبه پس از آتلانتا شهردار Keisha لنس کف و رئیس پلیس اریکا سپر یافت آنها تا به حال با استفاده از نیروی بیش از حد در طول بازداشت.

"من احساس می کنم کمی امن تر در حال حاضر که این هیولا از خیابان و دیگر قادر تهدید و ارعاب هر کس دیگری گفت:" جوان که متحمل آسیب های جدی در طول بازداشت.

"من خیلی خوشحال هستم که آنها در حال پاسخگوی اعمال خود" اضافه شده زائر.

21:48 لس آنجلس رئیس پلیس میشل مور گفت: بیش از 2700 نفر بازداشت شده اند پس از ناآرامی بیش از فلوید مرگ در بازداشت پلیس فوران هفته گذشته است.

مور خواست ساکنان در لس آنجلس شهری به پایبندی به 12 ساعت منع رفت و آمد به اثر در 06:00 pm به وقت محلی (0100 UTC).

"همانطور که شب می رود و ما همچنان به کار دستگیری غارتگران که در حال تلاش برای استفاده از یک تراژدی" گفت: پلیس لس آنجلس در یک صدای جیر جیر. "ما می دانیم که ما در حال زندگی می کنند از طریق بی سابقه بار, اما ما همچنان به اینجا برای شما — برای محافظت از و به خدمت است.'"

پیشتر رئیس پلیس مور عذرخواهی کرد برای سخنرانی در مورد غارت در رابطه با فلوید مرگ است.

"غارت اشتباه است اما آن را معادل قتل و من معنی نیست که به برابر, دو," او گفت:. "من عمیقا تاسف و متواضعانه عذر خواهی برای من مشخصه."

21:17 پلیس در پاریس پایتخت فرانسه شلیک گاز اشک آور در تظاهرات بودند که با نشان دادن در برابر مرگ و میر مردان سیاه پوست در بازداشت پلیس. معترضان جمع شده بودند به افتخار زندگی جورج فلوید و مرد سیاه آدما ترائوره که در سال 2016.

بسیاری از هزاران نفر از معترضان گرفته بود زانو و مطرح مشت خود را به عنوان افسران پلیس و آتش نشانان در تلاش برای متفرق کردن جمعیت و مقابله با کوچک blazes.

پلیس گفت در توییتر که آنها تا به حال به دلیل مداخله این تظاهرات به لحاظ فنی غیر قانونی تحت coronavirus مربوط به اقدامات.

French protesters hold a banner reading No justice, no peace

فرانسه معترضان برگزاری یک بنر خواندن "نه عدالت بدون صلح"

21:05 دادستان کل آمریکا ویلیام Barr گفت: دولت فدرال را بیشتر تقویت تلاش ها برای متوقف کردن ناآرامی های این کشور در واشنگتن, DC.

"وجود خواهد داشت و حتی بیشتر منابع اجرای قانون و حمایت در منطقه امشب" گفت: Barr که هماهنگی اجرای قانون فدرال پاسخ در پایتخت. "اساسی ترین عملکرد دولت به تامین امنیت برای مردم به زندگی خود و حق خود."

بر آمده است به گزارش سازماندهی پراکندگی خشونت آمیز معترضان در مقابل کاخ سفید در روز دوشنبه. پلیس گاز اشک آور و صدای نارنجک به منظور راه را برای ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عکس-op مراجعه به سنت جان کلیسا.

DC شهرستان مقامات گفته اند که آنها را رد کرد کاخ سفید تلاش های هماهنگ و استفاده از زور برای سرکوب تظاهرات. Barr نظر می آیند یک روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید به استقرار نظامی آمریکا در خاک آمریکا.

20:25 ایالت مینه سوتا, ثبت , حقوق مدنی, شکایت, علیه, مینیاپولیس, اداره پلیس بیش از مرگ جورج فلوید در دست افسران پلیس.

فرماندار Tim Walz گفت: دولت و وزارت حقوق بشر خواهد پروب اداره پلیس شیوه های بررسی 10 سال گذشته از سیاست ها و روش های.

بررسی تعیین خواهد کرد که آیا افسران درگیر در سیستماتیک تبعیض نسبت به مردم از رنگ و همچنین پیشنهاد راه حل در مورد چگونگی جلوگیری از وقوع آن در آینده است.

"سکوت و همدستی. Minnesotans می توانید انتظار ما از دولت به استفاده از هر ابزاری که در اختیار ما برای ساختارشکنی نسل از نژادپرستی سیستماتیک در کشور ما" Walz گفت.

"در حال سیاه و سفید نباید یک حکم اعدام" او تاکید کرد.

20:00 در یک op-ed, DW را Miodrag Soric اشاره می کند که می نویسد که آمریکایی های سیاه و سفید با یک نبرد دشوار در مبارزه برای برابر درمان در جامعه ما.

"سیاه مردم معترض در ده ها تن از شهرستانها در سراسر ایالات متحده به دلیل آنها احساس آنها در حال درمان به عنوان شهروندان درجه دوم به عنوان یک مفسر ادعا کرد. آنها اعتراض چرا که آنها واقعا در حال شهروندان درجه دوم."

"بر روی کاغذ هر شهروند آمریکایی است که در برابر قانون مساوی باشند. اما در واقعیت ما را متوقف پلیس مردم را در خیابان به سادگی به دلیل ظاهر خود را حتی زمانی که آنها دیده نمی شود به عنوان مظنون است."

بیشتر بخوانید از op-ed در اینجا: نظر: ما نژاد پرستی بخشی از زندگی روزمره

19:40 نخست وزیر کانادا جاستین ترودو در زمان 20 ثانیه مکث قبل از پاسخ به سوال خبرنگار در رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و تظاهرات در ایالات متحده است.

سکوت آمد زمانی که یک روزنامه نگار خواسته کانادا رهبر در یک کنفرانس مطبوعاتی به اظهار نظر در مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به استفاده از ارتش در نبرد ،

پس از مصرف طولانی مکث ترودو در نهایت جواب داد: "ما همه در وحشت و بهت و حیرت آنچه که در ایالات متحده است."

"این یک زمان به جلو و مردم هم آن زمان به گوش دادن آن است که یک زمان به یاد بگیرند که چه بی عدالتی همچنان با وجود پیشرفت در طول سال ها و دهه," او گفت:, و اشاره کرد که کانادا نیز باید به آدرس نژادی و تبعیض و نابرابری.

19:30 شهر نیویورک جدید منع رفت و آمد است که به دلیل به اجرا در آمده در روز سه شنبه شده است توسعه یافته تا پایان هفته.

8:00 p. m. به 5:00 p. m. (0000 به 0900 UTC) مقررات منع رفت و آمد را در حال حاضر اجرا تا ژوئن 7, شهردار, بیل د Blasio به خبرنگاران گفت:.

حکومت نظامی در روز دوشنبه آغاز شد که در زمان بعد از 11:00 بعد از ظهر موفق به بازداشتن مردم از غارت فروشگاه های مختلف در منهتن ،

شهردار افزود که مقامات خواهد بود نه استقرار سربازان گارد ملی که در کشورهای دیگر گفت: اداره پلیس نیویورک را 36,000 افسران می تواند رسیدگی به هر گونه ناآرامی. پلیس

شب حکومت نیز در اثر برای ده ها تن از شهرستانها در سراسر ایالات متحده آمریکا از جمله واشنگتن و شیکاگو, مینیاپولیس, Los Angeles, آتلانتا و فیلادلفیا و سینسیناتی. بسته به منطقه معترضان صورت می تواند جریمه یا زندان هم برای ماندن در گذشته مقررات منع رفت و آمد.

19:20 ریاست جمهوری ایالات متحده امیدوار جو بایدن راه اندازی کرده است پژمرده حمله دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پی تظاهرات در سراسر ایالات متحده است.

"او فکر می کند بخش کمک می کند تا او را" بایدن گفت: در یک سخنرانی در فیلادلفیا شهرستان سالن. "این خودشیفتگی تبدیل شده است مهم تر از ملت تندرستی است."

بایدن صحبت از لحظه مجریان قانون را سوار مسالمت آمیز معترضان در نزدیکی کاخ سفید روز دوشنبه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن مطرح می تواند با یک کتاب مقدس. "اگر او آن را باز کرد به جای brandishing آن او می تواند آموخته اند چیزی" بایدن گفت: به عنوان او با انتقاد از مقامات برای استفاده از "گاز اشک آور و نارنجک فلش به منظور به مرحله عکس op."

"ما آمرزیده شود می تواند باور رئیس جمهور این است که بیشتر علاقه مند به قدرت از اصل" بایدن اضافه شده است. "بیشتر علاقه مند در خدمت احساسات از پایگاه خود را نسبت به نیازهای مردم در مراقبت از خود است."

او گفت: قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید در دست پلیس است که موجب اعتراض یک "بیدارباش" برای کشور و باید آن را در حال حاضر مسئله نژادپرستی نظاممند.

"ما نمی توانیم ترک این لحظه فکر ما یک بار دیگر می تواند به نوبه خود به دور است و هیچ چیز انجام می شود." "ما نمی توانیم."

19:00 وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت که ضد خشونت پلیس تظاهرات در آمریکا شد "بیش از مشروع" و او امیدوار است که آنها را جرقه تغییر دهید.

"من فقط می توانم بیان این امید که تظاهرات مسالمت آمیز را خشونت آمیز و حتی بیشتر به این امید که آنها تاثیر خواهد گذاشت," او اضافه شده است.

او همچنین خواهان آزادی مطبوعات برای خبرنگاران در پوشش اعتراض کرد و گفت که دولت آلمان خواهد شد با ما تماس بگیرید مقامات برای حمایت از یک DW روزنامه نگار که از کار اخراج و مانع از انجام کار خود را.

"هر گونه خشونت رخ می دهد که در این زمینه نه تنها به انتقاد و — بالاتر از همه آن را به درستی دنبال و بررسی قرار گرفت به طوری که روزنامه نگاران محافظت می شود زمانی که آنها در حال انجام کار خود" Maas گفت.

بیشتر بخوانید: آلمان دیپلمات ارشد: جورج فلوید تظاهرات 'قانونی' خواستار آزادی مطبوعات

DW استفان سایمونز شلیک گلوله توسط پلیس در دو نوبت جداگانه در حالی که پوشش مینیاپولیس شد. او با پوشیدن یک دکمه ژاکت در طول حوادث و شناسایی شده بود خود را به عنوان یک روزنامه نگار.

18:45 هزار نفر از معترضان با حضور در پاریس' اصلی دادگاه برای نشان دادن همبستگی خود با ما معترضان محکوم کردن کشتار جورج فلوید و محکوم به مرگ یک مرد سیاه و سفید — آدما ترائوره — در بازداشت پلیس.

پاریس پلیس ممنوع گردهمایی چند ساعت قبل از آن قرار بود برای شروع با استناد به کروناویروس محدودیت و ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر.

ترائوره — یک شهروند فرانسوی — درگذشت در مدت کوتاهی پس از دستگیری او در سال 2016. خانواده اش می گوید: او از خفگی در دست پلیس و انعکاس فلوید که آخرین عبارت بودند از: "من نمی توانم نفس بکشم."

تحقیقات Traore مرگ هنوز هم ادامه دارد و چهار سال پس از مرگ او به دلیل تضاد گزارش های پزشکی.

وکیل برای دو تا از سه افسر پلیس درگیر ادعا می کند که ترائوره نمی میرند و به عنوان یک نتیجه از شرایط بازداشت خود اما با توجه به از قبل موجود شرایط پزشکی.

مشابه تظاهرات تجلیل کرد و فلوید نیز در دیگر شهرستانها در سراسر فرانسه است.

18:25 اتحادیه اروپا را بالای سیاست خارجی رسمی گفت: بلوک است "شوکه و وحشت زده" با کشتن جورج فلویدتوصیف مرگ او به عنوان یک "سوء استفاده از قدرت است."

"همه جوامع باید هوشیار باشند و در برابر استفاده بیش از حد از زور" Borrell به خبرنگاران در بروکسل.

او تاکید کرد که اروپایی ها "حمایت از حق اعتراض مسالمت آمیز و همچنین ما در محکوم کردن خشونت و نژاد پرستی از هر نوع و مطمئن برای تماس با ما برای ده تشدید تنش."

18:00 به انجمن خوش آمدید DW نورد پوشش تظاهرات گسترده در آمریکا در پی قتل جورج فلوید. 46 ساله آمریکایی درگذشت, در مینیاپولیس هفته گذشته پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای چند دقیقه با وجود فریاد "نمی توانم نفس بکشم." پس از ما را تجربه کرده است و خود را بدترین ناآرامی های مدنی پس از ترور مارتین لوتر کینگ جونیور در سال 1968.

ls, rs/rt (AP dpa رویترز)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن