ول اعلام رئیس انطباق افسر

ول آگاه است که از این تاریخ به بعد دنیس کونکا طول می کشد به عنوان رئیس انطباق افسر ("CCO"), گزارش به طور مستقی

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

ول آگاه است که از این تاریخ به بعد دنیس کونکا طول می کشد به عنوان رئیس انطباق افسر ("CCO"), گزارش به طور مستقیم به هیئت مدیره و مسئول خواهد بود برای انطباق دفتر از جمله یکپارچگی بخش حسابرسی داخلی و خلاف کاران کانال.

دنیس کونکا جامد حرفه ای به عنوان یک حسابرسی داخلی ریسک و انطباق اجرایی است. دنیس نشان داده سیستمیک و رویکرد نوآورانه در مورد کنترل و پیشگیری از فرآیندهای در حالی که بازده نتایج مثبت و آوردن شناخت در میان همسالان خود در شرکت او کار می کرد. در تجربه بین المللی او انجام حسابرسی و علت سعی و کوشش با این نسخهها کار در مکزیک, ایالات متحده آمریکا, اروگوئه و ونزوئلا است. قبل از پیوستن به ول او مشغول به کار در شرکت های مانند Ultrapar, KPMG, Banco ایتو Banco واقعی و Itautec. در Ultrapar آقای کونکا ایجاد یک نظام راهبری شرکتی چارچوب در نظر گرفته نوآورانه در برزیل که این خطر یکپارچگی و ممیزی مناطق با هم کار کنند. از سال 2013 او شده است یک عضو Ultrapar رفتار کمیته و خدمت به عنوان وزیر امور حسابرسی و کمیته خطر و مالی شورای اسلامی در Ultrapar مسئول گزارش در خطر رعایت و حسابرسی مهم است. بین 2014 و 2017, آقای کوئنکا نیز به عنوان حاکمیت شرکتی از برزیل موسسه راهبری شرکتی (IBGC). او دارای یک پس زمینه قوی در صورتهای مالی, مالیات, روال, سرمایه گذاری, علت سعی و کوشش در میان دیگران.

این CCO خواهد بود مسئول برای مدیریت سومین خط دفاع نظارت بر شرکت های بزرگ یکپارچگی در درون سازمان و حصول اطمینان از انطباق با قوانین و مقررات سیاست ها و روش های. این اطمینان باید به مدیریت ارشد و هیئت مدیره وجود دارد که سیاست های مناسب و روش های به خوبی درک شده و مورد احترام همه کارکنان. این CCO گزارش خواهد شد به طور مستقیم به هیئت مدیره و تعامل با کمیته حسابرسی اعطای درجه ای از خودمختاری و استقلال کامل از ساختار مدیریتی این شرکت است.

اجرای رئیس دفتر انطباق تایید شده توسط هیئت مدیره در دسامبر 2019, گام دیگری در جهت پرداختن به توصیه های صادر شده توسط فوق العاده ای مستقل مشاوره کمیته تحقیق و تفحص در گزارش منتشر شده در ماه فوریه سال 2020 و می افزاید: به دیگر اقدامات برای تقویت ول خطر حکومت و ایمنی مانند ایجاد کمیته حسابرسی و تصویب مهندس ثبت شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن