ول اطلاع در گسترش خود نجات منطقه از فرقویلها I, II, III و IV و Grupo سدها

ول به اطلاع آن افزایش محدودیت های خود نجات منطقه (ZAS) از فرقویلها I, II, III و IV و Grupo سدها از Fábrica معد

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

ول به اطلاع آن افزایش محدودیت های خود نجات منطقه (ZAS) از فرقویلها I, II, III و IV و Grupo سدها از Fábrica معدن در هفتم Paraopeba پیچیده بر اساس مطالعات بیشتر محافظه کار که شروع به در نظر گرفتن شدید و سناریو فرضی از پارگی سد Grupo و همزمان پارگی Forquilhas سدها. گسترش ZAS یک نتیجه از مفاد عبارت از تعهد وارد ایالت میناس Gerais دادستانی ایالت میناس گرایس و واله که در آن پارامترهای جدید تعریف شد برای به روز رسانی سیل در منطقه.

تا به امروز حدود 50 نفر ساکن در مناطق روستایی در شهرستانهای ایتبیریتو و Ouro Preto منتقل زیر راهنمایی های مدنی در دفاع از, Minas Gerais و با ول پشتیبانی, احترام سلامت و پروتکل های ایمنی توصیه می شود در طول COVID-19 بیماری همه گیر. خانواده ها را کامل دریافت کمک از ول با اقامت مراقبت های روانی, مواد غذایی, در میان دیگران. در سال 2019, یازده, مردم منتقل شدند که Forquilhas I و III سدها مطرح شد به اورژانس سطح 3.

ول نیز آگاه بود که هیچ تغییر در ویژگی های اطلاعات با اشاره سازه و این که آخرین بازرسی تشخیص نیست ناهنجاری های اضافی. این سد در Paraopeba پیچیده به طور مداوم نظارت واله مرکز ژئوتکنیک نظارت (CGM).

ول

ول جهانی معدن شرکت تبدیل منابع طبیعی به رفاه و توسعه پایدار. که مقر آن در برزیل و در حال حاضر در حدود 30 کشور ما استخدام حدود 125,000 مردم بین کارمند مستقیم و دائمی پیمانکاران.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب