با استفاده از این Polygel کیت در خانه است و آن را آسان تر به زندگی می کنند بدون یک سالن ناخن

حتی اگر بسیاری از ما در حال گرفتن شانس دیده می شود توسط هر کسی خارج از خانواده خود به دلیل مستند اقدامات ما هن

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

حتی اگر بسیاری از ما در حال گرفتن شانس دیده می شود توسط هر کسی خارج از خانواده خود به دلیل مستند اقدامات ما هنوز هم می خواهید به نگاه خوب است. این تنها انسان است. گرفتن ناخن من با انجام ژاپنی, ژل در یکی از چند نیویورک سالن که تخصص در این روش بخشی از من ماهانه مراسم زیبایی. اما در حال حاضر به عنوان ناخن سالن هنوز تعطیل در بسیاری از ایالت ها و کسانی که باز احتمالا با خطر من بیشتر قبول دست من نگاه می خواهم که از 16-year-old boy برای آینده قابل پیش بینی.

اما چند ماه پیش من Instagram کاوش صفحه شروع به پر کردن با این ظاهر ساده انجام آن را به خودتان ناخن فرایند (به احتمال زیاد در نتیجه اشتیاق پیمایش از طریق ناخن طراحی صفحات) به نام polygel.

Polygel is an all-in-one, بی بو و غیر اکریلیک ناخن فرمت جایگزین است که بدون نیاز به مخلوط کردن. کیت کامل با همه چیز شما نیاز به انجام یک مجموعه کامل از خانه خود را. آنها به طور کلی شامل روشن و رنگی polygels یک اشعه ماوراء بنفش یا لامپ LED برس ناخن قالب یک فایل ناخن, پایه, و, کت, و لغزش راه حل است.

من خیلی بی تاب آمرانه و هنری ترین فرد در جهان, تا زمانی که من دیدم یوتیوب از زیبایی vloggers استفاده از این ناخن و گرفتن نتایج بی عیب و نقص من شک و تردید در مورد آن کار برای من. اما من بسیار تحت تاثیر قرار با من اولین بار نتایج. ناخن من تا به حال به شکل زیبا و با احساس فقط به عنوان قوی به عنوان زمانی که من می خواهم آنها را انجام داده در یک سالن.

قالب آن را فوق العاده آسان برای دریافت به این شکل شما می خواهید بدون داشتن یک دیوانه مقدار بیش از حد polygel clumped بر روی ناخن های خود. درمان آنها به سرعت و هنگامی که آنها در حال تنظیم آنها نمی تکان دادن. من حتی بازی در اطراف با زرق و برق!

من می گویم که من آنها را کمی بیش از حد ضخیم و من اولین بار. من می توانستم لاغر آنها را کمی در قالب قبل از استفاده به دلیل کمی می رود راه طولانی است. بزرگترین آسانسور برای من تشکیل پرونده. من می خواهم توصیه به سرمایه گذاری در یک برق ناخن فایل برای کمک به شکل دادن به. و شما احتمالا نیاز به آن را برای حذف بیش از حد. این فرایند ساخته شده بود به گذشته و شما قطعا می توانید بگویید هنگامی که شما در حال انجام آن است.

Polygel است چیدن کشش اما پیدا کردن یک خوب-کیفیت کیت که همه چیز شما نیاز دارید می تواند کمی دشوار است. در اینجا چند توصیه می کنیم به یک امتحان کنید.

سوسک پلی ژل فرمت ناخن کیت

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Sephora, CVS, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن