ما نیش ترمزی میزند از مذاکرات در فن آوری مالیات در آخرین لحظه

فرانسه را متهم کرده است که ما را عمدا تحریک اتحادیه اروپا با خروج از عمده مذاکرات دیجیتال مالیات. تکنولوژی غول

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

فرانسه را متهم کرده است که ما را عمدا تحریک اتحادیه اروپا با خروج از عمده مذاکرات دیجیتال مالیات. تکنولوژی غول قادر به پرداخت مالیات کوچک میزان تغییر سود در خارج از کشور.

ایالات متحده پس از مذاکرات بین المللی در مالیات زیادی دیجیتال خدمات شرکت های فرانسوی تایید وزیر در روز پنج شنبه.

در ماه ژانویه 137 کشور توافق برای مذاکره مطابق مقررات مربوط به نحوه مالیات تکنولوژی شرکت های چند ملیتی تا پایان سال 2020 است. این مذاکرات در محل تحت نظارت پاریس مستقر در سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD).

پس از بسیار زیاد فشار آمریکا و فرانسه توافق را به تاخیر رول از خود قوانین مالیاتی برای پیدا کردن یک راه حل مشترک در ساخت شرکت پرداخت بزرگتر عوارض که در آن فعالیت دارند.

'تحریک'

اما فرانسوی وزیر اقتصاد Bruno Le Maire گفت: خزانه داری آمریکا, وزیر استیون Mnuchin نوشته بود به او و همتایان خود در انگلیس و ایتالیا و اسپانیا می گویند واشنگتن خروج از مذاکرات.

"این نامه را یک اقدام تحریک آمیز," Le Maire گفت: France Inter رادیو. "ما اینچ از توافق بر مالیات دیجیتال غول که شاید تنها مردم در جهان بهره مند شده اند فوق العاده از coronavirus."

ادامه مطلب: مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش سریع تجارت نبرد با اروپا بیش دیجیتال مالیاتی

OECD Ssecretary کلی فرشته Gurria هشدار داد که این حرکت می تواند به خطر اندازد جهانی روابط تجاری در یک مقطع بحرانی.

"وجود ندارد, یک راه حل چند جانبه کشورهای بیشتری را به اقدامات یک جانبه و کسانی که آنها را در حال حاضر ممکن است دیگر ادامه آنها را نگه دارید. این, به نوبه خود امر باعث اختلافات مالیاتی و به ناچار افزایش تجارت تنش" او در بیانیه ای گفت.

"تجارت جنگ به خصوص در این برهه از زمان که در آن اقتصاد جهان است رفتن را از طریق یک تاریخی رکود خواهد صدمه زدن به اقتصاد و شغل و اعتماد به نفس و حتی بیشتر."

روز چهارشنبه, ما تجارت نماینده رابرت Lighthizer گفت دیگر نمایندگان مجلس که آنها "نه ساخت پیشرفت" در مذاکرات.

او را رد نکرد یک توافق چند جانبه: "من فکر می کنم به وضوح وجود دارد اتاق را برای یک مذاکره حل و فصل" او گفت:. "ما نیاز به یک بین المللی رژیم که نه تنها با تمرکز بر برخی طرف ها و صنایع خاص, اما, که در آن ما به طور کلی موافقم که چگونه ما در حال رفتن به مالیات مردم و بین المللی است."

تکنولوژی غول لذت بردم کوچک مالیات در بسیاری از کشورها از طریق پیچیده ترتیبات مالی که تغییر سود به کم مالیاتی کشور. ایالات متحده معتقد است که اتحادیه اروپا ناعادلانه هدف قرار دادن ما giants — یعنی گوگل, Apple, Facebook و آمازون — با تلاش.

در انتظار یک توافق بین المللی بسیاری از کشورهای در حال حرکت به جلو با دیجیتال خود را دارد قوانین مالیاتی از جمله فرانسه و انگلستان و اسپانیا و ایتالیا.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا وزرای کنار برنامه ریزی برای مالیات بر تکنولوژی غول

آلمان می خواهد برای نجات مذاکرات

آلمان روز پنجشنبه گفت که می خواست آن را برای نجات مذاکرات.

"ما همچنان به کار سخت برای یک راه حل که به اندازه کافی آدرس مالیاتی چالش های دیجیتالی و منجر به عادلانه مالیات" وزارت امور مالی در بیانیه ای گفت.

"همانطور که در هر روند مذاکرات وجود دارد نقاط روشن می شود با هم. که دقیقا همان چیزی است که ما در حال کار بر روی. به این منظور ما در ادامه به هماهنگی نزدیک با شرکای بین المللی ما."

aw/msh (dpa, AFP, Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن