ما تجدید همه پرسی درباره هنگ کنگ ویژه درمان

وزیر خارجه آمریکا Pompeo گفت: هنگ کنگ دیگر عمل مستقل از پکن است. این حرکت می تواند عظیم پیامدهای مالی برای شهر

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

وزیر خارجه آمریکا Pompeo گفت: هنگ کنگ دیگر عمل مستقل از پکن است. این حرکت می تواند عظیم پیامدهای مالی برای شهر و برای چین است.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت: نمایندگان مجلس در روز چهارشنبه که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت دیگر می بیند هنگ کنگ به عنوان مستقل از سرزمین اصلی چین است. در حالی که حرکت نمی کند و انجام هر گونه پیامد فوری آن است که اولین گام مورد نیاز برای لغو این مستعمره سابق بریتانیا را ترجیحی تجارت و وضعیت مالی.

"هیچ فرد معقول و منطقی می تواند ادعا امروز که دلار هنگ کنگ حفظ درجه بالایی از استقلال از چین داده و حقایق را بر روی زمین" Pompeo گفت. "هنگ کنگ ادامه نمی دهد به حکم درمان در ایالات متحده قوانین در همان شیوه ای که قوانین ایالات متحده به کار گرفته شد به هنگ کنگ قبل از جولای سال 1997."

ادامه مطلب: نظر: هنگ کنگ از دست داده است

هنگ کنگ منتقل شد و از انگلیسی به چینی قلمرو 23 سال پیش بود و برای حفظ استقلال از دولت چین برای 50 سال. اما امنیت لایحه که پکن شده است هل دادن هنگ کنگ در روز های اخیر دارای پتانسیل برای تغییر سیاست چین خواستار "یک کشور و دو سیستم."

در حالی که جزئیات خاص از امنیت لایحه نامشخص باقی می ماند آن است که می ترسید که اگر تصویب آن می تواند باعث چینی سازمان های اطلاعاتی راه اندازی پایگاه در هنگ کنگ است.

"پکن فاجعه تصمیم تنها آخرین در یک سری از اقدامات است که اساسا تضعیف دلار هنگ کنگ استقلال و آزادی و چین وعده خود را به هنگ کنگ مردم" Pompeo گفت.

مالی بالقوه زلزله

نمایندگان کنگره آمریکا با تصویب قانون در سال 2019 را به حمایت از معترضان طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ, اما از آن مورد نیاز این شهرستان باقی می ماند مستقل و قادر به حفظ وضعیت جداگانه با ما برای مقاصد تجاری. که در حال حاضر در آستانه فروپاشی.

"در حالی که ایالات متحده یک بار امیدوار است که آزاد و مرفه هنگ کنگ خواهد ارائه یک مدل برای استبدادی چین آن است که در حال حاضر روشن است که چین مدلسازی هنگ کنگ پس از خود گفت:" Pompeo, و اضافه کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بود و با توجه به تعلیق دلار هنگ کنگ نرخ تعرفه ترجیحی برای صادرات به ایالات متحده.

هنگ کنگ دبیر کل متی چونگ مخالفت با دیپلمات.

"این برای ثبات دراز مدت از هنگ کنگ و چین آن را نمی خواهد تحت تاثیر قرار آزادی اجتماعات و بیان و آن را نمی خواهد تحت تاثیر قرار دهد این شهر وضعیت به عنوان یک مرکز مالی گفت:" چونگ با اشاره به امنیت لایحه.

چین را رد کرده و پیشنهاد می شود آن را برای آنچه در آن می بیند به عنوان یک داخلی موضوع است.

در مورد خواسته ممکن است ما تلافی بیش از قانون امنیت, چینی, سخنگوی وزارت خارجه ژائو Lijian گفت: چین می خواهد مبارزه علیه آنچه که او به نام "غلط دخالت خارجی در هنگ کنگ امور."

تظاهرات در خیابان ها

پلیس هنگ کنگ دستگیر و 360 نفر روز چهارشنبه به عنوان هزاران نفر از مردم یک بار دیگر اعتراض برانگیز اندازه گیری های امنیتی معرفی شده در هفته گذشته و اقدامات دیگر از جمله یک لایحه که آن را غیر قانونی و توهین به چینی سرود ملی.

فعالان گفته اند که این لایحه را لغو آزادی های اساسی برای هنگ کنگ از ساکنان و همچنین بازدید کنندگان است. این شهر دیده می شود ماه از تظاهرات و حتی در طول coronavirus همه گیر در برابر چینی های امنیتی اسکناس برای نیمه مستقل شهرستان.

ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا و دیگر کشورها ابراز نگرانی کرده اند بیش از این لایحه.

kbd/اس ام اس (AFP, AP, Reuters)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن