هاشمی همچنین معادل ماسک قانون به هولوکاست

کانزاس مذاکرات رسمی گرفته شده پایین کارتون که تشبیه سفارش به پوشیدن ماسک که از هولوکاست. تصویر به تصویر کشیده

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

کانزاس مذاکرات رسمی گرفته شده پایین کارتون که تشبیه سفارش به پوشیدن ماسک که از هولوکاست. تصویر به تصویر کشیده فرماندار لورا کلی پوشیدن ستاره داوود ماسک همانطور که مردم در حال لود به یک گاو ،

یک کانزاس, شهرستان حزب جمهوری خواه رئیس عذرخواهی کرد روز یکشنبه پس از روزنامه او صاحب پست شده یک کارتون در آن Facebook صفحه ای که تشبیه دستور به پوشیدن ماسک برای درمان مردم یهودی پرداخت توسط نازی ها در طول جنگ ،

مالک و ناشر از Anderson County, نقد و بررسی, Dane هیکس گفت: در بیانیه ای که در Facebook که او مصرف پایین تصویر زیر "برخی قلبی و آموزشی گفتگو با رهبران یهودی در آمریکا و خارج از کشور."

این هفته نامه نوشته کارتون روز جمعه و آن را درو ده ها تن از انتقادی پاسخ و نیز سراسر جهان تمرکز می کنند.

به مسائل بدتر هیکس پس از آن ارسال شده وبلاگ در شنبه دفاع از کارتون. این وبلاگ نیز به خود جلب انتقاد با مردم نا امید در آن عدم ندامت.

دموکرات کانزاس فرماندار لورا Kelly به نام برای کارتون به تواند در نظر گرفته شود. او و تعدادی دیگر از منتقدان آن را به عنوان ضد سامی.

بیشتر بخوانید: "من اول" رویکرد به کروناویروس باید پایان می گوید: سازمان ملل متحد

کارتون کلی نشان داد که یک کاتولیک با پوشیدن یک ماسک را با یک یهودی ستاره داوود بر روی آن به صورت دیجیتالی تغییر تصویر از مردم در حال لود شده بر روی قطار. آن عنوان گفت: "مستند لورا می گوید: قرار دادن بر روی خود ماسک ... و گام به گام بر روی گاو ماشین."

ادامه مطلب: پس از coronavirus مکث آشویتس بازگشایی به بازدید کنندگان

هیکس' بیانیه را بخوانید: "من می توانم اذعان تصاویر در اخیر سرمقاله کارتون توصیف دولت نفس بیش از حد در کانزاس با تصاویر هولوکاست بود عمیقا مضر به اعضای یک فرهنگ ایم که برخورد زیادی صدمه دیده در طول تاریخ مردم به چه کسی من هرگز مورد نظر به مضر در تصویر من است."

شش میلیون نفر در هولوکاست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن