دادگاه عالی آمریکا با اعتصاب کردن دقیق قانون سقط جنین در عمده حاکم

در یک عقب نشینی برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و جمهوری خواهان در دیوان عالی کشور رد یک قانون است که می تواند

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

در یک عقب نشینی برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و جمهوری خواهان در دیوان عالی کشور رد یک قانون است که می تواند بسته اند دو سه کلینیک سقط جنین در لوئیزیانا. رئیس دادگستری John Roberts بازیگران رأی قاطع.

دادگاه عالی ایالات متحده روز دوشنبه رخ داد یک قانون در ایالت لوئیزیانا قرار داده شده است که محدودیت در سقط جنین.

به طور خاص این لایحه تا به حال مورد نیاز پزشکان به رسمی وابستگی به نام "اعتراف امتیازات" به انجام سقط جنین در یک بیمارستان در عرض 30 مایل (48 کیلومتر) از درمانگاه. بیمارستان را حق قبول یا رد امتیاز.

وکلای امید گروه پزشکی برای زنان که آورده مورد قبل از دیوان عالی کشور گفت: دو نفر از لوئیزیانا سه درمانگاه سقط جنین شده اند که مجبور به بستن اگر قانون به اجرا رفت.

تعجب تصمیم

در 5-4 حاکم محافظه کار قاضی جان رابرتز پیوست چهار لیبرال قضات در اکثریت است. "در نتیجه در این مورد این است که کنترل تصمیم گیری ما چهار سال پیش بی اعتباری تقریبا یکسان تگزاس قانون" رابرتز نوشت.

او توضیح داد که در دادگاه حل و فصل پرسش از "اعتراف امتیازات" در حال حاضر و که وجود دارد هیچ دلیلی برای تغییر آن اجماع.

ادامه مطلب: Roe v. Wade شاکی می گوید: او پرداخت می شود به نوبه خود در برابر سقط جنین جنبش

رابرتز' رای آمد و به عنوان یک سورپرایز برای طرفداران و مخالفان سقط جنین را به عنوان رئیس دادگستری رای داده بودند در حمایت یکسان قانون تگزاس.

حتی اگر او هنوز هم معتقد است که در تگزاس مورد اشتباه در تصمیم رابرتز خود توضیح داد دلیل منطقی برای رای گیری متفاوت با گفتن "حقوقی دکترین خیره decisis نیاز به ما ندارد شرایط خاص به درمان مانند موارد به طور یکسان."

یک ضربه به اصولگرایان

این تصمیم ضربه ای بود که به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که حمایت از قانون در لوئیزیانا. بسیاری از نرم افزار-زندگی جمهوریخواهان امیدوار بودند که با انتصاب عدالت برت Kavanaugh دیوان عالی کشور خواهد تعادل را به نفع خود در سقط جنین احکام.

هر دو از مغلوب ساختن پیشی جستن دیوان عالی کشور منصوب, قضات, Neil Gorsuch و برت Kavanaugh رای به حفظ لوئیزیانا قانون است.

"امروز حکم ناامیدی تلخ" گفت: ضد سقط گروه Susan B. Anthony لیست اضافه کرد که آن را به نمایندگی از "عدم دادگاه اجازه می دهد تا مردم آمریکا برای حفاظت از رفاه زنان از شاخکهای وحشیانه و سود به دنبال سقط جنین میباشد."

نانسی Northup رئیس مرکز حقوق باروری گفت: آنها رها شدند که دادگاه مسدود لوئیزیانا قانون است.

"با این پیروزی درمانگاه در لوئیزیانا می تواند باز بماند به خدمت یک میلیون زن در سن باروری در دولت" او در بیانیه ای گفت.

"اما ما نگران فردا," او گفت:. "متاسفانه به حکم دادگاه امروز متوقف نخواهد شد کسانی که خم جهنم در ممنوعیت سقط جنین."

لوئیزیانا قانون این است که فقط یکی از چندین سقط جنین موارد خواهد شد که در دادگاه تجدید نظر به دیوان عالی کشور که شامل ممنوعیت سقط جنین پس از یک جنین ضربان قلب شناسایی شده است و تقریبا کل بان کی مون گذشت در آلاباما.

jcg (AFP, Reuters, AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن