آمریکا بیش از 400 حمله به آزادی مطبوعات در کمتر از یک ماه – اما چرا ؟

پلیس را هدف قرار داده اند روزنامه نگاران در برنامه زنده تلویزیونی در طول جورج فلوید تظاهرات. دکتر کورتنی Radsc

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

پلیس را هدف قرار داده اند روزنامه نگاران در برنامه زنده تلویزیونی در طول جورج فلوید تظاهرات. دکتر کورتنی Radsch از کمیته حمایت از روزنامه نگاران در مورد چه چیزی پشت این توسعه و چه معنی می تواند برای جهان است.

DW: وجود داشته است بیش از 400 مورد از آزادی مطبوعات نقض حقوق بشر در ایالات متحده از اواخر ماه مه به گفته کمیته حمایت از روزنامه نگاران (CPJ). آیا این نقض نگاه مانند?

دکتر کورتنی Radsch: ما در حال همکاری نزدیک با آمریکا آزادی مطبوعات ردیاب است که انجام همه تحقیقات و مستندات. کمیته حمایت از روزنامه نگاران است که موسس شریک ردیاب و ما باید بررسی شده است بیش از 400 حوادث پس از شیوع protestsover نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس در مارس 26.

آن حوادث عبارتند از بازداشت توسط پلیس, ضرب و جرح توسط پلیس و معترضان با هدف قرار دادن معترضان با پرتابه, سرقت از تجهیزات و طیف وسیعی از حملات مختلف که ما مستند و در دسترس در ایالات متحده آزادی مطبوعات ردیاب وب سایت.

یکی از این حوادث درگیر یک دویچه وله خبرنگار به نام استفان سایمونز. او گلوله را با گلوله های لاستیکی و تهدید به بازداشت در مینیاپولیس چند هفته پیش. چگونه معمولی است که تجربه خود را بر اساس تحقیقات خود را?

متاسفانه Stefan تجربه گرفتن با گلوله پلیس با غیر کشنده پرتابه غیر معمول نیست. در طول چند هفته گذشته ما ثبت حداقل 89 لاستیک گلوله یا پرتابه حوادث, 27 فلفل sprayings 49 اشک gassings.

نه همه کسانی که لزوما کارگردانی در روزنامه نگاران زیرا آنها روزنامه نگاران شد. گاهی اوقات آن را به سادگی یک موضوع که در یک اعتراض در یک جمعیت. اما وجود دارد حوادث متعدد که در آن پلیس هدفمند روزنامه نگاران. ما عمیقا نگران این هستند و ما درخواست که پلیس باز, تحقیق در این حوادث است.

چه که به ما بگویید که در مورد وضعیت آزادی مطبوعات در زمانی که پلیس آگاهانه پس از روزنامه نگاران در مقابل دوربین های زنده در کشوری مثل آمریکا که قرار است به یک "چراغ دموکراسی"?

من فکر می کنم آن است که واقعا نگران کننده است که با وجود این واقعیت است که اجرای قانون می داند وجود دارد دوربین های نورد که آنها حتی زنده در تلویزیون, آنها هنوز هم عاملان این حملات است. و آن را به عقب می رود حتی دیگر در راه است. من در لس آنجلس در طول رادنی کینگ ضرب و شتم که بر روی نوار گرفتار شد. و سپس کسانی که افسران پلیس خاموش کردم و بدون هر گونه اتهام. که منجر به یک شورش در منطقه لس آنجلس. بنابراین این در واقع امتداد به سال 1991 '92 در این کشور و البته بسیار بیشتر و فراتر از آن.

محلی نگاری در ایالات متحده گرفته شده است یک ضربه بزرگ بیش از گذشته 10 تا 15 سال است. بیش از 20 درصد از روزنامه ها از بین رفتند. بیش از نیمی از newsroom شغل شده اند axed. و فقط به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر حداقل 36,000 روزنامه نگاران یا شغل خود را از دست شده است furloughed و یا گرفته شده از حقوق و دستمزد را کاهش دهد.

آیا شما می بینید که روند رو به پایین در روزنامه نگاری در ارتباط به هیچ وجه با شکوفایی در حمله به روزنامه نگاران? آنها یک هدف ساده تر چرا که آنها "ضعیف"?

من نمی خواهد می گویند خیلی در آنها ضعیف هستید و بنابراین آن را آسان تر به آنها حمله. من فکر می کنم بیشتر در مورد عدم اعتماد به رسانه ها و عدم دانستن هر کسی در رسانه ها.

و تخریب رسانه های محلی به این معنی است که بسیاری از نیروهای پلیس و اجرای قانون محلی در واقع نمی دانند که این روزنامه نگاران هستند که پوشش آنها. وجود دارد استفاده می شود یک نوع متفاوت از رابطه که در آن شما خواهد بود قادر به شناسایی روزنامه نگاران محلی و سپس شما می دانید که آه آنها مجاز در پشت خطوط پلیس یا هر چیز دیگری.

Dr. Courtney Radsch of the Committee to Protect Journalists

دکتر کورتنی Radsch از کمیته حمایت از روزنامه نگاران

وجود ترکیبی از عوامل از جمله کاهش در اخبار محلی و کاهش در اتاق های خبر که این روزنامه نگاران هستند که نه تنها نازک کشیده در نظر ضربه آنها گزارش و توانایی خود را برای ساخت این روابط است.

اما من فکر می کنم مردم به طور فزاینده ای درک نمی کنم که چگونه روزنامه نگاری مربوط به زندگی روزانه خود را. وجود این گرایش به برابر روزنامه نگاری و یا رسانه ها با یک زن و شوهر از رسانه های جریان اصلی که ثابت هدف از رئیس جمهور تهمت خشم. اما در واقع بسیاری از روزنامه نگاری است که اتفاق می افتد در سطح محلی است که واقعا مهم برای افراد در این جوامع است. اما من فکر می کنم آن را سخت را برای آنها به واقعا درک یا دیدن آن به صورت روزانه.

چه معنی آن – حتی اگر تنها نمادین – برای روزنامه نگاران در سراسر جهان اگر آزادی مطبوعات بودند بیشتر فرسایش در ما ؟

خوب اول ما در حال حاضر دیده می شود ما کاهش از نظر رهبری آن بر آزادی مطبوعات و حقوق بشر به طور گسترده تر در سراسر جهان است. ما این را دیده ام و نه تنها از طریق خروج از شورای حقوق بشر سازمان ملل و یونسکو و دیگر این مجامع از همکاری های بین المللی با تمرکز بر روی چیزهایی مثل حقوق بشر. بلکه ما این را دیده ام در ثابت سرزنش کردن و بد نام کردن مطبوعات توسط رئیس جمهور تهمت و دیگر سیاستمداران است.

ما همچنین به دنبال چگونه جعلی اخبار فن بیان و تلاش برای سلب مشروعیت مستقل روزنامه نگاری از طریق تماس با آن "خبر جعلی"است و برای چندمین بار در سراسر جهان اتخاذ شده است توسط رهبران به عنوان متنوع به عنوان Duterte در فیلیپین Bolsonaro در برزیل اوربان در مجارستان پوتین در روسیه و چین و مصر است. این کشورها که واقعا لازم نیست تظاهر به کرک کردن نیست با اینحال خوشحالم که یکی در پوشش اخبار جعلی.

CNN reporter arrested live on air

روزنامه نگاران در حال تجربه "بی سابقه" تجاوز از مقامات با توجه به CPJ یافته

و در حال حاضر ما می بینیم پیچیده در coronavirus مردم و مردم در حال دادن به آنها را بیشتر پاس به سرکوب و کنترل اطلاعات هنگامی که آن را به عنوان قاب در مورد سلامت. سپس شما بالا این کار را با تصاویر خشونت پلیس علیه روزنامه نگاران نه به ذکر است معترضان آنها را پوشش. آن است که واقعا یک ترکیب خطرناک از کاهش در رهبری و این واقعیت است که وجود دارد هیچ کس دیگری انتظار در بال را انتخاب کنید تا این گوشته. بنابراین روزنامه نگاران در خطر در سراسر جهان به این دلیل است.

و من می خواهم اضافه کردن یک چیز بیشتر, جمال Khashoggiand شکست برای پاسخ به این قتل و برگزاری عربستان سعودی پاسخگو با وجود گزارش های اطلاعاتی و هر قطعه دیگر از شواهد به دنبال آن است. شما می دانید, در این ترکیب از عوامل ایجاد بیماری است که من هرگز دیده می شود در طول عمر من از نظر پوشش مطبوعات و آزادی یک روزنامه نگار.

دکتر کورتنی Radsch است که یک روزنامه نگار آمریکایی و مدیر حمایت در کمیته حمایت از روزنامه نگاران. او همچنین نویسنده Cyberactivism و شهروند روزنامه نگاری در مصر: دیجیتال مخالفت و سیاسی را تغییر دهید.

این مصاحبه ویرایش شده و تغلیظ شده برای وضوح.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن